Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 93 van de 101 EersteEerste ... 43839192939495 ... LaatsteLaatste
Resultaten 921 tot 930 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

1. Top | #921
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Standaard Re: Auto huren 2010-2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Hier het interieur van een Dodge Grand Caravan. 6 personen ljkt me geen probleem.

Hoezo groothoeklens??;-)

2. Top | #922
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: Openingstijden auto(ver)huur

ik zit met hetzelfde probleem... doordat onze vliegtijden veranderd zijn, landen we pas om 21h15 ipv 17h00 op Key West. Alamo sluit zijn kantoren om 18h00... Ik heb contact opgenomen met Alamo USA en de auto kan dan pas 'sanderdaags opgehaald worden...
    Doordat wij ook nog eens een dag later vertrekken vanuit Orlando, moet ik sowieso de autohuur (via alamo uk met de hoge korting in oktober) annuleren.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

3. Top | #923
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011

heeft iemand ervaring met rentalcars.com?

4. Top | #924
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Laatst gewijzigd door Michael66; 17-02-12 om 10:13.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

5. Top | #925
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012

Met betrekking tot de autohuur de volgende vraag:
    Bestuurder van 29, bijrijder van 27. De bedoeling is dat alleen ikzelf rijdt en mijn vriendin niet.

Wij hebben een wereldwijde reisverzekering, de bagage is daarin mee verzekerd, de inzittenden echter niet.

Ik wil absoluut goed verzekerd op reis gaan, ik vind het echter zonde om oververzekerd te zijn. Kan iemand mij helpen welk pakket dan het best past?

Bij USA reizen kom je dan al snel op het meest uitgebreide pakket, bij eautohuur kan ik daarover weer niks terugvinden.

Ben benieuwd naar jullie reactie

6. Top | #926
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Bij USA Reisen (ik kijk altijd op de engelse variant, dus als de naam niet overeenkomt even op drive-usa.de kijken) kun je kiezen voor de "Super-saver-plus". Alleen jij mag rijden, je moet de 1e tank benzine betalen en je hebt geen "Carefree Personal Protection". Die 1e tank benzine gaat je volgens die site 70 tot 100 dollar kosten!

Kijk je dan naar de "Super-Inclusive-PLUS", mag je vriendin wel rijden, heb je wel die personal protection, en de benzine. Je betaald dan in de categorie "small & compact", maar 20 euro meer. Dat lijkt mij een stuk goedkoper dan die tank benzine los kopen.

Kijk dus voor jezelf even wat het je gaat kosten als je dus ook die tank benzine nog moet betalen in de goedkopere pakketten.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

7. Top | #927
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbie1983 Bekijk Berichten
    De bedoeling is dat alleen ikzelf rijdt en mijn vriendin niet. Bij USA reizen kom je dan al snel op het meest uitgebreide pakket,
    Dat is maar helemaal de vraag. Het enige verschil tussen de pakketten is de 2e chauffeur die je niet nodig hebt, de tank benzine en een bagageverzekering die je ook niet nodig hebt. Dan is het toch een kwestie van rekenen om te bepalen welk pakket je nodig hebt? Bereken het verschil tussen de twee pakketten over de hele periode en bepaal of je niet voordeliger uit bent door de brandstof apart af te rekenen. Veel hangt af van hoe lang je de auto huurt. Er is geen standaard oplossing, je moet er even wat tijd aan besteden, dat loont!

Wij hebben een wereldwijde reisverzekering, de bagage is daarin mee verzekerd, de inzittenden echter niet. ,
    De vraag is wie je dan mee zou willen nemen die onder de inzittende verzekering valt? Jullie kosten zijn toch gewoon verzekerd via de reisverzekering? De ziektekosten die uit een auto-ongeluk voortvloeien zijn toch niet uitgesloten?

Prijsvergelijking tussen aanbieders vereist wat werk. Je zet de zaak gewoon even voor jezelf op een rijtje en vergelijkt de voorwaarden en de prijs. Bij E autohuur kennen ze twee pakketten; Premium met tank benzine en tweede chauffeur en het tarief zonder deze voorzieningen. Het staat toch keurig op hun site vermeld als het om het Premium tarief gaat?

Uploaded with ImageShack.us

8. Top | #928
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012

Bedankt voor je antwoord. Zit nu eigenlijk vooral nog te stoeien met het feit of een inzittenden verzekering genomen moet worden. Heb een doorlopende reisverzekering maar volgens de verzekering is dit niet gedekt.

Klopt dit volgens jullie?

Als wij een ongeluk zouden krijgen zijn we hier toch voor verzekerd via de reisverzekering?

9. Top | #929
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Heb een doorlopende reisverzekering maar volgens de verzekering is dit niet gedekt.

Klopt dit volgens jullie?
    Ik vroeg me dat ook af, zulke voorwaarden heb ik nog nooit gezien. Op die vraag is het lastig een antwoord te geven. Je geeft immers zelf aan dat de inzittenden bij een auto-ongeluk via jouw reisverzekering niet gedekt zijn.

Vanaf het forum is het lastig om de kleine lettertjes van jouw verzekering te lezen. Misschien handig om aan te geven om welke verzekeraar het gaat. Dan kan iemand wellicht die voorwaarden controleren en je zo verder helpen als je er zelf niet uitkomt.

Je zou ook bij twijfel zelf contact op kunnen nemen met de verzekeraar.

10. Top | #930
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012

Heb een verzekering lopen via unigarant.
    Heb ze een email gestuurd met de vraag voor verdere toelichting.

Ben benieuwd

Forum Rechten