Heb je bij ontvangst thuis iets moeten aftekenen bij de postbode ? Ik ben als de dood om bijna 1000 euro op te hoesten voor 4 Flextickets die niet aankomen.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Je krijgt de originele tickets thuis gestuurd. Vorig jaar via de ierse site gedaan. Ging prima. Bij het definitief bestellen kun je een nederlands adres ingeven.
Heb je bij ontvangst thuis iets moeten aftekenen bij de postbode ? Ik ben als de dood om bijna 1000 euro op te hoesten voor 4 Flextickets die niet aankomen.
Laatst gewijzigd door Michael66; 06-01-11 om 23:41. Reden: fqe
Ik heb deze nog niet ontvangen, maar vorig jaar heb ik niets getekend. Je kunt ze ook via de site verzekeren tegen verlies voor € 35.00.
Laatst gewijzigd door Michael66; 06-01-11 om 23:42. Reden: fqe
Waren vanmorgen 08.15 uur al bij park en ging om 08.35 uur open (ipv09.00 uur).dus om 08.50 uur bij Harry Potter en om 09.15 uur in ForbiddenJourney. Was zeer zeker de moeite waard! Al snel liep de wachttijd voor HP op tot 90 minuten. HP is veruit de populairste atteactie in IofA. Verder park goed te doen. Zijn heel blij met onze flextickets die we bestelden bij undercovertourist voor een leuke prijs en prima bezorging. Aldaar ook tickets voor Gatorland en ArabianNights gekocht. Doen!
Laatst gewijzigd door Michael66; 08-01-11 om 04:18.
ben ik het nu alleen of kan ik niet meer op de duitse site van attractionsticketsdirect ?
ik kom er ook niet op. De ierse site wel. Misschien een storing. Later nog maar eens proberen.
Op 29 december heb ik kaartjes besteld bij attractionticketsdirect.de en tot op heden nog niet ontvangen. Op de bevestiging stond dat ze binnen 7 dagen verstuurd zouden worden. En nu ligt de site eruit. Ja, dan ga je je afvragen wat er aan de hand is en of de kaartjes al onderweg zijn. Ik heb een mail gestuurd en binnen 5 minuten kreeg ik antwoord dat onze kaartjes op 5 januari aan ons zijn verstuurd. Zullen we ze dus maandag of dinsdag wel ontvangen. Maak me vooralsnog dus geen zorgen dat ze niet leveren.