Haha, had het ook gelezen van de benzineprijzen daar, wat een giller
Heel voorspoedige reis en een fijne vakantie! Ik heb jullie foto's even goed in mijn geheugen geprent, zal eens opletten of ik jullie spot in Orlando :wink:
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Teleton, ik wens jullie een zeer goede (rustige) reis, en een zeer aangename vakantie. Als jullie aankomen ben ik al aan het inpakken voor de terugreis van maandag. Maar zelfs 1 week was leuk. Alvast welkom in Florida, en ik heb alvast het grote licht bovenin het uitspansel op volle sterkte voor jullie gezet ;-)
En ik vind de slogan rechtsbovenin jullie blog een giller zeg!
Laatst gewijzigd door ekkie50; 24-02-12 om 21:19.
Groeten van Eric!
Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.
Haha, had het ook gelezen van de benzineprijzen daar, wat een giller
Heel voorspoedige reis en een fijne vakantie! Ik heb jullie foto's even goed in mijn geheugen geprent, zal eens opletten of ik jullie spot in Orlando :wink:
Een hele goede reis, en alvast een topvakantie toegewenst, we lezen weer graag mee.
Ton en Lidy,
Fijne vakantie en geniet vd Springbreakertjes. Leg ze maar vast op papier, vooral dan die wulpse, zwoele,...
sorry, liet me even gaan.
reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065
Goedemorgen,
Zo dat is weer lekker lezen op zondagmorgen, gezellig de blog is weer van start, weer heerlijk gelezen over allerdaagse dingen, die nergens over gaan, maar weer zo fijn geschreven.
Hoop dat jullie een rustige vlucht hebben over de plas en een goed begin van jullie vakantie.
Groetjes Tante Toos
Goed om te lezen dat er weer een paar Ollanders onderweg zijn naar hier. De zeven zonnen worden af en aan geblokkeerd door wat wolk, maar de temp is prima de luxe.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Lekker hoor het grote genieten is begonnen !!
Wij zitten klaar om morgens lekker mee te lezen !!
Veel plezier!!!!
1998-2010-2011 Florida
2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 rondje NY / 2016 West USA / 2017 Florida / 2018 west USA/ 2019 Florida - west USA /
Ben blij dat jullie nog even blijven , leuk om mijn morgendkoffie mee te drinken