Foutje van de bank??
Welke maatschappij(en) voeren de vlucht(en) werkelijk uit?
Misschien heeft het daar iets mee te maken.
Knaapje
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
ik heb 2 vluchten geboekt via klm.nl en bij mijn ene vlucht(ams/atl) op het e-ticket staat 1 stuk pp
en bij een ander vlucht(ams/memphis/mco) staat op het e-ticket 2 stuks pp
ook vind ik die gegevens op klm.nl terug in `Manage mijn boekingen`
daar staat in het overzicht per reis totaal bagage 2 stuks voor de ene reis ( 2 pers.) en bij het overzicht van de andere reis totaal bagage 6 stuks (3 pers.)
we hebben wel flyingblue maar zijn nog ivory..
dus ik zou het heel graag toelichten maar snap er zelf ook niets van....
2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018
Foutje van de bank??
Welke maatschappij(en) voeren de vlucht(en) werkelijk uit?
Misschien heeft het daar iets mee te maken.
Knaapje
de 1 ste vlucht/reis alles door klm uitgevoerd
de 2 de vlucht/reis klm uitgevoerd door delta gecombineerd met klm zelf
ik denk dat er gewoon een fout bij het systeem van klm zit ofzo
maar we vliegen zoiezo als we met zijn 3en gaan maar met 2 stuks bagage
dus geen probleem
maar kan me voorstellen dat je op deze manier veel verwarring krijgt over bagage
2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018
Ik ga je voorspellen dat je maar 1 koffer p.p. 'gratis' mee mag nemen....
Alleen als je de Silverstatus hebt, 15 vluchten per jaar, dan mag je er twee meenemen ;-)
Zou zeggen reken je niet rijk in de 'kilogrammen'....
Ik zou er ook niet op rekenen dat je zo maar 2 koffers mag meenemen want ook bij Delta geldt dezelfde regeling als bij de KLM, dus denk inderdaad dat dit een foutje is.
Maar goed je kunt het altijd proberen natuurlijk. Maar heb er weining hoop in.
Misschien ff bellen met KLM?
Dan krijg je geen verwarring.
Florida Fan 8-)
http://vakantiefll2012.blogspot.com 2012
http://denfinflorida.blogspot.com 2009 & 2010
Gister las ik op een website dat KLM stopt met rechtstreekse vluchten naar Florida. Op de site van KLM krijg je, als je naar de vluchtschema's kijkt de indruk dat het eind maart al gebeurd zal zijn, maar ik heb vernomen dat er door KLM nog geen officieel bericht van is uitgegeven. Heb begrepen dat rechtstreekse vluchten naar Miami doorgaan tot eind juni.
Ik hoop over ca. 2 weken meer informatie hier over te ontvangen.
Laatst gewijzigd door thelatinworld; 13-01-12 om 09:47. Reden: Bovenste deel ging over Arkefly. Bericht gesplitst.
Florida vluchtschema's en links
www.vluchtschemas.nl/vluchtschemasflorida.html
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/
En het is toch ook echt gepubliceerd:
Inmiddels ook op luchtvaartnieuws.nl
KLM houdt Miami binnen het jaar voor gezien
AMSTELVEEN - KLM houdt het slechts een jaar vol op de directe route naar Miami. De stad in Florida werd in maart van dit jaar aan de dienstregeling toegevoegd, maar eind maart 2012 worden de directe vluchten gestaakt. De lijndienst is niet rendabel en ook de vooruitzichten zijn niet goed, zo bevestigt KLM dinsdag aan Luchtvaartnieuws.nl.
Miami wordt nu nog vier keer per week door KLM aangevlogen met een MD-11. KLM pakte de lijndienst naar Miami dit jaar weer op na een afwezigheid van zeven jaar.
Niet alleen Miami, maar ook Milaan Malpensa verdwijnt uit de dienstregeling van KLM. Maandag werd al duidelijk dat KLM per eind maart de route naar Liverpool opheft.
Volgens een woordvoerder van KLM geldt voor alle drie de lijndiensten dat de klandizie tegenvalt. Daar komt bij dat het bedrijf de routes scherper toetst vanwege de donkere economische wolken aan de horizon.
KLM hoopte met Miami zowel zonaanbidders als zakenreizigers aan te trekken. Sinds juni is ook ArkeFly op de route actief, dat zich voornamelijk op vakantiegangers richt. De luchtvaartmaatschappij van TUI Nederland doet Miami aan in combinatie met Orlando.
Milaan blijft een bestemming van KLM. De luchtvaartmaatschappij vliegt ook naar Milaan Linate, de tweede luchthaven van de stad in Noord-Italië.
Reizigers die een ticket naar een van de drie bestemmingen hebben gekocht, worden door KLM omgeboekt. Wie in de zomerdienstregeling rechtstreeks naar Miami zou vliegen, kan via Atlanta reizen. Passagiers die van plan waren naar Liverpool en Milaan Malpensa te vliegen, kunnen daarvoor in de plaats naar respectievelijk Manchester en Milaan Linate. Passagiers mogen van KLM ook hun geld terugvragen.
KLM kondigde dinsdag tevens aan per eind maart het aantal vluchten naar Houston terug te brengen van twee naar één per dag.
Dat bericht heb ik ook gelezen vorige maand.
Als je de site van KLM ziet, zie je vanaf april geen rechtstreekse vluchten meer naar Miami. Het bericht van SpaceAce bevestigd dat nog eens.
Degene waar ik de vluchtgegevens van krijg werkt op Schiphol, maar zit nu in Mexico.
Op de site heb je alleen de mogelijkheid van vluchten met een overstap.
Florida vluchtschema's en links
www.vluchtschemas.nl/vluchtschemasflorida.html