Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 20 van de 28 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 271

Onderwerp: Disney Cruise Line

1. Top | #191

Standaard Disney cruise line en voedsel

Hallo, Wij zijn aan het orienteren om een disney cruise te maken maar wij hebben een kind met pinda, noten allergie. nou is dit op de Disney Cruise line wel te regelen, als je dit aangeeft heb ik gelezen, maar hoe gaat dit als je van boord gaat, bv. castaway en / of nassau. Mag ook voor de Europeese cruise zijn.
    Kan je dan broodjes (lunchpakket ) meenemen bv. Weet iemand hoe dit gaat of waar ik moet informeren. Hoe gaat het met excursies, gezamelijk of zelf doen.
    Als iemand nog goede adviezen tips m.b.t. dcl of florida parken algemeen heeft graag ook melden a.u.b.

Alvast bedankt.
    Gr. Wishes
    Laatst gewijzigd door wishes; 15-08-10 om 00:37. Reden: meer vragen

2. Top | #192
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: Disney cruise line en voedsel

http://www.disboards.com/showthread....ight=allergies
    http://www.disboards.com/showthread.php?t=2526798
    http://www.disboards.com/showthread....lergies&page=2
    The idea of a cooler bag is a good one. However, DCL does not sanction taking food off the ship as they can no longer be responsible for the storage/temperature control when that occurs. How that is different than me storing food in my room, I'm not sure, but that's their policy.

Obviously they might make an exception in this sort of situation, but I'd suggest that you not tell them you are packing food to take off. I know that when there are no allergy issues involved if you tell room service that you are ordering food for an excursion they will politely tell you that they are unable to honor the order.
    Voor alle specifieke vragen zou ik lid worden van de DIS en daar vragen hoe en wat. Heeft ook als voordeel dat je de zoekfunctie kunt gebruiken en over de excursies en eetproblemen staan er genoeg vragen en antwoorden alleen zijn dat topics van 2500 antwoorden dus die zijn te lang om allemaal te plaatsen hier.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-08-10 om 09:44.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

3. Top | #193
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard Re: Disney Cruise Line

Nou daar is ze dan, Disney's nieuwste cruiseliner 'Dream' . Nog niet helemaal af, maar dat zal de komende maanden gaan gebeuren. Vandaag voor het eerst buiten spelen. Over 2 weken zal ze naar de Noorzee gesleept worden voor proefvaarten en uiteindelijk de oversteek maken naar de USA.

4. Top | #194
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009

Begin december komt de dream zelfs naar Amsterdam Disney personeel komt dan aanboord of is dan net aan boord. HEbben in oktober de western cruise gedaan met de Magic en meerdere personeelsleden gesproken die gaan verhuizen naar de dream en die bevestigden dit allemaal. IS alleen neit bekend waar hij omt te liggen of in de haven of aan de cruise terminal in het centrum achter het centraal station. En hoelang is ook niet bekend ze hebben namelijk wel 1.5 week extra geboekt voor als er iets niet goed is voor de oevrsteek maar kan dus ook maar enkele dagen zijn.

5. Top | #195
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Er is iemand meegeweest met de eerste vaart. Zie hier de schitterende foto's: Disney Cruise Lines - Disney Dream
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

6. Top | #196

Het schip ziet er erg mooi uit!

Ik heb een aantal vragen en nu ik dit topic doorgelezen heb ben ik er bijna wel zeker van dat jullie ons kunnen helpen.
    Wij willen deze mei de transatlantic cruise gaan doen maar we zitten toch met een aantal vragen.
    - Boeken jullie retourtjes en cancellen jullie vervolgens een heen/terugreis (heb ik hier ergen gelezen)?
    - Als je je vlucht deels cancelled, krijg je dan nog geld terug?
    - Heeft er iemand ervaring met US Airways (uit mijn hoofd)?
    - Hoe en waar hebben jullie je vluchten geboekt?

Verder hebben we er heel veel zin in en hopen dat het leuk wordt, maar als ik al die verhalen lees en foto's zie twijfelen we daar niet aan! Ik hoop dat iemand mij informatie hierover wil en kan geven zodat we snel kunnen gaan boeken

7. Top | #197
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Als je een retour boekt met de gedachte om alleen 1 gedeelte te gebruiken dan moet je altijd het eerste gedeelte van het ticket gebruiken. Kom je niet opdagen voor de eerste vlucht dan wordt je ticket ongeldig. Als de retour niet komt opdagen is er niets aan de hand.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

8. Top | #198

Ik zit ook te kijken om te boeken voor volgend jaar juli.... Maar ik heb er een paar vragen over, kan iemand mij daar toevallig antwoord op geven?

- Hoe kan het dat je bij bijvoorbeeld OAD nog niet kunt boeken voor juli 2012, terwijl het vaarschema al bekend is?
    Als tip hier op het forum heb ik een offerte aangevraagd bij dreams unlimited en hier wel al een aanbod voor gekregen. Maar zijn bij dit bedrag al de fooien die je aan het personeel moet geven inbegrepen? Voor de verzekering heb ik niet gekozen, want heb al een doorlopende reisverzekering. Maar het transport heb ik wel aangegeven. Is dit transport van het vliegveld van Orlando naar de haven en v.v.? Is dit duur of is het goedkoper om zelf te regelen?

Dan nog een ander vraagje. Mijn kinderen zijn dan 6 en 9 jaar, nu heb je van die kids clubs, maar als ik het goed begrepen heb zouden ze in verschillende leeftijdscategorieeen zitten. Doen ze er heel moeilijk over als de kinderen perse bij elkaar willen zijn?

Ik wil graag de 7 daagse Western Carrebean doen. En de voorpret is nu al leuk!!

9. Top | #199
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicami Bekijk Berichten
    - Hoe kan het dat je bij bijvoorbeeld OAD nog niet kunt boeken voor juli 2012, terwijl het vaarschema al bekend is?
    Klopt! Eigenlijk is dit helemaal nog niet mogelijk vanuit Nederland.
    Als tip hier op het forum heb ik een offerte aangevraagd bij dreams unlimited en hier wel al een aanbod voor gekregen.
    Dat is dan ook alleen maar een voorlopige quote
    Maar zijn bij dit bedrag al de fooien die je aan het personeel moet geven inbegrepen?
    Heb je dit al aan Dreams unlimited gevraagd?
    Maar het transport heb ik wel aangegeven. Is dit transport van het vliegveld van Orlando naar de haven en v.v.?
    Maar heb je DIT dan misschen al aan Dreams unlimited gevraagd?
    Is dit duur of is het goedkoper om zelf te regelen?
    Geen idee, want je verteld niet wat je bij Dreams Unlimited hiervoor betaald.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

10. Top | #200
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ga er maar vanuit dat de fooien NIET inbegrepen zijn ! Ik heb dit nog nooit bij de Disney cruise gezien, zeker niet als je via US aanbieder boekt. Dus die komen er echt nog wel bij.

De prijzen van de cruises volgend jaar zomer zijn overigens gewoon al bekend, dus ik denk dat het voorstel een definitieve prijs is van Dreams Unlimited (loopt toch allemaal via Disney volgens mij). Ik neem aan dat je al op de website van Disney zelf ook gekeken hebt ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

Forum Rechten