^^^ helemaal mee eens maar het zal nooit meer worden zoals voorheen de interactie is weg tussen mens en dier en dat vervang je niet zomaar .
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Heb de show in zijn geheel op you tube gezien en in het echt is het natuurlijk altijd mooier maar persoonlijk vind ik deze show tegen vallen.
Is mijn mening dan he en misschien zal er nog wel wat aan gesleuteld worden maar mis toch het aparte sfeertje wat er rond Believe hing.
^^^ helemaal mee eens maar het zal nooit meer worden zoals voorheen de interactie is weg tussen mens en dier en dat vervang je niet zomaar .
Dat is ook zo die magie zeg maar is helemaal weg
Dat miste ik vorig jaar al met de aanpassingen in de Believe show maar nu helemaal.
Plus dat ik de muziek er niet echt bij vind passen heb meer het idee in afrika te zijn dan in het water zeg maar
Heb toch nog een promotioncode gevonden die werkt, namelijk "Burgerking2011".
Hiermee krijg je $12 korting.
Ben alleen wat huiverig om ze te bestellen.... Als ik ze namelijk zonder code bestel krijg ik bovenaan de optie om ze als e-tickets te laten verzenden. Als ik de promotioncode invoer echter niet. Is dan wel weer zo dat er bij "Shipping and Processing" $0 staat.
Iemand al eens tickets op deze manier gekocht en alles goed verlopen?
hier ben ik het wel mee eens, ik heb de 'believe' -show , 2 keer gezien waarbij de trainers nog mee in het water mochten...en die vond ik echt geweldig... nu vorige week eerst de 'Believe' show gezien zonder trainers in het water en ik moet zeggen dat ik deze (zeker als je weet hoe het vroeger was) show zelfs zwak vond...Vrijdag op de premiere vond ik de nieuwe Show 'one ocean' dan weer wel goed...niet te vergelijken met vroeger , maar wel duidelijk beter dan die aangepaste 'believe' show maar je moet het zowiezo 'live' meemaken om het eerlijk te kunnen beoordelen denk ik... was het nu de sfeer of de vele extra-tjes die ze nog gedaan hadden op de premiere...ik weet het niet, maar ik had toch wel echt terug het 'wow' gevoel bij deze show...
maar dat is natuurlijk mijn mening hé...we zijn met een 8-tal mensen gaan kijken die eerder die week ook de andere show gezien hadden en we vonden deze show toch wel duidelijk een verbetering...
Wij willen graag in juli een dagje naar Aquatica. Weet iemand of er nog een promo code in omloop is voor dit park?
Nog even een vraagje erachter aan. Ik zie op de site van Aquatica dat je ook de hele dag onbeperkt kunt eten en drinken in park, maar dan is wel de voorwaarde dit op een vaste dag te reserveren. Dat is nou net niet wat we willen! Is het ook mogelijk om de tickets nu te bestellen en het eten bij binnenkomst in het park nog te regelen of is het dan duurder?
De volwassenen kunnen via een kinderprijs van 71,99 dollar naar seaworld. Vier kaarten + tax (!) kosten 306,.. dollar. (215,98 euro, een maand eerder exact 10 euro minder). Je krijgt dan nog een gratis extra dag.
Via de promotiecode McDonalds2011 zijn de tickets 59,99 dollar voor volwassenen en 51,99 dollar voor kinderen (bedragen zijn exclusief tax).
Je krijgt dan echter geen gratis tweede dag. Heeft iemand al ervaring met deze promotiecode? Zijn er afwijkende voorwaarden?
Afweging:
1. Is een tweede dag Seaworld aan te raden?
2. Hoe lang zijn beide acties nog geldig?
Laatst gewijzigd door richard.bosch; 29-05-11 om 20:38.
Wij zijn afgelopen vrijdag naar Seaworld geweest en ook naar de One ocean show gaan kijken. Ik ben het er helemaal mee eens dat die een stuk minder is als vroeger. Heel jammer dat de interactie met mens en dier er niet meer is (wat begrijpelijk is na het ongeval)
Na deze orka show zijn we gaan kijken naar de dofijnenshow en die is dan weer super super goed. Als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik deze beter als de one ocean....
Maar, smaken verschillen natuurlijk.....