Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 55 van de 82 EersteEerste ... 545535455565765 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 550 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

1. Top | #541

Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

Bedankt voor de tips. Ik had gisteren een geweldige aanbieding gevonden op Kayak.com die doorlinkte naar Orbitz.com. Voor 7 personen zouden we omgerekend 630 EUR kwijt zijn p.p. Probeerde ze 2000 dollar meer af te boeken van de CC, maar dat ging over zijn limiet heen. Dus geweigerd.

Wij bellen naar de Visa en naar Orbitz, maar ze snapte er beide vrij weinig van. Ze zeggen beide dat er waarschijnlijk iets misgaat in de transactie zelf en het later nog een keer moeten proberen.

Het waren helaas ook de laatste 7 plaatsen, dus vandaar waarschijnlijk dat de prijs zo gezakt was.

2. Top | #542
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011

Hallo,

Wij vliegen 2 juli naar Miami en rijden dan een paar dagen later door naar Orlando.
    Wij zijn een gezin met een zoon van 2 jaar en een dochter van 10. Mijn vraag is, wat is een beetje een leuk hotel bij de parken voor de kids. En weet iemand wat slim is om te doen met 4 juli. Is dat leuker in Miami of in Orlando.
    Voor villa's hebben we ook gekeken maar die kunnen aardig aan de prijs zijn in die periode.

Alvast bedankt.

3. Top | #543
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djviola Bekijk Berichten
    Voor villa's hebben we ook gekeken maar die kunnen aardig aan de prijs zijn in die periode.
    Er zijn honderden hotels in de Orlando Area. Resorts met een zwembad zijn bij uitstek geschikt voor families met kids. Disney biedt hotels en resorts in allerlei prijsklassen, maar rond de nationale feestdagen gaan alle prijzen omhoog. Voor een fijne vakantie kijk je toch niet alleen naar de prijs van een villa, maar ook naar gemak, comfort, rust, privacy, luxe......

Ik zou de voors en tegens eerst eens op een rijtje zetten. Vergeet niet dat een villa, als je minder dan 7 dagen huurt, op jouw kosten moet worden schoongemaakt. Na een paar dagen op hotel in Miami, zou een villa wel een perfect kunnen zijn. Alternatieven zijn natuurlijk condo's en townhouses.

Er is trouwens een mooi topic over de hotels waar je de ervaringen van forummers kunt lezen.

Wat stellen jullie je precies voor van de 4th of July? Koninginnedag of zo? In de themaparken van Orlando is er iedere dag vuurwerk, maar reken ook in deze periode weer op buitengewone drukte daar.

4. Top | #544
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011

Bedankt voor de info over de hotels je ziet soms door de bomen het bos niet meer. En een villa is ook lekker hoor alles voor jezelf.

Over wat van de 4 juli voorstellen weet ik het eigenlijk niet. Zoveel zie je er niet van en toen ik in het buitenland zat met amrikaanse militairen werd er niet meer gedaan dan lekker een bbq houden en veel drinken. Dus weet niet of dat gewoon is en ja dat ze vuurwerk hebben dan meer niet eigenlijk.

Dat het druk in het park zou zijn hadden we al verwacht daarom wilde we de parken ook pas na 4 juli aan doen. We hebben 2 en halve week de tijd dus dat moet wel lukken dan denk ik.

5. Top | #545
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djviola Bekijk Berichten
    Bedankt voor de info over de hotels je ziet soms door de bomen het bos niet meer.
    Daar is het forum voor! Mocht je wat meer gerichte vragen hebben over een hotel of villa, dan kan je daar altijd (liefst in het betreffende topic) wat dieper op ingaan.

Voor de 4th of July zouden jullie dus gerust in Miami kunnen blijven. Neem de tijd om de stad te bekijken. Er is geen reden om snel naar Orlando te gaan, een dikke twee weken is prima voor themaparkbezoek. Vergeet ook de waterparken niet! Over de festiviteiten in Miami is er op internet veel te vinden. Bijvoorbeeld hier .

6. Top | #546
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Help!!!!
    Over 2 weken vertrekken we naar Florida. We vertrekken/komen aan op 26/2 en willen dan t/m 5/3 in Orlando blijven voor de parken. Nu kom ik er denk ik met de tickets voor parken wel uit (zag op dit forum al wat tips om daar tickets te kopen), maar ik kom maar niet uit het hotelaanbod.
    Er is veel, heel veel en voor een beetje schappelijke prijs zie ik steeds ook veel hotels. Wanneer ik er dan 1 heb, heeft deze weer geen shuttle service of zijn de reviews heel slecht.
    Wij zijn al 5 jaar niet op vakantie geweest en ik wil deze dus onbezorgd beleven en niet om 23.00 uur in het hotel aankomen en dan tot de conclusie komen dat goedkoop, duurkoop is.
    En verder, is zo'n shuttle service wel nodig, of is er goed(koop) openbaar vervoer in Orlando?
    Zoals je al leest, het is vrij ad hoc, maar we willen na Orlando nog 2 weken door Florida rijden (Everglades, Keys, Miami) en hebben vrij recent besloten om op vakantie te gaan. Alle hulp is dus welkom.

7. Top | #547
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mostertjes Bekijk Berichten
    En verder, is zo'n shuttle service wel nodig, of is er goed(koop) openbaar vervoer in Orlando?
    Zoals je al leest, het is vrij ad hoc,
    Hmmm, misschien ook maar even ad hoc inlezen over het onderwerp OV? Waarom gebruik je geen auto als je in Orlando bent. Lees de topics over openbaar vervoer en vul dan voor je zelf in of je voor een auto of OV kiest. Als je echt onbezorgd wil genieten en geen tegenvaller wil, weet ik het antwoord al. De shuttlebussen kosten veel tijd, stoppen bij tal van andere hotels. Bezint eer gij begint......Er is al een economy car onder de 125 euro per week.

Voor wat betreft de hotels: Er is een prima topic waarin je de ervaringen kunt lezen. Je kunt daar ook een naam van het hotel dat je op het oog hebt noemen als er nog geen recentie is. Misschien heeft iemand er toch iets over te vermelden.

Er zijn honderden hotels. Ik zou eerst eens bepalen waar ik zou willen logeren, 192? International Drive? Lake Buena Vista? SeaWorld area? En wat mag het kosten? Twee sterren, drie of vier? De meeste hotels zijn prima maar alle waar is naar z'n geld.

8. Top | #548
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

En als je het niet meer weet qua hotels dan moet je standaard voor de 4 sterren en meer gaan. Dan weet je zeker dat je geen bijl zult vallen. Voorbeelden zijn Hilton, Marriott, Sheraton, Hyatt, Doubletree, Gaylord, enz. Daarnaast volg het advies van Teleton op en huur een auto. Veel beter en flexibeler dan enig shuttle service of OV dan ook.

Hotel shuttles rijden nooit naar en Disney en Universal/Seaworld.

Succes
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

9. Top | #549
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2011

Net het Seralago hotel geboekt voor eerste week van de vakantie. Zag er goed uit en ook goede (over het algemeen) reviews. Gaan bij Alamo een auto huren. Hadden eigenlijk besloten om eerste week geen auto te huren, omdat je dan parkeergeld moet betalen bij de parken. Maar na het lezen van zowel de OV topic en deze weet ik het niet meer. Is het nu echt zo'n drama om vanaf het hotel naar de parken te gaan met een shuttle service? Het Seralago hotel heeft 3x in de ochtend een shuttle naar Disney en 1x naar Universal.
    Hoopte trouwens ook dat ze een shuttle vanaf het vliegveld hadden, maar dat is niet zo en een taxi kost via hun $ 79,-. Zijn er andere opties om vanaf het vliegveld naar het hotel te komen of moeten we toch maar ook voor de 1e week een auto huren?

10. Top | #550
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Zou echt een auto huren voor de gehele periode, je zult er absoluut veel gemak van hebben. Je bent flexibel, kunt ook 's avonds nog eens weg. De kosten voor een extra week autohuur vallen best mee en wegen niet op tegen de voordelen.:grin:

Forum Rechten