Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 15 van de 27 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

1. Top | #141
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

Van de Valk is goed. Afgelopen november gebruik van gemaakt. Goede kamers en een parkeergarage waar je de auto kan parkeren. Hij staat dus altijd overdekt. Van het ontbijt helaas geen gebruik gemaakt.

Roomservice is alleen 's avonds en niet overdag of te gebruiken voor het ontbijt.

Wel ervaring met NH op andere locaties dan Brussel en dat is ook altijd goed.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

2. Top | #142
    Vaste Bezoeker Frans45's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Standaard

Na 2 en een half jaar dagelijks dit forum te hebben doorgelezen valt mij op dat het laatste jaar er steeds meer floridagangers vertrekken vanaf Brussel-Zaventum.
    Dit komt m.i. door de fervente florida fanaten die de echte koopjes voor ons ontdekken, mijn dank daarvoor.
    23 maart vertrekken wij ook eens een keer van Brussel naar Miami en vandaaruit
    naar Las Vegas en daar vandaar weer terug naar Brussel.
    Het heeft ons t.o.v. Amsterdam ruim €450,00 uitgespaard ( 2 pers ).

Vrijdag 22 maart heb ik een overnachting geboekt bij het van der Valk hotel
    kosten € 49,50 incl ontbijt\\/ en 14 dagen gratis parkeerplaats incl schoonmaken van onze auto.

Zaterdagochtend om 09:30 uur take off naar miami via Barcelona om op 12 april weer teug te komen in de middag.

Let wel op dat op hotelkamer prijs nog wel € 6,00 belasting betaald moet worden

Frans 45

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik 50% korting krijg omdat ik nog steeds bij v/d Valk op oproepbasis achter balie zit om mensen in en uit te checken.:roll:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-12 om 22:33. Reden: 1+1

3. Top | #143
    Vaste Bezoeker randje35's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Wij vertrekken Vrijdag 6 Juli van Brussel naar Miami, is BRU nu altijd Zaventem?
    Ben echt bang dat we straks ergens verkeerd staan haha
    Nu kunnen we ook een parkeerplaats bespreken op interparking.be op P3.
    Dat kost 99 euro voor 3weken daar staan. Nu reserveren bij terug komst pas betalen?
    Wij vertrekken die dag gewoon van huis en nemen geen overnachting in Belgie.
    Dus dat word vroeg uit de veren want we vertrekken om 9.55 ri Heathrow.

4. Top | #144
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randje35 Bekijk Berichten
    Wij vertrekken die dag gewoon van huis en nemen geen overnachting in Belgie.
    Dus dat word vroeg uit de veren want we vertrekken om 9.55 ri Heathrow.
    Zou ik nog eens over nadenken. Je rijdt maar niet zo maar naar Zaventem! Ook niet als je heel vroeg vertrekt. Hou rekening met behoorlijke files, zelfs als je over de A4 naar Antwerpen gaat.

Ik weet natuurlijk niet waarom je niet overnacht, maar een overnachting van 5 op 6 juli in het Ibis kost 102 euro, parkeerkosten zijn daarna 1 euro per nacht. Ik zou het wel weten........overnachten; iets duurder, veel beter.

5. Top | #145
    Ingeschreven
    Dec 2009

Hoi Teleton,

Wij zouden niet overnachten omdat mijn man Donderdagavond nog moet werken tot half 10.
    Maar ik krijg nu al een beetje kriebels om misschien toch maar een dag eerder die kant op te gaan, moet er toch niet aan denken om achteraan de file terecht te komen.:cry:
    En klopt het dat BRU gewoon Zaventem is??
    Bedankt weer zover

6. Top | #146
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010

Wij hebben dezelfde vlucht maar dan op 13 juli. Wij overnachten bij Vd Valk voor € 79 incl parkeren. Dus goedkoper dan bij Interparking incl overnachting.

Je moet Vd Valk gewoon even mailen want de prijzen op hun site zijn veel hoger voor data in juli. Toen ik mailde kwamen ze met het aanbod van € 79 (excl ontbijt)

En BRU is Zaventem.

7. Top | #147
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Wij vertrekken dan niet vanuit België, maar vanaf Schiphol. Toch hebben we ook besloten om daar te overnachten. Wij gaan op maandagmorgen en je weet het nooit hoe het op de weg is. Dan ben ik liever al daar.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

8. Top | #148
    Ingeschreven
    Dec 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gonniegans Bekijk Berichten
    En BRU is Zaventem.
    Oh haha gelukkig !!
    Ben al aan het zoekn voor een overnachting mijn man kan toch eerder weg van het werk en ik enmijn dochter waren al vrij \\/

Bedankt allemaal weer!!

9. Top | #149
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randje35 Bekijk Berichten
    Ben al aan het zoekn voor een overnachting
    Helemaal opgelucht........;-).

10. Top | #150
    Ingeschreven
    Dec 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Helemaal opgelucht........;-).
    Haha ik hoorde de bezorgdheid al in je stem ....

Ik heb Ibis net gemaild want kon op die site geen wijs worden over dat parkeren[-(.
    Overigens zat vd Valk alvol op onze datum.
    Maar dat zal vast goed komen.

Forum Rechten