Ok dan, dank u allen![]()
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Klopt, je hoeft niets te wijzigen, doen wij ook nooit.... Gaat altijd goed, waar we ook de USA binnenkomen ;-)
Hallo allemaal,
Vorig jaar moest je paspoort bij terugkomst uit usa nog 6 maanden geldig zijn.
Is dat nu ook nog zo of is dit niet meer nodig nu we voor esta mogen betalen?
Het zal er wel niks mee te maken hebben, maar ik kan het zo vlug ook niet vinden.
Ik kom net een maand te kort op onze paspoorten dus als dat veranderd zou zijn schilt me dat de aanschaf van 3 paspoorten. Maar ik wil natuurlijk ook geen risico lopen.
groetjes Marita
Het is nu zo dat je paspoort geldig moet zijn tot de dag dat je in Nederland terug komt, die 6 maanden geldigheid na terugkomst hoeft niet meer.
Dank je wel verwijderd
marita
Heeft er iemand nog meer een mail gehad van ESTA met de volgende tekst :
ATTENTION! The travel authorization submitted on February 24, 2010 via ESTA will expire within the next 30 days. It is not possible to extend or renew a current ESTA. You will need to apply for a new ESTA. Please reapply at https://esta.cbp.dhs.gov if travel to the United States is intended in the near future. If there are 30 or more days left on the old authorization you will receive a warning message during the application and be asked if you wish to proceed.
Afz : ESTA-SYS-SUPRT@cbp.dhs.gov <Support2@dhs.gov>
Zo'n ESTA verklaring blijft toch 2 jaar geldig?
Ja, klopt. ESTA blijft 2 jaar geldig, tenzij je paspoort eerder verloopt. Hij is namelijk gelijk aan de einddatum van je paspoort....
Wellicht is dit het geval.
Gr. Bianca
Ja, die ontvingen wij ook voor een eerdere Esta toestemming. We hadden vorig jaar Esta echter al vernieuwd vlak voordat je ervoor moest betalen.
Computer signaal?
Ook ik heb die mail gekregen voor mijn dochter en mij, onze paspoorten verlopen op die datum, dus ik dacht dat het een waarschuwing vanuit ESTA was.
grtjes Mineke