Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 26 van de 196 EersteEerste ... 1624252627283676126 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #251
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Hier kan je de actuele vliegtijd van de laatste dagen zien:

http://nl.flightaware.com/live/flight/TFL317

Knaapje

2. Top | #252
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Scheelt alweer een uurtje zo te zien.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #253
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orlando2012 Bekijk Berichten
    .........................vermaak aan bord heeft zeker voor de kids bv tv in stoel met tekenfilmpjes........want een dsi gaat ook geen 11 uur mee.

...

Daarvoor moet je geloof ik niet bij Arke zijn.

Knaapje

4. Top | #254
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik hoop dat arke een beetje vermaak aan bord heeft zeker voor de kids bv tv in stoel met tekenfilmpjes...want een dsi gaat ook geen 11 uur mee.
    Alles kan, als je bijbetaald: http://www.arkefly.nl/onboard.aspx

Een prettige reis begint al met jezelf voor te bereiden. Zoals: wat mag ik allemaal meenemen, hoeveel, wat is er aan boord, wanneer kan ik inchecken etc etc. Kun je allemaal op de Arkefly site terugvinden.

5. Top | #255
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Met alle respect voor het ongemak dat zo iets geeft, vraag ik me af of het niet een klein beetje naief is om er van uit te gaan dat alles tijdens een reis altijd op rolletjes loopt.
    Dag Teleton,
    Vindt je reactie een beetje de positieve kant opgaan voor Arkefly, en wil toch even op een paar zinnen van je reageren.
    Wij zijn zeer bereisde mensen en zeker niet naief, we weten dat ook bij KLM of Martinair ( we hebben veel transatl. gevlogen) er ook geen stoelgarantie is. Maar even voor de duidelijkheid we hebben geen economy geboekt maar Premium, je mag gerust weten dat wij hiervoor ivm de kersttijd ruim E 1000.- toeslag hebben betaald, we krijgen die wel terug maar daar hebben we niets aan.
    Bij KLM of martinair nog nooit meegemaakt dat er geen plaats was in de Business class, omdat zij simpelweg niet meer boeken dan ze hebben , in tegenstelling tot Arke.

Wat ons het meeste heeft gestoord is de medewerkster van arke ter plaatsen, geen enkel respect toonden, je werdt niet van te voren ingelicht, pas tijdens het incheken.

En om jou woorden te gebruiken, we hebben wel degelijk ons VERSTAND gebruikt en wel overwogen Arke geboekt, omdat deze rechtstreeks vliegt op Sanford, en niet voor de prijs ( KLM was bijna net zo duur, 2 volw + 1 kind ticket incl E 2090,- toeslag Premium is bijna E 3600,- euro bij elkaar. Dan mag je toch wel een beetje service verwachten.
    Ik hoop dat arke een beetje vermaak aan bord heeft zeker voor de kids bv tv in stoel met tekenfilmpjes...want een dsi gaat ook geen 11 uur mee.
    Vluchtduur plm 9 uur, maar incl taxien etc plm 10 uur, je kunt van alles reserveren bij Arke, maar alles is onder voorbehoud.
    Als ze in het vliegtuig maar 40 players hebben beginnen ze vooraan met uitdelen, en op = op.

Je kunt dan op een groot scherm wat plm 2-3 mtr van je afhangt wat filmpjes van Carfield en Mister Bean gaan zitten kijken.
    Verder geen enkel vermaak aan boord, zelfs nog geen kleurtjes voor de kinderen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-01-12 om 22:57. Reden: 1+1 + quote ingekort

6. Top | #256
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijmegen Bekijk Berichten
    Bij KLM of martinair nog nooit meegemaakt dat er geen plaats was in de Business class, omdat zij simpelweg niet meer boeken dan ze hebben , in tegenstelling tot Arke.
    De reden was toch dat er het vliegtuig minder plaatsen had, niet dat het overboekt was?

Arke heeft geen Business class, enkel een luxere Economy.

7. Top | #257
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Vindt je reactie een beetje de positieve kant opgaan voor Arkefly,
    Da's vreemd want ik heb hier in dit topic nog nooit een jubelend bericht over arkefly geplaatst. Wat ik wel graag doe is de zaak van meerdere kanten bekijken. In je bericht over de 'rampreis" ontbreekt het een beetje aan die nuance, vandaar.

En als bereisde Roel verbaasd doen over de ontstane problemen tijdens de Arke reis en de gevolgen die dit voor mensen met een bepaalde handicap heeft, komt toch wat naief over. Je hebt kennelijk het argument "rechtstreekse vlucht" laten prevaleren boven de service en betrouwbaarheid die bij de grotere luchtvaartmaatschappijen toch bij je bekend is. Als je bij de Action binnenstapt, verwacht je toch ook geen Bijenkorf....

Tot slot; de ruimte van de stoelen in de comfort klasse van Arke (waarin je bent teruggereisd als ik het goed begrijp) verschilt toch nauwelijks met die in de premium klasse van KLM? De premium klasse van KLM is niet anders dan een economy stoel met wat extra beenruimte. En was zo'n stoel dan niet belastend voor je vrouw geweest?

Njit heeft al een opmerking over de Premiumklasse van Arke gemaakt, ik voeg hier aan toe dat bereisde mensen toch kunnen weten dat je deze klasse niet kunt vergelijken met Business Class bij de grote maatschappijen? Premium bij Arke is een Economy stoel met meer beenruimte en meer bagage. Verder zijn alle passagiers bij Arke gelijk.

8. Top | #258
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Verder geen enkel vermaak aan boord, zelfs nog geen kleurtjes voor de kinderen.
    Hun eigen site zegt van wel. Misschien geen kleurtjes maar wellicht wel wat anders (ik heb geen kinderen dus verder geen ervaring). Maar zoals ik hier lees vaak 'opperdepop'

ArkeFly for Kids Ook aan de jongste passagiers besteden wij extra aandacht. Voor kinderen tot 12 jaar zijn er op vluchten naar verre bestemmingen speciale maaltijden en worden er aardigheidjes uitgedeeld.
    Maar ik zou er als ouder ook niet op vertrouwen dat de kinderen aan boord vermaakt worden en gewoon zelf wat spulletjes meenemen. Dat deden mijn ouders vroeger ook al toen we in de auto naar Frankrijk zaten.

Het zou wellicht wel een gat in de markt zijn: AirIKEA. Met zweedse balletjes en een ballenbak achterin het vliegtuig.

(alleen wel zelf je stoel in elkaar zetten )
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-01-12 om 09:52.

9. Top | #259
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Stoelindeling

Hoi,

Ik ben op zoek naar een plattegrond met de stoel indeling van de ArkeFly toestellen.
    Volgens mij heb ik die een keer gezien op de site van Arke maar ik kan deze niet meer vinden.
    Seatguru.com heeft Arke (nog) niet op hun lijst staan.

Weet iemand en/of heeft iemand een link?

Greez

Johan
    Ik heb last van het Disneyvirus
    22-10-2012/12-11-2012 in Florida

10. Top | #260
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ligt er ook maar net aan welk vliegtuig je krijgt:

ArkeFly beschikt over een vloot van vier Boeings van het type 767-300 ER en vier Boeings van het type 737-800. Daarnaast huurt ArkeFly in de zomer 2011 twee extra Boeings 737-800.
    Dit is de indeling van een 767-300 van Arke: 2-3-2 dus. 737-800 zal 3-3 zijn.

Laatst gewijzigd door Njit; 12-01-12 om 10:56.

Forum Rechten