Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 94 van de 101 EersteEerste ... 44849293949596 ... LaatsteLaatste
Resultaten 931 tot 940 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #931
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbie1983 Bekijk Berichten
    Heb een verzekering lopen via unigarant.
    Daar staat in ieder geval geen uitsluiting van vergoeding van de kosten na een auto-ongeluk in. De medische kosten en de kosten bij overlijden of blijvende invaliditeit worden gewoon volgens de polisvoorwaarden vergoed voor de personen die op de polis vermeld staan.

    Neem je andere passagiers mee, dan zijn die natuurlijk niet verzekerd.



  2. Top | #932
    Regelmatige Bezoeker Nellas's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    31

    Standaard Welke verzekering??

    Ik ben eens gaan zoeken voor een huurauto echter ik begrijp werkelijk niets van de aangeboden verzekeringen en de verschillende pakketten..

    Het komt erop neer dat we 1 chauffeur hebben, CDW zit vrijwel overal bij maar is dit genoeg? Ik hoef geen volle tank of tol-vergoeding inclusief, dat zijn slechts (in verhouding) kleine bedragen.

    Welke verzekering moet ik nemen om, in geval van diefstal of schade, niet voor verrassingen te komen staan? Is die CDW voldoende of moet ik bijverzekeren? Het scheelt nogal veel bij de verschillende maatschappijen.

    Groet,

  3. Top | #933
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welke verzekering??

    CDW én SLI. Als je die twee hebt dan ben je voldoende voorzien. CDW is voor schade aan je voertuig, SLI is voor schade aan derden.

    Alamo heeft twee pakketten die je zou kunnen gebruiken. Voor jouw geval is Super Saver Plus voldoende.

    De tol zit hier niet standaard bij. Je betaald een fee van $2 per dag aan administratiekosten (max $6 per huurperiode) en verder de kosten voor de tol. Hoef je verder niks voor te regelen, gaat automatisch.

    Zie verder hier: http://www.drive-usa.de/rental-cars/



    Collision Damage Waiver - CDW : a liability waiver for rental vehicle damage or theft without a deductible. The deductible of currently US-$ 300 will be paid by the renter in case of a claim but will be reimbursed by FTI. Please see the rental terms and conditions!

    Supplemental Liability Insurance
    Important Supplemental Liability Insurance - LIS / EP with 1 Million US-$ coverage directly from the Rental Car Company! (...which simplifies the process in case of a claim!)
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-02-12 om 07:35.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #934
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Hoi,

    Vandaag een auto gehuurd bij www.autoeurope.nl klasse SFAR Jeep Grand Cherokee or similar ondergebracht bij Alamo incl.gold tarif voor 496,12 euro. Geen gekke prijs vonden wij.

    Groetjes Marita

  5. Top | #935
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.488

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marita Bekijk Berichten
    ..Vandaag een auto gehuurd bij www.autoeurope.nl klasse SFAR Jeep Grand Cherokee or similar ondergebracht bij Alamo incl.gold tarif voor 496,12 euro. Geen gekke prijs vonden wij...
    Voor hoeveel dagen heb je de auto geboekt ?
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #936
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.029

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    @marita

    Voor hoelang heb je de auto gehuurd?

  7. Top | #937
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    ik heb net even www.autoeurope.nl vergeleken met www.usareisen.de, waar ik enkele dagen geleden een midsize SUV heb vastgelegd voor de periode van 20d.
    autoeurope is idd goedkoper, nl € 2.51. :shock:
    Laatst gewijzigd door belgske; 04-03-12 om 14:52.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  8. Top | #938
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Nou ja zeg verdorrie. Wij hebben de auto maar 14 dagen van 22-12 t/m 5-1.

    Op de site van usareisen kregen we ieder keer de melding dat de wintertarieven pas vanaf augustus boekbaar zijn dus Belgske daar hebben we niet op gewacht.

    We hebben 3 dagen zitten te vergelijken en kijken en ja we wilden de auto ook wel van alamo huren dit in verband met de toll-optie die ons vorig jaar heel goed bevallen was.
    Volgende keer maar nog meer bekijken en vergelijken is toch een hele boel voorpret

    Groetjes Marita

  9. Top | #939
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    28

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    wij hebben de laatste jaren onze auto gehuurd bij Alamo via usa-reisen altijd met het Gold pakket.
    nu heb ik een goede aanbiedingen gevonden van Dollar heb ik het juist dat het Platinum pakket van Dollar hetzelfde is als Gold van Alamo?

    en weet iemand als je een auto huur bij Dollar en ophaalt in Miami of je dan kan kiezen uit verschillende auto's het gaat om een mini-van

  10. Top | #940
    Regelmatige Bezoeker Emus's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Oudewater
    Berichten
    21

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Ik zit ook midden in het Auto-huur-proces en de prijzen fluctueren wel hard zeg!

    Gisteren zou ik bij autoeurope.nl voor een compact-auto € 482 en een paar cent zijn kwijt geweest, vandaag voor dezelfde auto, zelfde periode € 498,94.

    Ik weet nu even niet meer of ik als een gek moet gaan boeken, of dat ik het een paar dagen aan moet kijken in de hoop dat de prijs weer daalt.

    (het gaat trouwens om een auto via Alamo met Gold-pakket, vanwege het tol-gemak. Via autoeurope.nl is Alamo wel € 14,= duurder dan Dollar, maar dat heb ik graag over voor het gemak met de tol).
    “Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •