Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ja, dat klopt.... vroegeurrr was alles veul beter ;-)
of je moet frequent flyer zijn.... dan mag je wel twee koffers meenemen, vanaf Silver status.
Wat een gezeur met die tickets, ben al 3 weken "aan het boeken". Ik ga wel fietsen op de veluwe!
Life Is A Beach!
Florida, California, Utah, Nevada, Arizona
Het staat er toch erg duidelijk op dat je vanaf Amsterdam 1 koffer tot 23kg mag meenemen, dus wat is het probleem?
Neem aan dat je met Economy class vliegt dus:
Economy Class1 stuk ruimbagage*,
tot 23 kg (50,5 lbs),
l + b + h max. 158 cm (62 inch)
Ik was in de veronderstelling dat ik nog steeds 2x 23kg p.p. naar de VS kon meenemen met KLM.
Geen probleem, alleen wat frustratie.
My bad...
Life Is A Beach!
Florida, California, Utah, Nevada, Arizona
Hoi Norbert,
Voorheen had je het zogeheten piececoncept voor vluchten naar Noord-Amerika en mocht je 2 koffers meenemen tot 32kg per stuk. Helaas is dit allemaal veranderd.
Het 'weight concept' en het 'piece concept' zijn vervangen door het 'one piece concept'. Dus nu 1 koffer, max 158 cm (l+h+b) en max 23kg per persoon.
ik snap wel dat het verwarrend is
vind ik ook....voor onze vlucht in oktober mogen we bij KLM net als anders
ieder 1 koffer meenemen...maar op de vlucht in mei volgend jaar mogen we 2 stuks pp meenemen
maar goed ik ga niet 6 koffers naar orlando slepen[-(
2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018
Kun je dat toelichten waarom je dan volgend jaar 2 koffers zou mogen meenemen naar de USA? Want volgens mij staat dit toch nergens bij de KLM.