Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 233 EersteEerste ... 6789101858108 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 2328

Onderwerp: Autohuur: Alamo (2)

1. Top | #71
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Kijken wie er het eerste een antwoord heeft
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #72
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Er zal wel meer aan de hand zijn.
    Als ik mijn reservering exact hetzelfde weer maak via de .com site wijkt het tarief weer af, van $ 304,28 naar $ 302,89, niet veel, maar toch vreemd in 15 minuten tijd.

Knaapje

3. Top | #73
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

In die flyer van de speedgroup stond ook het volgende :
    "The discount grade varies depending on countries and conditions but we are happy to tell it can go as high as 30% for car rental in the US. "

Dus kan tot 30% zijn hoeft niet zo te zijn!

Aangezien het nu is aangepast worden dus vanaf nu de prijzen dus ook aangepast waarschijnlijk.
    Maar denk dat als je prepaid gedaan hebt dus dat je geld daadwerkelijk is afgeschreven ze echt geen nieuwe prijs kunnen gaan rekenen. Buiten het feit dat misschein een of ander tax wat hoger zou kunnen zijn.
    Maar de orginele prijs zal dan echt niet met 200 pond omhoog gaan.
    Laatst gewijzigd door calypso; 12-08-11 om 11:34.

4. Top | #74
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Op de .com site werd geen eens over betalen gesproken.
    Je kreeg zo een confirmation met nummer en status "booked".

Knaapje

5. Top | #75
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

@ calypso:
    Er stond nog meer in:
    .............
    The applicable discount code and a direct weblink for easy reservation at the correct pricing will be sent out from Speedgroup next week to all FIA/UEM drivers & riders that is already or later register to run the championship. In addition to the sportsman drivers & riders in the NDRS or SDL Series who are or become members of the all-new Speedgroup Drivers & Riders Club.

....................

De code was dus duidelijk voor een beperkte groep, maar is waarschijnlijk via de link op een site uitgelekt.

Knaapje

6. Top | #76
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Er zal wel meer aan de hand zijn.
    Als ik mijn reservering exact hetzelfde weer maak via de .com site wijkt het tarief weer af
    Ze zijn erg aan het klooien:

7. Top | #77
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    De code was dus duidelijk voor een beperkte groep, maar is waarschijnlijk via de link op een site uitgelekt.
    Er stond nergens dat je tot die selecte groep moest behoren om van de korting gebruik te mogen maken.. Dus daar kunnen ze zich niet achter verschuilen..

8. Top | #78

Maar wat houdt het nu in allemaal? Moet ik bang zijn dat onze reservering bij Alamo.com toch niet doorgaat als we daar aan de balie staan? Dat zou wel heel sneu zijn.

Heb voor de zekerheid ook die webpagina van dat Dragster uitgeprint om eventueel te laten zien aan de balie.
    Daar kunnen ze dan toch niet omheen lijkt mij.

9. Top | #79
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Plus het feit dat er ook op de website van Alamo weer stond: "
    Whether you are travelling to Santa Pod, The Western Sydney Dragway, Pomona or just going on vacation we have locations nearby with very competitive rates just for you."

So dat betekend ook al heb je niks met Dragracing te maken je deze korting zou kunnen gebruiken.

10. Top | #80
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Bij mij is de booking op .com ineens gestegen van usd 800 naar usd 1300. Ik ga dit weekend ook maar een mailtje dichten en vragen om uitleg.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

Forum Rechten