Wij boeken altijd via een Britse site en hebben nu ook een auto bij Alamo geboekt via uscarhire.co.uk
Nooit problemen gehad.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Vraagje: ik heb alamo.nlk vergeleken met alamo.uk en er zit in de auto die wij willen (ford midsize suv) een groot prijsverschil van zeker euro 200. Is er geen enkele belemmering om dit via de uk te boeken? ik heb hier geen enkele ervaring mee dus wil graag vervelende verrasssingen voorkomen. bedankt!
Wij boeken altijd via een Britse site en hebben nu ook een auto bij Alamo geboekt via uscarhire.co.uk
Nooit problemen gehad.
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
Alabama: 2016, Arizona: 2017, SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
www.schoutenjanssen.nl
Wie niet? Om verrassingen uit te sluiten zet je de twee aanbiedingen even naast elkaar op een rijtje. Dan zie je in een oogopslag onder welke voorwaarden je precies huurt. Zijn de voorwaarden gelijk? Auto, periode, verzekeringen, aantal bestuurders, benzine.....Dan weet je bij wie je moet huren; bij diegene die de laagste prijs vraagt!
Steekproefje sieht gut aus..... Midsize suv, Gold, twee weken in maart.
Via Alamo.uk 497 euro
Via Alamo.nl 577 euro
Laatst gewijzigd door Teleton; 13-01-12 om 12:19. Reden: Steekproefje
Vorig jaar ook via Alamo UK geboekt met de beroemde/beruchte Dragster actie. Was verder gewoon prima. Je krijgt gewoon netjes een Voucher per email.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Wij hebben in September vorig jaar via Alama geboekt en echt tevreden van!
Wij hadden de 2de klasse genomen (Mazda 2 :P, waar we veel bekijks voor hadden puur omdat het zo klein was). We waren met 4 en dus erg veel bagage, natuurlijk proberen ze een groter model aan te smeren en je wat bang te maken met 'it's illegal to carry the lugage on your lap', maar wij zaten 2 weken lang in hetzelfde hotel, dus onze bagage moest niet mee en dan was dat autotje ideaal.
Ook perfect met die sunpass, dat je niets meer moet doen! Al staat dat via de Alamo site niet echt goed vermeld, de nodige (duidelijke) info had ik hier gevonden waarvoor dank!! En nogmaals dank aan de tips (dragster fan korting en visa korting) uit dit topic hebben we hem voor nog geen 160€ kunnen huren voor 2 weken.
Als je naar www.alamo.co.uk/brits gaat dan lees je dat additional drivers al in de prijs zijn inbegrepen
Hallo Teleton,
Er zijn idd meer wegen die naar Rome leiden maar als ik inlog op Alamo.com, om daar een auto te huren, wordt als eerste gevraagd uit welk land je afkomstig bent. Als je dan dus Nederland aangeeft, wordt er een verzekering voorgesteld die afgestemd is op de Nederlandse c.q. Europeesche markten die dus, naar mijn mening, gelijk is aan het type pakket wat op de nederlandse site van AlAmo voorgesteld wordt.
Ben je het met me eens of zie ik iets over het hoofd?
Je ziet toch nog iets over het hoofd. Wat je op alamo.com niet aangeboden krijgt is het Gold pakket. Wanneer je gebruik wil maken van de optie 1e tank benzine en meerdere chauffeurs, dan zou ik zeker de prijsvergelijking nog eens maken. Pas dan weet je wat de beste aanbieding is.