Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 80 van de 106 EersteEerste ... 3070787980818290 ... LaatsteLaatste
Resultaten 791 tot 800 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

1. Top | #791
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2011

Standaard Re: Hotels via Priceline

Gisteren voor het eerst een hotel 'gewonnen':

1. $ 70,- geboden op 4* in Coral Gables / geweigerd
    2. $ 70,- geboden op 3,5* in Coral Gables / geweigerd
    3. uitgebreid met Miami downtown / geweigerd
    4. $ 70,- geboden op 3* in Coral Gables en Downtown / geaccepteerd

Resultaat: één nacht in Courtyard by Marriott in Miami downtown op zondag 8 mei 2011 voor $ 70 ex tax/fees. Dit is de nacht voordat we de volgende dag inschepen voor een cruise naar de Bahamas.

Misschien teveel geboden, maar de prijs via eigen site: $ 169,- ex tax/fees, dus tevreden!

Groeten,

Lars

2. Top | #792

Standaard Betalen hotel Priceline

Goedemorgen, ik heb van de week geboden op een hotel in Miami Beach en gewonnen. ik heb ook een mail gehad met : your price was accepted.
    maar het is mij niet duidelijk hoe ik nu moet betalen, of gaat dat van mijn creditcard af waarvan ik het nummer heb gegeven? Ook krijg ik bij mijn trips het hotel niet te zien waar ik succesvol op geboden heb alleen degene die niet geaccepteerd werd.
    Bedankt alvast voor jullie hulp!

gr. Susan

3. Top | #793
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Betalen hotel Priceline

Als je de mail krijgt, dat je bod geaccepteerd is heb je al betaald.
    Gaat razendsnel van je creditcard af en je zit er aan vast, daarom moet je met Priceline ook altijd goed in de gaten houden waar je mee bezig bent.
    Ik zou toch de voorwaarden nog eens goed nalezen.

Knaapje

4. Top | #794

Wij hebben op een aantal hotels geboden en gekregen via priceline en dat scheelt toch aanmerkelijk.

• Reaissance Orlando at Seaworld 57 Euro pn, bij expedia 123 euro pn

• Don Cesar Resort St Petersburg 101 euro pn, bij hotels.com 160 euro pn

• Westin Diplomat Resort Hollywood 77 euro pn, bij expedia 151 euro pn

De bedragen zijn incl tax en fees.

grts,

Johan

5. Top | #795
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007

Gewonnen via Priceline:

Miami South Beach, Circa 39*** 30 juni - 3 juli 2011, $ 100 p.n. totaal 3 nachten $ 351,00 (incl.) als je via de website van het hotel boekt $ 464,90 (incl). Besparing van $ 113,90.

Key Largo, Holliday Inn*** 5 - 6 juli 2011, $ 95,00 totaal 1 nacht $ 115,42 (incl). Via de website van het hotel $ 129,32 (incl). Kleine besparing van $ 13,90.

6. Top | #796

@Lannie;
    Dat is geen enorme besparing, voor die 13,90 verschil had ik liever zelf mijn hotel uitgezocht.

Waarom is dit verschil zo klein? ik lees toch vaak vaan veel grotere voordelen. Of komt het omdat het zo ver vooraf is? (dat hotels nu nog niet zo gretig zijn om hun dure kamertjes via priceline te dumpen)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-02-11 om 19:57. Reden: fqe

7. Top | #797
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

én als je van te voren had gekeken op Biddingtraveler.com had je gezien dat bij de hotels op Key Largo maar één 3* ooit gewonnen is, namelijk Holiday Inn Key Largo (winning bids from $87 to $126). Als je dan van te voren even op de site van Holiday Inn had gekeken wat het in jullie periode kost ($ 129,32 incl. dus), had je van te voren kunnen bepalen tot hoever je wilde gaan bieden. Persoonlijk had ik dan de besluit genomen om niet via Priceline te gaan bieden op Key Largo en gewoon zelf een hotel op het internet te zoeken... Want ook al heb je meteen prijs voor die $87 excl, zou ik het verschil nog steeds te klein gevonden hebben.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

8. Top | #798
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

@spaceace:
    Eens. En niet (alleen) vanwege het beperkte prijsverschil, maar vooral vanwege de vrije hotelkeuze, de betere kamerkeuze, en de veel uitgebreidere mogelijkheden om (gratis) te annuleren als je verhinderd bent of later een betere aanbieding ziet (annuleren kan bij Priceline niet).

Voor iedereen is de keuze natuurlijk weer anders. Als je hotel- en kamerkeuze minder belangrijk vindt en toch niet gaat annuleren, dan is elke dollar die je minder betaalt via bijv. Priceline natuurlijk meegenomen.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #799
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Eens. En niet (alleen) vanwege het beperkte prijsverschil, maar vooral vanwege de vrije hotelkeuze, de betere kamerkeuze, en de veel uitgebreidere mogelijkheden om (gratis) te annuleren als je verhinderd bent of later een betere aanbieding ziet (annuleren kan bij Priceline niet).
    al deze punten horen nu eenmaal bij Priceline. Maar dat streep je weg tegen de prijs die je ervoor betaald. Als je een 4* hotel voor een 2* prijs wint dan is dat allemaal niet zo belangrijk. Maar bij een klein prijsverschil valt er weinig weg te strepen..

Sommige plaatsen zijn nu eenmaal geschikter voor Priceline als andere..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #800

Ik ben een beetje aan het expirimenteren met priceline voor enkele nachten op Key Largo, Key west en Miami. Ik zit wat op biddingtraveler en betterbidding te kijken waar anderen hotels voor hebben gewonnen en wat de hotels normaliter kosten.

Echter worden mijn biedingen constant afgewezen. Ik heb het vermoeden dat dit komt doordat ik nu al bezig ben voor half juni. Mijn vermoeden is dat hotels nu nog niet bereid zijn hun dure kamertjes voor flutprijzen weg te gooien en dus is het voordeel nu nog minimaal. Als ik dus voordelinge kamertjes wil zal ik moeten wachten tot 1 a 2 weken voor de tijd.

Klopt dit vermoeden? Hebben jullie ooit gemerkt dat als je te ver van te voren via priceline wilt boeken dat het dan niet zo voordelig is? Of moet ik nu gewoon blijven proberen?

Forum Rechten