Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 55 van de 100 EersteEerste ... 545535455565765 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #541
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Tolwegen / SunPass

.... en je checked op je contract of jouw 'Nee' ook is overgekomen en niet 'per ongeluk' toch in een 'Ja' is veranderd.. Een stukje uit een oud verslag:

We lopen naar buiten en gaan op zoek naar de shuttlebus van Alamo/National. Deze is er nog niet en we moeten zo’n 10 minuten wachten. De shuttlebus zet ons af bij de balie van Alamo/National. Een vrij vriendelijke dame van National helpt ons, echter deze wordt al snel chagrijnig als ze merkt dat wij geen upgrade of de Road Service Plus willen hebben. Ze klaagt er zelfs over tegen haar collega’s. Als het bonnetje uitgedraaid wordt en Martijn zijn handtekening moet zetten, zien we tot onze verbazing dat ze tóch de Road Service Plus erop heeft gezet. We maken hier een opmerking van en de dame is vrij verbaast dat ze dit er toch opgezet heeft. Uh-huh, wij weten wel beter. We krijgen een nieuw bonnetje voor onze neus en die klopt wel. Alleen de 300 dollar drop off kosten excl tax moet nog worden betaald.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #542

Standaard Re: Overzichts plattegrond tolwegen

De tolwegen rond orlando en naar de oostkust kun je gewoon nog betalen al dan niet gepast.Je hoeft je niet zoals ik een dure sunpas van bv dollar aan te laten smeren gewoon de luchthaven afrijden en tol betalen en bij de eerste de beste publix een sunpas sticker halen voor 5 dollar achter je voorruit plakken en online opwaarderen zo kun je zelf bepalen wanneer je wel of niet tol hoeft te betalen.Bij dollar kost het 7 dollar per dag om pass 24 te nemen erg duur aangezien een rit van orlando naar de oostkust maar $3,50 kost enkeltje.

3. Top | #543
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Alleen vergeet je te vermelden dat de Sunpass niet direct geactiveerd is na het aanmelden, hier gaat enige tijd overheen. Dus rijd je voor die tijd over een sunpass lane dan heb je toch echt weer met de kosten van de verhuur maatschappij te maken.

4. Top | #544
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Overzichts plattegrond tolwegen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knutselaar Bekijk Berichten
    .Je hoeft je niet zoals ik een dure sunpas van bv dollar aan te laten smeren ..
    A: smeert Dollar je nooit een dure SunPass aan. De registratie geschiedt via je kentekenplaat, daar komt geen transponder aan te pas. Dollar doet je een voorstel en vraagt of je de tolkosten voor een vast bedrag wil afkopen. Je gaat daar vervolgens zelf mee accoord. Of niet.......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knutselaar Bekijk Berichten
    . zo kun je zelf bepalen wanneer je wel of niet tol hoeft te betalen..
    B: kan je niet zelf bepalen wanneer je wel of niet tol hoeft te betalen. Op tolwegen moet je gewoon tol betalen. Tenzij je met Dollar een overeenkomst bent aangegaan, dan heb je de tolkosten voor een vast bedrag afgekocht.

5. Top | #545
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

57.95$ tol voor 17 dagen autohuur vond ik een koopje zoals ik tolbruggen en tolwegen gebruikt heb.

6. Top | #546
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011

afgelopen donderdag de huurauto opgehaald bij budget in miami. Met sunpass, wel zo makkelijk. De volgende dag kom ik er ineens achter dat je dat ding "aan" en "uit" kunt zetten en natuurlijk stond hij uit. Daar had de meneer bij budget niets over gezegd... Weet iemand of dit ons een fikse boete gaat opleveren of is dit niet meer van belang als we een huur met sunpass hebben afgesloten?

7. Top | #547
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Ik begrijp het even niet.
    Heeft niet iemand er een oude transponder in laten zitten of is het wat anders?

Volgens de site van Budget neem je automatisch deel aan het syteem:

http://www.budget.com/budgetWeb/html...lfaq.html#What is Budget e-Toll?

Ook volgens de site van sunpass:
    https://www.sunpass.com/rentalcar

Knaapje

8. Top | #548
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011

Er zit een soort kastje met klitteband op de voorruit en daar zit een soort hendel aan met een rode en groene kant. ( dit klinkt nogal apart maar ik weet niet hoe ik het moet omschrijven )

9. Top | #549
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daantje40 Bekijk Berichten
    Er zit een soort kastje met klitteband op de voorruit en daar zit een soort hendel aan met een rode en groene kant.
    Ook leuk, en apart maar de registratie voor de tolkosten vindt plaats via de kentekenplaat.

10. Top | #550
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Foto ?

Aan de normale transponder zit geen hendel. Maar anders moet je even kijken of er een andere budget vestiging in de buurt zit om het te vragen.

Forum Rechten