Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 70 van de 100 EersteEerste ... 2060686970717280 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #691
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Het zou misschien veranderd kunnen zijn, maar het eerste wat wij in een paar pogingen (al wel weer een paar jaar terug) zagen bij de kiosks was; "Enter your valid US or Canadian drivers license". Niet dus.

Maar alles wordt beter, dus wie weet. @ 6foot6; waar en hoe heb je je aangemeld en hoe is dat vedre verlopen. Misschien dat ik dat morgen nog kan gaan doen.
    En anders doen we gewoon weer "save time", dat werkt in ieder geval. Al is er nog wel de rij.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #692
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008

Mijn rijbewijs# en dat van mijn aditional drivers heb ik al ingevoerd, daar zou dus niet meer naar gevraagd hoeven worden.

Begin bij Alamo.nl en klik op save time rechts onder dan krijg je uiteindelijk je conformation met de verwijzing naar de kiosk

Het verdere verloop weet ik dus pas dinsdag
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 25-02-11 om 08:37.

3. Top | #693
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je moet je rijbewijs toch nog laten zien.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #694
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    Begin bij Alamo.nl en klik op save time rechts onder dan krijg je uiteindelijk je conformation met de verwijzing naar de kiosk

Het verdere verloop weet ik dus pas dinsdag
    De savetime gebruik ik al een tijdje, dus die kende ik al. De kiosk ken ik ook.
    De combi nog niet, en het staat er ook niet zo direct dat wij, europeanen, die kunnen gebruiken. Boven aan de confirmation staat wel duidelijk wat je moet doen.
    "Just look for our rental counter" is de tweede zin.

Maar, we gaan het morgen proberen. Barcode scannen, en dan maar hopen dat de vraag van "valid US or Can. DL" niet in beeld komt.
    U hoort van ons :-), en anders.......,weer gewoon in de rij.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

5. Top | #695
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Law suit tegen Alamo

Ik ga rijk worden. Alamo wil settelen \\/
    Ik kreeg net een brief binnen van Alamo Settlement Administrator. Ze willen een schikking treffen, en of ik daarmee akkoord kon gaan.

:-k:-k was mijn eerste reactie. Ik wist van niks. Nu blijkt dat er in 2007, tussen begin Juni en eind September een "concession recovery fee" geheven is op huurauto's gehuurd in Las Vegas en Reno, en die was volgens sommige huurders onterecht.

En die hebben dus een class action suit aangespannen. Alamo is het daar niet mee eens, maar wil toch schikken, om verdere rechtsvervolging te voorkomen.
    Wij hadden toen (Las Vegas Dart Trip) uiteraard een prepaid auto en wisten van de hoed noch de rand, maar omdat we in het huurbestand voor die periode staan delen we mee.

Het is een behoorlijk stuk papierwerk, maar de conclusie is dat we na 17 Mei een korting van $10,- krijgen op de eerstvolgende autohuur, geldig tot 18 maanden na die datum. En alleen als je rechtstreeks huurt natuurlijk [-(
    Moeten we toch de huurprijzen maar eens in de gaten gaan houden bij .NL of .DE

Wat dan wel weer leuk is om te ontdekken dat de verhuurders goed met elkaar verweven zijn. Het geheel is gericht tegen Vanguard Car Rental/Enterprise Leasing Company, handelende onder naam Alamo Rental Car.
    En als hoofdnaam boven Class Certification Notice staat...The Hertz Company

6. Top | #696
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    De savetime gebruik ik al een tijdje, dus die kende ik al. De kiosk ken ik ook. De combi nog niet.

Maar, we gaan het morgen proberen. Barcode scannen, en dan maar hopen dat de vraag van "valid US or Can. DL" niet in beeld komt.
    U hoort van ons :-), en anders.......,weer gewoon in de rij.
    Inderdaad, de combi ken ik ook nog niet ... Voor morgen Savetime al ingevuld, maar ga niet de kiosk proberen; we hopen nog op een (beloofde) Upgrade, en ik geloof nooit dat die standaard in het systeem zit (op Savetime in ieder geval niet) [-(

En $10 korting Gerrit, niet gek !!
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

7. Top | #697
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    "Just look for our rental counter" is de tweede zin.
    Niet op mijns

8. Top | #698
    Ingeschreven
    Sep 2004

I showed you mine, now you show yours :mrgreen:.

Onder het hele verhaal staat dan nog wel de kreet (en afbeelding) dat alles nog sneller gaat met de kiosk, maar dat wordt dus afwachten [-o<.

9. Top | #699
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008

Een foto op dit forum plaatsen is wat moeilijker maar hier mijn regels op die plaats

Here's what you do to pick up your car:

Travel East to Southwest Florida International Airport
    Follow car rental return signs
    Located in the Rent A Car service building across from
    baggage claim.
    Beetje vage aanwijzing.

We landen dus in Ft Meyers

10. Top | #700
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dat gaat dus over het terugbrengen, zo te zien.
    Maar wat de kiosk betreft; met een ouderwets rijbewijs wat ik heb kun je het nagenoeg vergeten om zo in te checken. Met het nieuwe CC model rijbewijs zou je een poging kunnen doen, maar dat kan nog wel eens vastlopen.
    Het beste werkt het met een US of Can. rijbewijs (waar heb ik dat toch eerder gehoord :mrgreen

Dat allemaal volgens een Alamo medewerker vanavond. Die heeft dat allemaal haarfijn uitgelegd nadat ik hem dat vroeg. Er stonden vanavond NUL personen in de beruchte rij, zodat we alle tijd hadden om dit onderwerp eens uitvoerig door te nemen.

Conclusie; nog geen uitsluitsel, zodat je het zelf zult moeten uitvogelen. Ik ben wel benieuwd, want de volgende reis heb ik ook zo'n nieuwerwets rijbewijs, en je zult zien dat er dan wel een megarij staat :lol:

Forum Rechten