Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 46 van de 100 EersteEerste ... 3644454647485696 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 998

Onderwerp: Tolwegen / SunPass (deel 1 - afgesloten)

1. Top | #451
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008

Standaard Re: Tolwegen / SunPass

Welke tolbruggen heb je genomen dan?? Die van Sanibel is 6 dollar, maar verder zijn ze volgens mijn goedkoop. De (oh, wat is tie toch mooi!) Skyway over de Tampa bay kost maar 1 dollar bijvoorbeeld.

*edit* maar 0,75 dollar zie ik net. Met Sunpass heb je korting.
    Laatst gewijzigd door weimar; 19-07-11 om 23:52.

2. Top | #452
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011

Standaard

Als ik op de site van Dollar Car zelf zo'n 24pas in toets geeft deze aan voor 4 weken € 195,72 (ik weet dat er op de site staat dat het iets van 36 dollar per week is...maar dit geeft ie aan bij het aantal dagen van mij...dus vandaar dat ik gewoon op safe wil spelen en de sunpass het liefst wil aanvragen.

Is deze pas overigens ook buiten Florida te gebruiken? Of werkt deze daar niet? (want dan kan ik misschien alsnog beter omboeken naar Alamo?)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    En zolang de voorraad strekt hier:

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=12500
    Hey Jeroen, bedankt, ik heb net snel de bestelling gedaan. :-D
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 20-07-11 om 08:51. Reden: 1+1

3. Top | #453
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik vind usd 57 voor 17 dagen veel geld. Om dat eruit te halen moet je wel over heel veel tolwegen en bruggen rijden om aan dit bedrag te komen.

In de omgeving van Miami zijn geen bemande tolpoorten meer aanwezig. Alles gaat daar via Sunpass of via je kenteken. Buiten Florida is de sunpass niet te gebruiken. Als je een navigatiesysteem hebt kan je kiezen voor een route met tol en zonder tol. Het is mogelijk om van Miami Airport naar Miami Beach te gaan zonder tol te betalen.

Veel plezier.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

4. Top | #454
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

Ik neem toch elke dag de tolbrug naar Ft Myers en heb toch al enkele keren naar de tol naar Sanibel genomen, gisteren tol richting Miami & Florida turnpike(onbemand) richting the Key's genomen.
    Love to Travel

5. Top | #455
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007

Standaard Re: [MN] Sunpass sticker

even een vraagje over de sunpass sticker. Ben mij nu aan het aanmelden voor de sticker om deze in florida te gaan gebruiken. Systeem vraagt om een 4 cijferige day time Pin. wie o wie kan mij helpen. Ben wel wat laat want we vliegen morgen.

6. Top | #456
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Re: [MN] Sunpass sticker

Als je er niet uitkomt gewoon bellen je wordt echt goed geholpen.

7. Top | #457
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Vanaf het vliegveld van Miami naar Miami Beach kun je nog gewoon contant betalen. Ik heb mijn Sunpass sticker wel geactiveerd, maar er wordt nog niets afgeschreven. Vandaag door een betaal poortje gegaan en we kregen wel het groene licht. Het is even afwachten of de sunpass sticker het wel doet, of dat we straks bij Dollar alsnog de tol kunnen afrekenen.

8. Top | #458
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als het groene licht oplicht, wil dat zeggen dat je betaald hebt. De sticker werkt dus :-)
    Betaling (zichtbaar op je account) kan soms wel even, 24 uur, duren, is onze ervaring.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #459
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hrjhaan Bekijk Berichten
    , of dat we straks bij Dollar alsnog de tol kunnen afrekenen.
    Daar hoef je je zeker geen zorgen over te maken. Bij Dollar betaal je namelijk vooraf. Zolang er niets in het huurcontract is vastgelegd, staat Dollar buiten de tolheffing.

Mocht er toch onverhoopt iets mis zijn met de transponder (wat ik niet verwacht, want hij komt van een goed adres.....:lol dan wordt je cc direct belast voor de boete en de tol. Maar, zoals Gerrit ook al aangeeft, als je lichtje op groen is gesprongen is alles naar behoren geactiveerd.

Voor alle forummers die in Miami komen:
    Let wel even op bij de Rickenbacker en Venetian Causeway. Ronald Jajarbinks meldt dat er op die wegen niet cash betaald kan worden en dat je daar weer een aparte betaalmethode kunt verwachten. Het is nog niet duidelijk of de SunPass hier werkt. Het is nogal een uitzoekerij, zodra het helder is, zullen we dat in de FAQ vermelden.

Voorlopig is dit bekend:

The Rickenbacker Causeway is a toll road, owned and operated by Miami-Dade County. Automobiles traveling southbound from Miami pay a toll of US$1.50 as of March 2009; northbound traffic is not charged any toll. Various pre-paid plans using a 'C-Pass' transponder are available.[2]
    Also known as (unsigned) State Road 913,[3][4] the causeway’s northbound continuation is a pair of flyover ramps to northbound Interstate 95 (unsigned SR 9A) and southbound Brickell Avenue (US 1/unsigned SR 5); the southbound continuation is Crandon Boulevard, which extends roughly five miles through the center of Key Biscayne, terminating near the Cape Florida Lighthouse in Bill Baggs Cape Florida State Park.
    The Venetian Causeway crosses Biscayne Bay between Miami on the mainland and Miami Beach on a barrier island in south Florida. The man-made Venetian Islands and non-bridge portions of the causeway were created by materials which came from the dredging of the bay. The Venetian Causeway follows the original route of the Collins Bridge, a wooden 2.5 mi (4 km) long structure built in 1913 by John S. Collins and Carl G. Fisher which opened up the barrier island for unprecedented growth and development.
    The causeway has one toll plaza (administered by the Miami-Dade County Public Works department) on Biscayne Island, the westernmost Venetian Island. The toll for an automobile is $1.50 (US).
    Bron: Wikipedia.

10. Top | #460
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Dank jullie voor het snelle antwoord. Maak me ook zeker geen zorgen. Wij zijn vanaf de car rental richting het noorden gereden en vervolgens richting Miami Beach. Daar kom je één tolpoort tegen. Daar kon je nog gewoon betalen. Toen wij richting de Tamiamitrail gingen had ik de tomtom op tolwegen vermijden gezet. We gingen helemaal om het vliegveld heen en kwamen daarna toch nog één tolpoortje tegen. Daar waren nog 2 hokjes bemand. Hier hebben wij even getest of de sticker ook werkte. We kregen meteen groen licht. Verder van Miami via Naples naar Bradenton geen tolwegen meer gezien.

Forum Rechten