Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 25 van de 196 EersteEerste ... 1523242526273575125 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #241
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Klopt,het enige voordeel als premium comfort reiziger is dat je terug gezet kan worden naar comfort en niet naar economy!

2. Top | #242
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbdutch Bekijk Berichten
    Klopt,het enige voordeel als premium comfort reiziger is dat je terug gezet kan worden naar comfort en niet naar economy!
    Arke ziet dat anders, denk ik:
    ArkeFly heeft een vervoersverplichting en streeft naar punctualiteit. Indien er redenen zijn dat ArkeFly een vertraging verwacht of dat er op de dag zelf omstandigheden zijn die leiden tot vertraging dan zal, in het belang van de passagiers, een andere luchtvaartmaatschappij gevraagd worden de vlucht namens ArkeFly uit te voeren. Voor de volledigheid vermelden wij dat in dit geval er geen sprake is van een annulering van uw vlucht. Indien u Comfort of Premium Comfort had geboekt ontvangt u automatisch bericht tijdens uw vlucht hoe de verrekening verloopt.

3. Top | #243
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Arke kan ook niks garanderen. Op een stoel die er niet is kun je ook niet zitten
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #244
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011

Ik bedoel eigenlijk dat het waarschijnlijker is dat passagiers van de comfort klasse naar de economy worden doorgeschoven en niet iemand die niet alleen premium comfort klasse heeft maar ook nog voor een stoel reservering geld heeft betaald.

5. Top | #245
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je staat iets hoger op de ladder. Maar hier geldt: op = op
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #246
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Ik denk dat zelfs dat niet uitmaakt, je kan dan premium comfort hebben en dan zeggen ze gewoon tegen je dat er geen plek is en je morgen pas mee kan, dan hebben ze 1 teleurgestelde passagier.

Als ze jou doorschuiven en een ander naar de vlucht van morgen zetten hebben ze in ieder geval 2 teleurgestelde passagiers. Nou ik zou het wel weten, liever 1 iemand die loopt te klagen dan 2.

Dus je blijft toch echt afhankelijk van de oplossing die daar bedacht wordt.

7. Top | #247
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011

Ach ja,was eerst van plan om met klm rechtstreeks naar miami te vliegen in April.
    Kon ik nu ook op zoek naar een alternatief!

8. Top | #248

zou iemand mijn kunnen vertellen hoelang de rechtstreekse vlucht van ams naar orlando sanford duurt met arkefly?

Want ik dacht ongeveer 9 uur maar als ik naar mijn vliegtijden kijk zou dat niet kunnen klopen.
    Het tijdsverschil is 6 uur toch?

En ik vlieg om 13 vanuit ams en ben om 18 uur op sandford.

Als ik tel vanaf 18 uur usa tijd dan zouden we pas om 24:00 nl tijd laden dat zou een vlucht van 11 uur betekenen!!

9. Top | #249
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Goed gerekend! Inderdaad 11 uur (en 5 minuten, maar die zijn zo voorbij).

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

10. Top | #250

Nou 11 uur kan best lang duren hoor :-)8-[
    Maar dan heb je ook wat na die 11 uur.....

Ik hoop dat arke een beetje vermaak aan bord heeft zeker voor de kids bv tv in stoel met tekenfilmpjes...want een dsi gaat ook geen 11 uur mee.

Maar altijd beter als een overstap ,want dat is echt stress met 2 kids en doe ik ooit nooit weer...

Forum Rechten