Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 62 van de 86 EersteEerste ... 1252606162636472 ... LaatsteLaatste
Resultaten 611 tot 620 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #611
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

Standaard Re: Creditcard

afgelopen vakantie had een koppel voor ons bij de kassa van `theater of the sea` het
    de man daar achter de kassa zei dat het geen schande was ,maar dat het regelmatig (soms wel 2x per dag) voor komt
    wij zelf hebben het nog niet gehad gelukkig!
    geef wel bij icscards door wanneer we in amerika zijn,maar of dat werkelijk helpt ??
    en heb het 24uurs service nummer in mijn telefoon staan,voor het geval dat
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

2. Top | #612
    Regelmatige Bezoeker nixian's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011

Ik heb met belangstelling de discussie gevolgd en ben dus reuze benieuwd wat dit betekend voor mij als ik volgende maand naar Florida afreis. Afgelopen maand heb ik al vast enkele "Groupons" gescoord. Gewoon afgerekend met mijn NL cc, zonder problemen. Zou het misschien van bedrijf tot bedrijf verschil uit maken?

3. Top | #613
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Zoals ik al eerder aangaf, in Florida zelf geen problemen gehad met m’n ing cc. Echter in de voorbereiding is mijn kaart wel even geblokkeerd geweest. Ik had de Disneykaartjes besteld bij attractionticketsdirect.de en de naam die er toen te voorschijn kwam bij de betaling was voor ing verdacht. Ik kreeg hiervan een brief en na het bellen van een nummer was de blokkade opgeheven.bMet andere woorden ze houden de boel wel in de gaten en dat vind ik niet vervelend. Wat wel weer raar is, dat ze je een brief sturen, op vakantie niet echt handig, vandaar dat in het telefoongesprek gelijk mijn mobiele nummer is genoteerd.

4. Top | #614
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixian Bekijk Berichten
    Ik heb met belangstelling de discussie gevolgd en ben dus reuze benieuwd wat dit betekend voor mij als ik volgende maand naar Florida afreis. Afgelopen maand heb ik al vast enkele "Groupons" gescoord. Gewoon afgerekend met mijn NL cc, zonder problemen. Zou het misschien van bedrijf tot bedrijf verschil uit maken?
    Ik heb het ook nooit eerder gedaan, maar blijkbaar is het helaas toch wel aan te bevelen, dit even aan je creditcardverstrekker mede te delen.
    Zie mijn posting hoirboven over mijn mailwisseling met ICS.

Goede reis
    Knaapje

5. Top | #615
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Bij ING en ICS nooit problemen gehad. Maar misschien ook wel omdat er een vast patroon in zit. :mrgreen: Maar de ING kaart gebruik ik ook sowieso het hele jaar door.

6. Top | #616
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2011

Ik zou gewoon voor de moneybookers gaan: http://www.creditcard-vergelijken.co...rcard-prepaid/

Kost maar €10,- per jaar, daar kan toch geen kaart tegenop..

7. Top | #617
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Ik heb ook een mail naar de ING gedaan, eens afwachten wat ze zeggen. Dit is het antwoord:
    Bij een verdachte transactie kan uw creditcard uit voorzorg tijdelijk geblokkeerd worden. Wij proberen in dat geval meteen telefonisch contact met u op te nemen. Dit gebeurt dit alleen als u in Amerika, maar over de gehele wereld. Als wij een verdachte transactie zien op uw creditcard wordt deze uit voorzorg tijdelijk geblokkeerd. Wij doen dit als extra service voor onze klanten.
    Het is niet mogelijk om van te voren aan te geven dat u naar Amerika gaat en dat u daar de creditcard gaat gebruiken. Want net als in Nederland is het mogelijk dat u in Amerika uw creditcard verliest of wordt gestolen. Maar mocht uw creditcard worden geblokkeerd lost u dit met één telefoontje op door te bellen met onze afdeling Creditcard Preventie & Detectie te bellen op telefoonnummer 0031 20 5846 441. Deze afdeling is bereikbaar van maandag tot en met zondag van 07.00 tot 00.00 uur. Onze medewerkers helpen u graag verder.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-09-11 om 10:32. Reden: quote
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

8. Top | #618
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

@Port;
    Helaas worden prepaid kaarten lang niet altijd (meestal helemaal niet) geaccepteerd voor borg bij bijv. autohuur of hotels.

Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-09-11 om 10:32. Reden: fqe

9. Top | #619
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

En soms zelfs niet bij online winkels in de US. Gelukkig hebben wij "onze man in Amerika" :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-09-11 om 10:26. Reden: fqe
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #620
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010

Helaas accepteren veel online shops nog geen betalingen met een non-US cc.
    Heeft iemand wellicht ervaring met een betrouwbare aanbieder in de US van een virtual CC?
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.

Forum Rechten