Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 96 van de 100 EersteEerste ... 46869495969798 ... LaatsteLaatste
Resultaten 951 tot 960 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

1. Top | #951
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011

Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e-line Bekijk Berichten
    haha, te gek! Bedankt voor je moeite trails!
    Echt super dat je het gevonden hebt

Ik denk dat ik ga boeken! Het ziet er allemaal prima uit, en na weet ik veel hoeveel villa's bekeken te hebben bleef deze er tussen uit springen, dus ik ga er gewoon voor Het feit dat het wat verder van alles af ligt vind ik niet zo'n probleem.. we hebben een auto en we vinden rijden in de VS alles behalve een probleem!
    Ik heb toch een andere villa geboekt.. de eigenaar hiervan vond het geven van het adres geen probleem, het ligt in Country Creek Estates(dichterbij is toch wel handig) en het was ook nog eens een stuk goedkoper!

Ik heb meerdere eigenaren van villa's gemaild, en niemand vond het erg om het adres te geven.. dat geeft toch een wat veiliger gevoel!

2. Top | #952
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Deze site is heel handig om een overzicht te krijgen waar je allemaal op moet letten wanneer je een villa huurt. Heb al heel wat uurtjes doorgebracht met het zoeken naar de juiste villa maar deze tips helpen echt met het maken van de juiste keuze.

http://romancingthemouse.com/id103.html

3. Top | #953
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007

Wij gaan volgend jaar wederom naar Florida
    Wij willen deze keer een villa boeken aan de golfkust. Wij willen graag rond Tampa zitten. Heeft iemand nog tips voor een leuke villa? Niet al te duur (rond de 500 euro p/w). Ik heb vanavond zoooooo veel villa's bekeken dat ik nu even door de bomen het bos niet meer zie :-(

4. Top | #954
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005

Heeft er hier iemand ervaring met het kopen en verhuren van een vakantiewoning in florida?

5. Top | #955
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Wij willen deze keer een villa boeken aan de golfkust. Wij willen graag rond Tampa zitten. Heeft iemand nog tips voor een leuke villa? Niet al te duur (rond de 500 euro p/w).
    Lijkt me wel heel goedkoop. Vraag me af of er een villa te vinden is voor die prijs.

6. Top | #956
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    Deze site is heel handig om een overzicht te krijgen waar je allemaal op moet letten wanneer je een villa huurt. Heb al heel wat uurtjes doorgebracht met het zoeken naar de juiste villa maar deze tips helpen echt met het maken van de juiste keuze.

http://romancingthemouse.com/id103.html
    Er staan goede vragen op maar het is en blijft toch een site van iemand die zelf een paar huizen in eigendom heeft en deze ook zelf beheert.
    Wel goed want zo iemand heeft natuurlijk meer hart voor die huizen.

Ik mis op deze site toch een belangrijke vraag:
    Hoeveel zitplaatsen zijn er in de woonkamer?

We hebben in 2008 met 7 personen een villa gehuurd en menig eigenaar die zijn villa aanprijst voor 10-12 personen (aantal slaapplaatsen) heeft dan maar een 2 en een 3 zittertje in de woonkamer. Wij gaan altijd in februari en dan zijn de avonden toch echt te koud om buiten te zitten.
    We kregen vaak het antwoord: dan zet je toch een paar stoelen van de eetkamer erbij..... ik dacht het niet!!!

Zoals ook een huis van de eigenaren van bovenvermelde site:
    5 slaapkamers/5 badkamers maar in de woonkamer slechts 5 comfortabele zitplaatsen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

7. Top | #957
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007

Ik heb nu wel 2 mooie accommodaties gevonden, tegen ook zeer leuke tarieven.

Dit is er eentje van:
    http://www.srq360.net/1data/kee/518c...acourtcottage/

Kent iemand dit?

Hoe weet je of iets betrouwbaar is? Ik vind het wel erg eng hoor...

8. Top | #958
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Dit is een cottage en geen villa. De prijzen van villa's zijn aan de Gulfcoast over het algemeen duurder dan Orlando en omgeving.
    Ik ken ze niet, kan je dus hier niet helpen. Heb je al eens gekeken naar de prijzen van villa's in Bradenton of Rotonda?

9. Top | #959
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007

Ja ik had inderdaad gezien dat het cottages zijn, maar het ziet er wel knus en gezellig uit.
    Ik heb ook al prijsopgave binnen van een condo, ik zit nu verder te zoeken via VRBO. Er staan echt leuke huisjes tussen...

10. Top | #960
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Lekker dan!

Krijg net een mail van de eigenaar van de villa die we voor de kerstvakantie geboekt hebben.
    Hij heeft de villa verkocht, en weet nog niet zeker of de nieuwe eigenaren de boekingen voor verhuur willen overnemen.
    Was juist blij dat we een villa op ons favoriete Windsor Palms hadden kunnen boeken.
    Kan ik weer beginnen met een zoektocht](*,)

<<Moderator Michael66: Toegevoegd aan het algemene onderwerp over villa's.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-10-11 om 19:40. Reden: zie opmerking

Forum Rechten