Ta2Gerrit, het gaat in dit topic volgens mij om het betalen in de winkels. En ik dacht dat je nooit met je debit kaart kon tanken aan de pomp en alleen maar met je CC kon betalen aan de pomp.
Maar ik kan me vergissen.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Ta2Gerrit, het gaat in dit topic volgens mij om het betalen in de winkels. En ik dacht dat je nooit met je debit kaart kon tanken aan de pomp en alleen maar met je CC kon betalen aan de pomp.
Maar ik kan me vergissen.
Inmiddels reactie van INGnl_webcareDit is bij ons niet bekend. Bedankt voor het melden, ik ga het doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling.
Jeroen, het gaat niet om de bank, maar om passen met het Maestro logo. Bij de Walmart is er bij iedere kassa een kaart, waarop staat welke betaalkaarten worden geaccepteerd. Hier staat Maestro gewoon op. Medewerkers geven aan dat de problemen zich voordoen met kaarten van "overseas".
Verder hebben wij 'vroeger' ook wel met de pinpas aan de automaat bij de benzinepomp kunnen betalen. Dit jaar nog niet getankt......:wink:. Een Kia rijdt bijna voor niks.....
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-11-11 om 08:55. Reden: quote gefixt
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Dat is mij dus nooit gelukt in het verleden vandaar dat ik dacht dat het niet kon.
Dan gaan we er nu dus steeds verder op achteruit, straks kunnen we nergens meer pinnen.![]()
Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida
Dat zal wel even wennen worden, vond het juist ideaal dat je met je bebit kaart bijna overal kon pinnen, gebruikte onze credit dan ook nauwelijks, nu moeten we weer ouderwets een huishoud boekje gaan bij houden, om ons limiet op de cc bij te houden.
:-\" Heerlijk hoor een pinpas en CC van de SunTrust bank, nooit problemen :-\"