oke, thanx voor de tips; boekje mee en mp3 spelertje!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
oke, thanx voor de tips; boekje mee en mp3 spelertje!
@PENPE;
7000 voor premier members en 3000 voor de gewone man.:wink:
Laatst gewijzigd door Michael66; 26-06-11 om 19:19. Reden: fqe
Vakantiegangers die vandaag met United naar Washington/Orlando zouden vliegen hadden pech. De vlucht is geannuleerd. Reden die op de site van United wordt gegeven is "aircraft servicing".
Ik heb de iternary gecheckt en de overige pages van united. Ik blijf echter met twee vragen zitten.
- Hoeveel kilo mag je koffer, die in het ruim gaat, zijn.
- Zijn er nog rijen die beter zijn als andere rijen. Bijvoorbeeld de eerste rij achter een tussenschot. Waarschijnlijk worden stoelen met een extra ruimte meteen aangemerkt als economy plus. Maar ik ben toch benieuwd naar jullie ervaring.
We kunnen 24 uur van tevoren electronisch inchecken. Pas dan zijn onze plekken definitief vastgelegd. Klopt dat? Dat betekend dat je er wel vroeg bij moet zijn, ander kunnen anderen ook jouw gereserveerde (volgens Exit-reizen is het alleen een voorkeur vastlegging) stoelen vastleggen. Dat kan betekenen dat we met z'n vijven apart komen te zitten.
Check de volgende link.
http://www.seatguru.com/
Hier kun je alles vinden over de plaatsen in elk vliegtuig.
Veel plezier
RIWI
Inchecken is wat anders dan je stoel reserveren. Vraag bij Exit je confirmationnumber op. Hiermee kan je de stoelen nu al reserveren. Andere passagiers kunnen dan niet meer aan je stoelen komen, United wel......dus controleer regelmatig of je nog bij elkaar zit en of er geen vluchtwijzigingen zijn.
Stoelen vastleggen kan overigens alleen nadat Exit de tickets daadwerkelijk geticketed heeft.
Op de site van united vind je alle info over de bagage.
23 kg mag tie wegen ( http://www.united.com/page/article/1...tml#overweight)
Alleen zou het 150,- euro kosten als je teveel bij hebt maar dat lijkt mij nog al veel, dus weet niet of iemand hier al ervaring mee heeft? (lijkt mij wel, al dat shop geweld wat mee terug moet :-P)
Het is dan ook voordeliger om een extra koffer mee te nemen op de terugreis. Zo lossen veel Florummers dat op.
Ennne...reken maar gerust dat ze bij United streng zijn op koffers met overgewicht. Iedere koffer wordt gewogen voor je mag inchecken en je mag 200 dollar aftikken als 't ie zwaarder dan 23 kg is. Weegt je koffer meer dan 32,2 kilo, dan kost dat zelfs $400. Overpakken mag ook.....altijd weer en leuk gezicht!
Overigens heeft United de regels aangepast en gelden er tijdelijk weer verschillende tarieven, afhankelijk van waneer je de tickets hebt gekocht en waar je naar toe reist. Voor de internationale vluchten vanuit Europa zijn de tarieven 1e koffer vrij, tweede 50 euro/ $70
oke thanx voor de tip! Misschien toch een extra koffer in de koffer proberen proppen![]()