Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 73 van de 105 EersteEerste ... 2363717273747583 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 730 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

1. Top | #721
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

Net met Martinair Duitsland gebeld. Ik kreeg overigens een Nederlandse aan de lijn (ik werd in het Duits aangesproken, toen ik vroeg of ze Engels sprak, zei ze ineens dat ze ook Nederlands sprak; blijkbaar heeft mijn accent me verraden :-k), deze keer overigens heel vriendelijk. Maar ... volgens mij had ik KLM Nederland aan de lijn :-s ?

Maar goed, hele verhaal weer verteld, maar volgens haar staat alles nog gewoon in de systemen en heeft ze geen informatie dat vluchten geannuleerd worden. Ik kon ook netjes de stoelen vastleggen voor de vlucht, zowel heen als terug (volgens mij 27 C,D,F op de heenreis op 19juli en 21 C,D,F op de terugreis 5aug). Ze vertelde dat als de vluchten geannuleerd zouden worden, ik daar gelijk van op de hoogte gesteld zou worden ... Dus afwachten maar weer, vooralsnog lijkt het dus door te gaan, maar ik blijf nog voorzichtig optimistisch ...
    Laatst gewijzigd door mattrob; 07-06-10 om 16:08.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

2. Top | #722
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Een hoop onrust voor niets !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

3. Top | #723
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Vandaag ben ik door WTC gebeld en mij is verteld dat de vlucht van 5 augustus gewoon in het systeem staat en niet is geannuleerd. De dame in kwestie vroeg hoe ik erbij kwam dat de vlucht zou zijn geannuleerd en toen vertelde ik van dit forum en dat het al eerder zo is gegaan. Ze heeft me verzekerd dat de vlucht niet is geannuleerd. Nou, gelukkig maar dan :smile:

4. Top | #724
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Toch ben ik momenteel met een leuke strijd bezig met WTC. Wij zijn echt uit de vlucht gegooid. Sterker nog: via mijn frequent flyer nummer van Delta kan ik zien dat we daar al ingeboekt staan op Orlando-Detroit-Amsterdam.

Het lijkt er veel op dat er sprake is van een overboeking, waarbij Martinair mensen die rechtstreeks hebben geboekt via .nl, .be of .de laat zitten op de vlucht en mensen via een reisorganisatie - zoals wij via WTC - omboekt. Dan zit er lekker een buffer tussen voor ze en hoeven ze geen telefoontjes te plegen; ze laten alles lekker aan WTC over............ Daarnaast zal menig klant dit WTC verwijten en niet MP........ Nog een voordeel voor ze dus!

MP is echt een %&!!@ maatschappij.

Maar van mij zijn ze niet af. Weet inmiddels van mijn rechtsbijstand dat ik in geval van overboeking recht heb op terugbetaling van het ticket of een alternatieve vlucht, en DAARNAAST €600 pp. Daarvoor kan ik wel kijken of ik niet iets anders kan vinden!

MVG

A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

5. Top | #725
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    Toch ben ik momenteel met een leuke strijd bezig met WTC. Wij zijn echt uit de vlucht gegooid. Sterker nog: via mijn frequent flyer nummer van Delta kan ik zien dat we daar al ingeboekt staan op Orlando-Detroit-Amsterdam.
    Bizar, wat een verhaal joh :-( ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    Maar van mij zijn ze niet af. Weet inmiddels van mijn rechtsbijstand dat ik in geval van overboeking recht heb op terugbetaling van het ticket of een alternatieve vlucht, en DAARNAAST €600 pp. Daarvoor kan ik wel kijken of ik niet iets anders kan vinden!
    Wow, is dat echt zo zeg ! Dan zou ik 'lekker' met Delta vliegen en daarnaast lekker NOG een keer dit jaar naar de US gaan :mrgreen: ! Voor dat bedrag mogen ze mij ook wel omboeken hoor, als ik daardoor nog een keer voor niets mag .

Maar, ik vind het wel echt een hele slechte actie van ze ... Dat wel ...
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

6. Top | #726
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006

Succes met de strijd A3, inderdaad bizar, en niet leuk voor diegene die dat treft.

7. Top | #727
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Als dat de regels zijn zou ik het er zeker niet bij laten zitten, gewoon de Delta tickets pakken en die Euro 600 laten halen door de rechtsbijstand.

Maar hou ons op de hoogte ben wel erg nieuwsgierig wat Martinair nu gaat doen hiermee.

8. Top | #728
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Bewijs maar eens dat het om een overboeking gaat. Ze schermen meteen met het feit dat ze er het recht toe hebben. Wij hebben trouwens ook via WTC geboekt en zoals gezegd, vooralsnog vliegen wij de 5e gewoon met Martinair.
    Laatst gewijzigd door Lady-M; 07-06-10 om 20:56. Reden: typefoutje

9. Top | #729
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Forummers die Martinair vliegen op de zondagen vanaf 19 september....

Vanaf 19 september zijn ook alle vluchten van Martinair op zondag eruit gehaald.
    Dus vlieg je op een zondag heen of terug, neem contact op met je boekings bureau of reisbureau, dan hoor je dat je een dag later terug gaat.... of een dag eerder.
    Nou ja, ik ga maar weer lekker met Delta... heen en terug.
    Martinair wat een pech, weer een 'goede' klant weg...

Greetz, Remco

10. Top | #730
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lady-M Bekijk Berichten
    Bewijs maar eens dat het om een overboeking gaat.
    En da's nou het mooie: door al m'n gemail heb ik dat inmiddels zwart op wit in een reply-tje staan!

MVG

A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

Forum Rechten