Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 16 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 156

Onderwerp: Hotel of villa?

1. Top | #81
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Re: Hotel of Villa?

Weet nu niet echt of deze vraag hier mag bij aansluiten.

Na een periode van 2 jaar gaan we in 2011 weer richting Orlando. Was initieel voorzien voor 2010 maar door langdurige ziekte van mijn vrouw hadden we andere prioriteiten (lees geld nodig voor verzorging a rato van 5 tot 800 euro per maand).

Mijn vraag :

Boeken we best villa apart, huurwagen apart en vliegtickets apart?
    En zo ja...iemand die aanraders heeft?

Vorige keer was onze reis via touroperator. Niks mis mee. Maar via touroperator kan dit blijkbaar niet allemaal tesamen; Of het wordt r.teduur...

-Utah-

2. Top | #82
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Hotel of Villa?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utah Bekijk Berichten
    Boeken we best villa apart, huurwagen apart en vliegtickets apart?
    En zo ja...iemand die aanraders heeft?

. Maar via touroperator kan dit blijkbaar niet allemaal tesamen; Of het wordt r.teduur...
    Er is geen standaard voor de goedkoopste oplossing. De één boekt voor een prima prijs het hele pakket bij een van de grote aanbieders. De ander is weer beter af/voordeliger uit als hij alle onderdelen los bij verschillende aanbieders bestelt.

Het is altijd een kwestie van zoeken en vergelijken. Dus begint het bij wat zoekwerk om een beeld van de prijzen te krijgen. Daarna vraag je wat offertes bij de grote aanbieders aan. En ondertussen hou je de aanbiedingen voor de losse onderdelen zelf scherp in de gaten.

Als je bijvoorbeeld de aanbiedingen voor de vliegtickets zelf volgt, gebruik maakt van de vroegboekkorting van usareisen.de en scherp onderhandelt over de villaprijs met de eigenaar, kan je dat best veel geld schelen. Tel daar de voorpret die je tijdens de voorbereiding hebt bij op en je hebt een perfecte vakantie.

Heb je weinig tijd of gewoon geen zin om het allemaal uit te zoeken, dan volsta je gewoon met het vergelijken van de offertes. Je opmerking over "dat kan blijkbaar niet samen" kan ik niet goed plaatsen. Alles kan, als je maar wil... :wink:

3. Top | #83
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006

Standaard Re: Hotel of villa?

Ik ben het echt helemaal met Tinkerbell eens!!

Wij gaan ook altijd in hotels. Als ik iets in de vakantie NIET wil is het wel poetsen en koken! Wij gaan ook altijd voor de luxe hotels, en met een beetje speurwerk hoeft het helemaal niet zo duur te zijn. Een van de erg leuke dingen van de States is het buiten de deur eten. Zelf koken? Echt niet dus! Wij verblijven altijd in hotels met een fijn groot zwembad. Heerlijk. Nog nooit last gehad van kamermeisjes die je storen. Kaartje op de deur, als je weggaat kaartje omdraaien met clean mij room, en het werk wordt gedaan. Lijkt me voor thuis ook wel wat hahaha ....)

Ik heb geen zin in mijn huishouden te verplaatsen naar een villa. Maar mensen die graag in een villa verblijven prima. Ieder z'n eigen behoeftes en keuzes!

4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker nati's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Wij gaan met 4 op vakantie (wij en onze zoon van 20 en zijn vriendin) en voor de dagen in Orlando hebben wij gekozen voor het huren van een villa omdat je dan meer ruimte hebt. De dagen dat we rondreizen hebben wij telkens 2 hotelkamers geboekt via Priceline waar je voor dezelfde prijs normaal maar 1 kamer hebt.
    Dit zal voor ons de eerste keer in een villa zijn en daar zullen nog goede afspraken moeten over gemaakt worden want we gaan niet de hele dag lopen opruimen ed.

5. Top | #85
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kol Bekijk Berichten
    Wij gaan ook altijd in hotels. Als ik iets in de vakantie NIET wil is het wel poetsen en koken!
    Poetsen ?? Koken ?? Ben je nou helemaal van de pot gerukt :lol: :lol:
    Laat mijn eega het maar niet horen.

Wij eten ook altijd "out" of "take away" (Friday's, Longhorns, Carrabas, ze hebben het allemaal, maar dat terzijde) en dan poetst de vaatwasser onze borden :-)

Koken doen we wel, een eitje in de ochtend, of gebakken/gescrambled, en dan samen met (french) toast of Aunt Jeminah's pancakes.
    Dat vindt ik juist zo'n voordeel van de villa, je eigen ontbijtje =P~ =P~ op jouw tijd.

Maar, uiteraard, ieder zijn keuze. Nog een week of 6, dan zie ik weer genoeg hotels \\/
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

6. Top | #86
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

@ Kol.
    En daar komt de pure Limburgse houding bovendrijven=D>
    Laissez Fair, dolce faire rien, en nao mich de sunjdvlood, who cares.
    Wij Limburgers nemen het er graag van en de Bourgondische trekjes zijn ons niet vreemd.
    Ich mot er neet aan dinke om te motte aafwasse en miene mins huid mich kepaot es ich op vakansie eine stofzuiger inne henj pak,loat staon dat ich koak of de aafwas ga doan.:mrgreen:

Voor ontbijtjes hebben ze volgen mij de Cracker and Barrel uitgevonden. We nemen altijd een hotel met ontbijt maar als het deze viesneus niet bevalt programmeren we de "Neverlost"op de dichtstbijzijnde C& B.

En de afwasautomaat inladen op vakantie? Nope dat doet ik thuis al het hele jaar en zeker niet op vakantie.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 09-06-10 om 18:54.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

7. Top | #87
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006

Tinkerbell

Haha, we zitten lekker op een lijn! Misschien goed dat de vertaling er niet bij staat! Ik wist niet dat je ook uit Limburg kwam. Zou het daar echt aan liggen. . Na een jaar erg hard werken, ben ik in ieder geval best wel lazy tijdens de vakantie.

8. Top | #88
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Hey Dames,

Mag ik jullie er op wijzen dat de voertaal van het Fl Forum Nederlands is !

Mestreech is ene grote cafe,
    Mestreech da sjoenkelt hen en weer..............
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

9. Top | #89
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Geweldig.....iech verstaon uuch auch netuurlijk, dus let op wat geer heij naor boete bringk!!:-\" Maar dit terzijde, wij hebben nu al twee reizen beide gecombineerd, dus 1 week hotels en 1 week villa, moet zeggen dat ik moeilijk kan kiezen. Vind het alletwee wel wat hebben, de luxe van een made to order eitje in het hotel en de vrijheid van de villa....ik denk dat we blijven genieten van beide deugden....=D>

10. Top | #90
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

@ Aggie.

Laat ons weten wat je leuker vond.De keuze is uiteraard voor iedereen anders en vrij maar ik heb de indruk dat er vaak mannen reageren die een villa plus de verzorging en dienstbaarheid door vrouwlief wel aangenaam vinden net als thuis. :mrgreen:

@ Silly.

Limburgers horen nu eenmaal niet bij Holland. Decennia uitgescholden als het "Donkere Zuiden, Domme Limbo's,Limbabwanen ,Wormvormig Aanhangsel en Kolenboeren" laat nu eenmaal sporen na.:evil:

Ps. Rebels zijn we altijd al geweest.[-o<
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 10-06-10 om 16:08.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

Forum Rechten