Ok, prima, hartelijk dank voor de reacties nixian en sleepwalker!![]()
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Je kunt via biddingfortravel de prijzen in dollars opzoeken die geboden worden, deze omzetten in ponden via www.xe.com en in ponden bieden op www.priceline.co.uk.
Die accepteren dezelfde prijzen als *.com, hierop is het gemakkelijker om met je Nederlandse adres te boeken. Alleen je telefoonnummer kan wat gesodemieter geven maar dat is een kwestie van nullen toevoegen en mij hebben ze nog nooit gebeld.
(geboekt via priceline in Orlando (2x), ft Lauderdale, Las Vegas (2x), New York, London (3x), Berlijn (2x), Milaan, Barcelona, Brussel & Glasgow)....
Werkt perfect, ik heb altijd een mooi hotel voor een goede prijs gekregen. Nu, met kinderen, durf ik het niet meer aan omdat je geen garanties krijgt voor een kamer. Als ik echter alleen of met mijn echtgenote weg moet/mag dan is het weer priceline.
Ok, prima, hartelijk dank voor de reacties nixian en sleepwalker!![]()
Net voor $42 dollar een hotel bij Orlando Airport gewonnen! Da's leuk om te doen zeg!
Het Hyatt Place Orlando Airport Northwest. Drie sterren, prima voor de eerste nacht.
Het is wel jammer dat er zoveel taxes bijkomen, dus uiteindelijk samen op bijna $55 dollar, maar da's nog steeds niet zo veel!
Of ben ik in de aap gelogeerd, en heb ik stiekem toch veel teveel betaald?
We hebben onze hele rondreis zo'n beetje gepricelined(wel in meerdere staten), maar ik zal die van FL even opsommen:
1) Hampton Inn Blue Lagoon Miami Airport--->110$ incl=Goed(excellent ontbijt)
2) Hilton Garden Inn Lake Mary--->55$ incl=Goed(geen ontbijt)
3) Holiday Inn Express Bradenton--->55$ incl.-Vrij goed(goed ontbijt)
4)Four Points by Sheraton Punta Gorda--->70$ incl=Topper!! (geen ontbijt)Dit was het beste hotel waar we tijdens deze 4 weken verbleven hebben. We kregen zelfs een gratis upgrade naar een kamer met harborview--geweldig!
5)Ramada Inn Naples--->55$ incl.=Rampzalig--we zijn hier na 30 minuten weer vertrokken, en hebben een ander onderkomen gezocht. Dit was met grote afstand het slechtste hotel van onze 4-week roadtrip!!
Groetjes!
Wij hebben ook alleen maar via priceline.com geboekt. Ging prima.
Voor het eerst via priceline geboekt/gewonnen:
09 dec - 11 dec Ft Lauderdale, Hyatt pier 66; $80
25 dec - 30 dec Miami downtown, Hyatt regency; $110
Ik heb verschillende sitea gecheckt, en volgens mij zijn dit wel redelijke prijzen.
Nu nog duimen dat ze kamers met double beds hebben..
Mooie dealje kunt de hotels even mailen en je verzoek kenbaar maken. Mijn ervaring is dat ze daarmee rekening houden. Vermeld je naam en reserveringsnummer, komt vast goed.
Laatst gewijzigd door sonja; 10-11-11 om 11:42. Reden: typefout
Nou.....niet altijd.
Via priceline heb ik voor onze reis in october 2 kamers gewonnen op Key West. We waren met 5 man, dus ik dacht: voor die 2 nachtjes kan de vijfde best op t tweede bed. No way, dat hotel bleek alleen maar kamers met 1 kingbed te hebben:sad:. Per mail gevraagd of er een rollaway bij mocht: nee dus, vanwege de brandgevaren-en-veiligheidsvoorschriften.....
Uiteindelijk heb ik maar een kamer geboekt in een ander hotel, want ze wilden ook niks voor me aan de prijs doen als ik een derde kamer bij zou boeken........
Als ik op de site kijk van beide gewonnen hotels (Hyatt keten) beschikken die over double beds. Het is mij niet bekend met hoeveel personen Harold van de kamer gebruik wil maken. Maar ze hebben double beds![]()
Laatst gewijzigd door Michael66; 10-11-11 om 16:38. Reden: fqe
Ze hebben idd double beds, we zijn met z'n vieren (2 volwas + 2 kids van 7 en 4)
Ik probeer een mail adres te vinden op de site, maar kom er niet uit.
Heb daarom zojuist maar gebeld naar Hyatt ft Lauderdale.
Die meneer zei omdat dit een Priceline boeking is, kan hij niks garanderen. We moeten het tijdens inchecken nog eens aangeven en als ze double beds rooms vrij hebben dat het dan zou kunnen.
Beetje jammer, aan de andere kant wist ik van te voren dat je bij Priceline standaard een king bed kamer krijgt. Dus moet ik niet zeuren, hoop wel dat het goed komt natuurlijk.
Wel spannend zo.. (zo denkt de baas er overigens niet over)