Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 14 van de 24 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 231

Onderwerp: Vliegen: Met kinderen

1. Top | #131
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008

Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

Het kan ook aan je eigen interpretatie van de situatie liggen.
    Vorig jaar heb ik me van binnen op zitten vreten over mijn dochter die maar niet wilde luisteren en naar mijn idee erg vervelend was.

Aan het einde van de vlucht zegt de mevrouw naast mij: mevrouw, mag ik u complimenteren hoe voorbeeldig uw dochter zich gedragen heeft tijdens de vlucht:roll:=D>
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

2. Top | #132
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Maar vervelend zijn kan naar de passagiers direct naast je dochter zijn maar ook tegen andere die om je heen zitten. In het eerste geval ben je dan als familielid degene die het merkt terwijl de rest er omheen geen last heeft.

En het belangrijkste is dan toch ook dat de "vreemde" medereizigers geen last van haar hebben gehad.

3. Top | #133
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010

Toen onze oudste 22 maanden was, zijn we naar het Dominicaanse Republiek gevlogen, volgens mij zo'n goeie 12 uur.
    Hij was een lekker rustig kind en wij hebben hem ook uren om de beurt op schoot gehouden en ook als ie sliep, op een zitplaats gelegd naast ons die over was.
    Je kan hier bij het inchecken naar vragen, met een beetje geluk komt er dan ook niemand naast je zitten.
    Af en toe een beetje wandelen....

Bij ons tweede kindje naar Mexico was het iets minder rustig, aangezien die nogal beweeglijk is. We hebben veel met hem moeten lopen, hij zat nl. niet echt stil en raakte snel verveeld.

Ik vind dan ook dat het heel erg per kind verschilt en als je met z'n tweeen om de beurt loopt of iets dergelijks, valt het wel mee. (lang leve de middagdut!)

Huilen hebben ze bij mij nooit gedaan (ik gaf ze gewoon hun zit ;-) , ook hadden ze nooit echt last van de oortjes.
    Als mijn oren dicht gaat zitten, blaas ik mn oren open met mn neus dicht, of ga ik slikken.

Ik ga nu maar gekke bekken met ze trekken, kijken of het helpt!
    Ze zijn nu bijna 7 en 3 jaar....

We zijn trouwens ook bij Zestienhoven naar opstijgende en landende vliegtuigen gaan kijken om ze voor te bereiden, vonden ze erg spannend.

4. Top | #134
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten

De "vrije" opvoeding die sommige ouders zo koesteren is alleen een teken van luiheid.
    Maar laten we realistisch zijn deze 'vrije opvoeding" gaat altijd ten koste van anderen.
    Een veroordeling als deze lijkt mij niet bepaald gepast in deze?? Iedereen heeft zijn/haar eigen ideeën over opvoeden en zo heeft u dat ook Tinkerbell. Ik kan zeggen dat ik een vrije opvoeding heb genoten maar ik heel goed wist/weet wat wel en niet kan!

Het is toch een klein beetje geven en nemen in zo'n vliegtuig, en ik denk dat de ouders er zelf al druk genoeg mee zijn als ik dit topique zo lees..
    live and let live!!

En anders is er altijd nog zo'n geweldige noice canceling headphone [-o<

5. Top | #135
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Maar degene aan de andere kant van het gangpad of voor of achter je kan er net zoveel last van hebben.
    Of plezier. #-o

Mijn zoon zit graag te DS'en en er zijn altijd andere kids die meekijken, meespelen of meeleven. Erg leuk. En tussendoor loopt 'ie af en toe door het gangpad, zoals zoveel anderen, kids en volwassenen. Dat lopen zouden trouwens meer mensen vaker kunnen doen, is ook beter voor de bloeddoorstroming. En na dat rondlopen proberen te gaan zitten zonder met het volle gewicht te steunen op de leuning van de stoel ervoor ....

Ach, of het nou kids zijn of volwassenen, iedereen gaat weer op zijn eigen unieke manier om met de situatie in een vliegtuig. En ergeren .... dat is iets wat je zelf doet: je ergert je of laat je ergeren. Ik besteedt mijn energie liever aan positieve(re) zaken, de vlucht is zo weer voorbij.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #136
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hzengerink Bekijk Berichten
    Een veroordeling als deze lijkt mij niet bepaald gepast in deze?? Iedereen heeft zijn/haar eigen ideeën over opvoeden en zo heeft u dat ook Tinkerbell. Ik kan zeggen dat ik een vrije opvoeding heb genoten maar ik heel goed wist/weet wat wel en niet kan!

Het is toch een klein beetje geven en nemen in zo'n vliegtuig, en ik denk dat de ouders er zelf al druk genoeg mee zijn als ik dit topique zo lees..
    live and let live!!

En anders is er altijd nog zo'n geweldige noice canceling headphone [-o<
    We zijn altijd ZEER STRENGE ouders geweest Omdat we varen en ik altijd een oog buiten had liggen . Ons kind heeft op het internaat gezeten en ik heb me altijd verwondert over het eeuwige gejank,gedram en gedreis van de "walkinderen".
    Totaal niet zelfstandig en altijd "helicopter parents" die vooraan stonden op school om te klagen als hun vrij opgevoede monstertjes weer eens in de problemen kwamen.
    Nogmaals zolang ons kind in ons huis woonde waren wij de baas en vrije opvoeding? Tja we hebben ze zien liggen. Stijfbezopen midden op de weg als we om 5 uur richting schip reden.
    Als ik "strenge moeder"om drie uur 's nachts mijn zoon en zijn vrienden op ging halen aan de disco en de "vrij" opgevoede meisjes alleen met de fiets naar huis zag gaan in weer en wind dan was ik altijd godsdankbaar dat ik mijn kind veilig achterin had zitten.
    Voor ons betekende vrij opvoeden altijd maar gokken dat het goed ging en vooral zo weinig mogelijk aandacht en moeite besteden aan je kind.
    Het is zeker niet nemen en geven in een vliegtuig. Iedereen moet er voor zorgen dat hij geen overlast hoe dan ook veroorzaakt voor een ander. Wij zetten zelfs onze stoelen niet in de slaapstand omdat we dit als belasting voor onze achterburen ervaren.
    Tja en dat "wandelen'" in een vliegtuig? We zitten altijd op stoelen waar niemand voor ons zit. Wel is er een tv scherm aan de wand bevestigd. Tientallen keren per vlucht zie je dan wandelaars die rek en srtek oefeningen gaan doen recht voor het scherm of mensen die "toevallig"daar staan en dan in de business class naar het toilet willen en die zonder uitzondering teruggestuurd worden.\\/
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 30-06-10 om 16:31.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

7. Top | #137
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Of plezier. #-o

Ik besteedt mijn energie liever aan positieve(re) zaken, de vlucht is zo weer voorbij.
    Helemaal mee eens!
    Als bij b.v. het opstijgen een kind gaat huilen, denk ik ook niet meteen 'wat een etter' (of erger), ik denk dan gelijk dat zo'n kind misschien wel last van z'n oortjes heeft en leef mee....

Als je al gaat zitten met een negatief beeld van kleine kinderen aan boord, zal je de gehele vlucht irritatie voelen en dat ligt dan niet zo zeer aan de kinderen maar aan jezelf.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen (als zo'n kleintje een uur achter elkaar zou huilen, zou ik ook gek worden en denken DOE ER WAT AAN!), maar ik vind dat je als ouders zijnde je eigen kinderen heel goed in de gaten moet houden en corrigeren indien nodig. (altijd trouwens)

De DS gaat voor het eerst mee trouwens en ik hoop dat ze er een flink aantal uren zoet door zijn....

8. Top | #138
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    We zijn altijd ZEER STRENGE ouders geweest Omdat we varen en ik altijd een oog buiten had liggen . Ons kind heeft op het internaat gezeten en ik heb me altijd verwondert over het eeuwige gejank,gedram en gedreis van de "walkinderen".
    Wij hebben 4 kinderen en krijgen zeer regelmatig complimenten van mensen die vinden dat onze kids zich perfect gedragen. En NEE bij ons geen strenge opvoeding omdat wij daar absoluut niet in geloven. Dus niet alle walkinderen zijn etters en bovendien door ons zelf opgevoed ;-)

On topic
    Op het moment dat je het vliegtuig in stapt is de vakantie begonnen, en met een positieve instelling zal je veel minder "last" hebben van kinderen die zich anders gedragen dan jij het graag gezien zou hebben. Wanneer er een klein "etterbakje" naast je zit en je er even contact mee maakt blijkt het vaak gewoon een leuk kind te zijn die zich verveeld of wat aandacht nodig heeft. Ik denk dus dat het de instelling van mensen zelf is die er voor zorgt dat iemand zich vreselijk zal ergeren aan een kind. Laat die kinderen lekker rondlopen in het vliegtuig en willen ze even huilen.... ze stoppen vanzelf weer. (of niet :-) )

Ga je met een peuter/kleuter voor de eerste maal vliegen maak je dan vooral vooraf geen zorgen. Doe je dit wel dan zal je kind daarop reageren zorg gewoon voor wat afleiding kleurtjes spelletjes een snoepje, en wil je kind even huilen, lekker laten huilen doen ze thuis toch ook wel eens...en rij vooraf een keer naar schiphol, grote kans dat je kind zich dan ook "verheugd" op de vliegreis....

En inderdaad zet je kind liever niet naast een vreemde maar ga er zelf tussen zitten tenzij het een kind is,....
    Laatst gewijzigd door angelique100; 01-07-10 om 11:34. Reden: Quote gerepareerd
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

9. Top | #139
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Laat die kinderen lekker rondlopen in het vliegtuig en willen ze even huilen.... ze stoppen vanzelf weer. (of niet :-) )
    Ik heb toch liever geen "lekker rondlopende" kinderen als ik net probeer een beetje te slapen. Vaak krijg je dan net even een duwtje en ben je weer wakker. Kinderen die met hun ouders een rondje lopen om even de benen te strekken heb ik geen enkele moeite mee, maar wel met spelende kinderen in het gangpad. Dat vindt ik echt niet kunnen. Huilen heb ik minder moeite mee, want daar kun je als ouder vaak niet veel tegen doen. Kinderen huilen vaak ook uit vermoeidheid en verzetten zich dan tegen de slaap omdat alles erg interressant is in het vliegtuig. Veel nieuwe indrukken te verwerken.

10. Top | #140
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Ik vind zelf dat mijn kinderen niet streng worden opgevoed ( zij denken daar anders over :-\" ) Zij mogen heel veel, maar zij weten wel dat het absoluut niet de bedoeling is dat anderen 'last' van ze hebben. Dus rondlopen etc, allemaal prima, maar wel blijven nadenken wat je doet. En als hun knieen in de stoel van de voorstoel gaan, dan verzoek ik ze vriendelijk hun benen naar beneden te halen.Ik weet niet of het te maken heeft met wel of niet streng opvoeden, meer het bijbrengen van bepaalde fatsoensnormen.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

Forum Rechten