oke, dat geeft de burger moed!, en hoe zit het met die bodyscanner ?, moet je daar ook doorheen ?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb het 'geluk' dat ik altijd voor extra controle uit de rij word gehaald.
Hetzij op Schiphol, of ergens anders. Waarom weet ik niet, misschien heb ik een crimineel hoofd ofzo
Maar de extra controle valt reuze mee, bij fouileren word er keurig een dame opgeroepen die dat dan doet.
'k moet wel altijd op mijn lippen bijten om niet in lachen uit te barsten, want ik kan niet tegen kietelen. Het is snel gedaan hoor, je hoeft je er echt geen zorgen om te maken. En 'men' is bijzonder vriendelijk, op Schiphol en in the US, tenminste ik heb niet anders mee gemaakt.
groetjes Sylvia
Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida
oke, dat geeft de burger moed!, en hoe zit het met die bodyscanner ?, moet je daar ook doorheen ?
Ja, maar dat is een soort glazen, euhhhh...sja paskamertje? en zit er niemand aan je![]()
maar wat nu als je claustrofobisch bent..?
Ik ken de horrorverhalen niet, en vermoed dat die in de wereld geholpen worden door lieden die nog nooit een voet aan Amerikaanse wal gezet hebben. De zgn. "Amerika uit de krant" kenners.
De extra controle, mocht je die al krijgen, bestaat uit een sumiere visitatie, niets om je druk over te maken. Net als de bodyscan, mocht die werken. Je loopt er in, handjes de lucht in, fotootje maken, en klaar is klara. Stelt niks voor.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
ohhh, als het een open poortje is dan is er geen vuiltje aan de lucht.. pfff
maar mbt de horror verhalen, zie hieronder er 1
http://smashcrab.org/news/are-new-ts...al-harassment/
en op youtube is er ook behoorlijk veel te vinden...
Dat bedoel ik; author unknown. Opgeklopt, denk ik. Maar er staat dan ook dat als je om één of andere reden niet door het poortje wil, je dan handmatig gecontroleerd wordt.
Klinkt wel logisch, toch ? Het gaat tenslotte om je eigen veiligheid.
En zo als zo vaak; diegene die niet aan de reguliere controle wil meedoen (die helaas noodzakelijk geworden is) heeft vaak de grootste moeite en het daar bij horende commentaar over het geboden alternatief. Wil je ook daar niet aan voldoen is er m.i. maar één weg; retour afzender.
Maar geen zorgen; het valt allemaal erg mee, dat is onze ervaring.
dank je wel voor jullie antwoorden, ik ga me er geen zorgen over maken.
ik vrees alleen dat ik een andere opinie heb inzake de doelstellingen van de veiligheidscheck, met de veiligheid van de passagier heeft het m.i. weinig te maken
Precies wat Gerrit zegt, piece of cake