Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ook wij konden bij United de stoelen die wij graag willen nog vastzetten,
en vliegen in september ook met de 777-200 in de 2-5-2 configuratie \\/
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Voor de heenvlucht hebben we het kunnen rechtzetten voor de terugvlucht niet en zitten enkel de kinderen naast elkaar misschien kan ik het nog via united zelf rechtzetten .
Het beste was het gezicht van de dame van het reisbureau die het niet snapte dat wij dit wisten ahahhahahah misschien toch een eigen reisbureau oprichten .
Ik zou ze direct even bellen: 020-2013708. Mag ook in het weekend! Ik zou iig proberen niet te dicht bij de toiletoria terecht te komen.......
Toen ik laatst belde, gaven ze aan dat de reserveringen en de stoelenplannen op de site niet helemaal soepel lopen. Als ik zelf bijvoorbeeld in de Economy-plus sectie kijk, lijkt alles bomvol te zitten. Via de telefoon kreeg ik te horen dat er nog volop mogelijkheden waren.
In overleg hebben we toen de stoelen uit mogen zoeken. Ik had tijdens het gesprek seatguru.com op het scherm, zodat ik direct de voor en nadelen van bepaalde stoelen kon zien. Na een kwartiertje heb ik ingelogd bij United en kon, tevreden, vaststellen dat de beloofde stoelnummers gereserveerd waren.
ALs je op de vergelijkingssites (zoals seatguru.com of easyairplane) kijkt, let dan wel op dat je de 767-300 bekijkt. Op de site van United moet je even scrollen naar de International Configuration. Deze verschilt behoorlijk met de North America configuration.
Ik zie nu dat onze stoelen op de heenreis naar Chicago met de 767-300 in de economy plus zitten, we hebben rij 28 a-b .
Ik heb economy geboekt.
eu teleton kan je ook kijken naar vlucht 951 op 7 april naar washington . of moet ik weer naar het reisbureau daar zullen ze me weer graag zien komen
Laatst gewijzigd door cindy74; 22-01-11 om 16:44.
In je iternary kan ik natuurlijk niet kijken, maar als ik bij United vlucht 951 op 7 april opvraag, krijg ik een 777.....[-o<. Je kunt er wel op zien of 'jouw' stoelen bezet zijn, maar verder kan je er niet veel mee.
Maar als je zelf inlogt met je confirmatienummer of je e-ticketnummer op de site van United, kan je je iternary zelf toch zien?
![]()
het is weerom geregeld heb zelf gebeld in mijn beste engels en heb window seats gekregen allemaal naast elkaar