Mickmak welke kaartjes had jij besteld? Ook van Universal?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb op 29 december disney tickets besteld en nog niks binnen.
Vorige week gemaild en toen bleek dat ze nog niet alle kaartjes op voorraad hadden.
Donderdag kreeg ik van 2 verschillende medewerkers een mail dat ze verzonden zijn. De ene zegt dat ze er in 2 werkdagen zullen zijn en de andere heeft het over 5 werkdagen.
Wacht nog ff af. Vorig jaar ook daar besteld en toen kwamen ze netjes op tijd.
Jackie
Mickmak welke kaartjes had jij besteld? Ook van Universal?
Nee, alleen de 10 dagen Disney tickets.
Jackie
wij gaan in juli 2012 voor 19 dagen met onze twee kinderen naar Florida. Wij willen de disneyparken, universal studios, kennedy space center. Ook wij hebben op de site http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken naar de mogelijkheden. Echter, wij twijfelen over de betrouwbaarheid van deze site om de kaarten daar te kopen. Wie heeft ervaring? Ook willen wij met dolfijnen gaan zwemmen. Iemand goede ervaringen opgedaan??
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
Alabama: 2016, Arizona: 2017, SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
www.schoutenjanssen.nl
ik heb vrijdag disneykaarten bij American estate gekocht
en ze lagen daarnet op de mat
Discovery cove hebben we in 2010 en 2011 gedaan
geboekt via de officiele website
deze week word ook de `Discovery dag` voor de vakantie dit jaar geboekt
want een een orlando vakantie zonder Discovery cove is geen vakantie..![]()
2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018
Kijk hier voor een prijs vergelijk http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=14268
veel gelezen op dit forum (dank voor alle informatie) Omdat we as woensdag weggaan zijn we nu aan het plannen wanneer we wat gaan doen.
we gaan 10 dagen en willen de volgende parken bezoeken: bush garden = seaworld= Aquatica= universal = en misschien nog 1
Omdat ik eigenlijk gelezen had dat je beter daar kaarten kan kopen heb ik het hier niet gedaan, ook omdat het weer ombestemmig is. Als ik nu kijk zie ik dat het paar keer gaat regenen.
Maar kan ik daar ook die flex passen kopen en heb je ook een kaart waar je meedere keren naar het park kan zoals universal (ik weet dat seaworld dat ook heeft)
En heb je ook een parkeerkaart waar je overal kan pakeren bij die parken??
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
ik heb mijn kaarten nog nooit aan de kassa gekocht . Ik heb altijd gedacht dat ze daar duurder waren . Parkeerkaarten hebben ze spijtig genoeg niet voor alle parken in 1.
Je kan daar ook zo een combipas kopen voor universal waar je beide parken kan bezoeken .
Een park to park ticket voor 2 dagen universal studios kost daar 146 $ zo een 110 euro per persoon hier kost dat je 106 euro dus ik denk niet dat dat daar goedkoper zal zijn .
Laatst gewijzigd door Michael66; 18-02-12 om 23:38. Reden: 1+1
Zover ik weet is online kopen altijd goedkoper. Zeker bij de Seaworld parken. Voor Disney is er een uitzondering als je maar 1 of 2 dagen gaat, dan is er geen voordeel te behalen, behalve de tijdswinst.
Voor Busch gardens + Seaworld + Aquatica kun je combi kaarten kopen, zie o.a, dit topic. Universal (beide parken) kan je dan los kopen voor het aantal dagen dat je er heen wilt gaan. Beide kaarten (de combi, en universal), kun je online kopen.
Daarnaast heb je nog de orlando flex ticket. Die bevat kaarten voor alle parken waar je heen wilt. je mag hier dan 14 dagen gebruik van maken. De precieze voorwaarden weet ik niet, zoals hoevaak je naar een park mag, etc. maar die staan wel in dat topic.
Vergelijk zelf even de prijzen, en nog veel belangrijker let goed op dat je ze op tijd binnen hebt, zeker als je woensdag al weg gaat, en ze dus dinsdag al op de mat moet hebben liggen.