Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 16 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 156

Onderwerp: Hotel of villa?

1. Top | #71
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Re: Hotel of Villa?

Leve de villa! ik vond het er zo geestig dat zelfs mijn komende congé's mogelijk ook in villas gebeurt. Dat ik mijn bed niet opmaak alle dagen vind ik niet zo erg O maar het comfort, de stilte (geen laatkomende gebuurs die je verdiep wakker maken met hun dronken gewawel) eten en drinken a volonte - tja je frigo wel vullen- en de ruimte!!!!!

En vooral niet te moeten gaan slapen samen met de kids maar elk op zijn uurtje en 's morgens opstaan wanneer je wilt zonder dat de kids je wakker maken met hun tekenfilms.

Onze sweetbay moest absoluut niet onderdoen voor een hotelkamer en onze Elderberry qua beauty wat minder dan sweetbay maar als vulkaan-oplossing zeker many times better than een hotelkamertje.

Oh man, Florida 2012 is nog zo ver weg
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015

2. Top | #72
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Voor ons ook geen hotel. Niets zo lekker als s'avond wanneer de kids in bed liggen met een goed glas wijn aan je "eigen" zwembad te zitten (of er nog in te liggen) en de dag nog eens bespreken. Inderdaad niet te hoeven fluisteren en braaf op het andeer bed cq balkon zitten. En... geen geluiden van ander kamers te horen. Tuurlijk kun je ook in een villa luidruchtige buren hebben maar dat is toch anders.
    Gr. Saskia

3. Top | #73
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Wij hebben in 4 hotels geslapen en allen zijn zeer goed bevallen. Waren gewoon standaard hotels, maar allemaal prima grote kamers, schoon en zelfs met ontbijt. Kamer wordt iedere dag opgeruimd met schone handdoeken. Overal was een mooi zwembad bij waar we bijna iedere dag even naar toe gingen voor het avondeten.

Toch zien de villa's er ook niet verkeerd uit. Ik heb me er niet in verdiept, maar ik denk dat een villa toch duurder is dan hotels of niet?

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

4. Top | #74
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Kosten voor een hotel weet ik zo niet maar wij betalen voor 3 weken, een villa met zwembad, 4 slaapkamers, 3 badkamers en een gamesroom ongeveer (ligt aan de koers!!) € 1800,-. Verleden jaar zelfs minder.
    Wij zijn de prijzen van Zuid-Spanje gewend en daar betaal je dat gemakkelijk voor
    1 week.
    Wat betalen jullie voor een hotel? Dat wil ik ook wel weten, ben niet van het nieuwsgierige type hmhmhm, als ik het weet is het goed....

5. Top | #75
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Hotel prijzen verschillen erg afhankelijk van waar het hotel gelegen is, aantal sterren en hoe druk het in die periode is in het hotel. Ook kennen een aantal hotels een fee per dag die ook aardig kan verschillen per hotel.

Maar via priceline geboekt ongeveer $45 per nacht voor een 3 sterren hotel en $ 86 voor een resort hotel per dag, bij het resort hotel kan je wel bijkomende kosten hebben van de fee van zeg $15 tot $30 per dag.

Dus je moet wel even opletten welke luxe hotels welke fee hebben als je goedkoop uit wilt zijn.

Wij mailen na de "winst" op priceline altijd meteen het hotel voor dubbele bedden op de kamer zodat we genoeg slaap plekken hebben en krijgen dit altijd toegewezen. Verder slaapt onze kleine man door alles heen en hoeven wij dus niet stil te zijn op de kamer als hij slaapt.

En een aantal hotels heeft kamers met balkon en dan genieten wij heerlijk van de avond en het uitzicht op het balkon.

6. Top | #76
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    Wat betalen jullie voor een hotel? Dat wil ik ook wel weten, ben niet van het nieuwsgierige type hmhmhm, als ik het weet is het goed....

Euh..dit had ik al op pagina 3 gezet, maar hier komt ie nog een keer.

In Orlando hebben we meestal een hotel waar dag en nacht koffie in de lobby kan worden gehaald, je komt binnen, neemt gewoon een beker mee naar boven, koekjes liggen er ook bij. In dat hotel is ook een ontbijt, het is er altijd vrij rustig. Ik vind het heerlijk, even kleren aan, en kijken wat ze die dag voor extra's hebben. Wat ik ook leuk vind dat er veel zakenmensen in het hotel zitten, 3 delig pak aan, en die vertrekken dan naar hun werk, hahahahahahahaha (sorry leedvermaak).

Het idee dat er iemand in de kamer komt, maakt me niet zoveel uit, trouwens we zaten eens in een villa, waar de airco stuk was en dan komt er ook iemand overdag het repareren, en er was wat met het slot van de schuifpui achter, komt er ook een mannetje overdag, en ik blijf daar dus echt niet voor thuis in m'n vakantie. We hebben nu 4 jaar in verschillende hotels gezeten en er is nooit iets gestolen.

Hier nog een plaatje van het hotel waar we ieder jaar een paar dagen naar terug gaan in Melbourne, ik vind het helemaal super.
    Voor dit hotel betalen we $ 125,= per nacht zonder ontbijt en het hotel in Orlando is 55 euro per nacht incl. ontbijt.

We gaan dus niet in het hoogseizoen, en de meeste zwembaden heb ik altijd voor me alleen:smile:

Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

7. Top | #77
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    Kosten voor een hotel weet ik zo niet maar wij betalen voor 3 weken, een villa met zwembad, 4 slaapkamers, 3 badkamers en een gamesroom ongeveer (ligt aan de koers!!) € 1800,-. Verleden jaar zelfs minder.
    Wij zijn de prijzen van Zuid-Spanje gewend en daar betaal je dat gemakkelijk voor
    1 week.
    We betalen gemiddeld zo'n 125 Euro per nacht voor een hotel met ontbijt,internet en parkeren. Soms is het iets maar of minder.
    We proberen altijd op execute level te boeken en meestal lukt dit. Dat is een etage waar alleen de gasten die daar logeren kunnen komen met een speciale lift kaart. Je hebt daar ook geen last van dronken gasten of geschreeuw omdat hier meestal de zakelijke reizigers logeren. De hotels die we kiezen liggen altijd centraal bij een winkelcentrum of het doel wat we die dag uitgezocht hebben.

Bij Sea World bv. hadden we het hotel op loopafstand. Ook is het een voordeel dat de meeste kamers al heel vroeg vrij zijn omdat de zakelijke reiziger vroeg uitcheckt. Het is wel puzzelen en vaak lang zoeken maar het is natuurlijk ook deel van de voorpret.:razz:

Het hoeven niet altijd extreem dure hotel ketens te zijn waar je boekt. Sommige best Westerns bieden ook dit soort kamers en meestal mail ik even om te vragen of ze zo'n kamer hebben omdat ze niet altijd op de site staan. Meer dan eens kreeg ik een twee kamer suite met jacuzzi aangeboden voor 80 dollar.
    Van de meeste hotels heb ik foto's in mijn log geplaatst.

Dit is een foto van een "80 dollar twee kamer suite".

Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 29-05-10 om 09:30.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

8. Top | #78
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009

Wij hadden er 2 vooraf geboekt en al betaald via Ebookers. Baymont Inn suites (kissimee) en Travelodge (bij Miami). Door ze vooraf te betalen viel dit goedkoop uit.

Op Key West betaalden we voor 1 nacht 130 dollar voor een BB en we hadden nog een hotel geboekt van keten Super 8 ook in Kissimmee via booking.com. Ook al waren sommige hotels goedkoper dat wil niet zeggen dat de kamers minder waren. In tegendeel ik vond de kamers er goed uitzien. Alles netjes, schoon en ruim met tv, ijskast, magnetron en airco. De reviews waren ook meestal positief op tripadvisor enz.
    Dus ik vind dat je niet altijd het duurste hoeft te nemen.

1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

9. Top | #79
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005

Niet verkeerd zeg, zo'n suite. En die foto van het hotel in Melbourne met dat mooie uitzicht op zee.......wow. Maar toch is een villa voor mij het einde, en uiteindelijk vaak goedkoper per week dan zo'n luxe hotelkamer. Ieder z'n smaak ;-)
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

10. Top | #80
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

en misschien wel ook een belangrijk item
    wat voor ons de doorslag gaf als gezin dat je in een villa meerdere kamers hebt. ik kan prima bij mijn ouders op de kamer, maar aangezien ze enorm snurken, slaap ik liever op een aparte kamer........... wel bevordelijk voor de sfeer zeg maar \\/
    en nu kwamen we bij usafv goedkoper uit dan het (overigens ook geweldige!) hotel van mariott overigens wel voor een townhome. alhoewel dit hotel ook maar 54 euro per nacht was...
    dus tja het is wat je zelf prettiger vind en waar voor jou en je reisgenoten de prioriteiten liggen
    Laatst gewijzigd door beccie25; 04-06-10 om 22:40. Reden: incorrecte info

Forum Rechten