Op dit moment US$ 14,- per dag.Neen.Kun je ook voor meerdere dagen parkeren kopen?Ja dit is mogelijk, met een Base ticket kun je zovaak als je wilt hetzelfde park op dezelfde dag bezoeken en weer verlaten.We verblijven niet in Disney zelf. Kun je op een dag in en uit rijden. Dus 's ochtends gaan en 's avonds nog een keer?
En met een Hopper ticket kun je zelfs zovaak als je wilt op dezelfde dag ieder willekeurig park bezoeken en verlaten.
Eigenlijk wel.Bij de allereerste binnenkomst word je vingerafdruk opgeslagen voor de rest van de geldigheid.Over de tickets heb ik ook nog een vraag: Als ik een 10 dagen (hopper)ticket koop, is die dan persoonsgebonden?Dit gebeurt door een geavanceerd computersysteem.Hoe controleren ze dat in Disney?Neen.Of kan ik iemand anders ook (op een andere dag evt.) laten gaan op mijn ticket?Zoals eerder gezegd ja...En als ik een baseticket koop, kun je dan 's ochtends gaan en 's avonds weer?
Dit is mogelijk, met een Base ticket kun je zovaak als je wilt hetzelfde park op dezelfde dag bezoeken en weer verlaten.
En met een Hopper ticket kun je zelfs zovaak als je wilt op dezelfde dag ieder willekeurig park bezoeken en verlaten.