Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 84

Onderwerp: Olievlek naar Florida

1. Top | #41
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010

Standaard Re: Olievlek naar Florida

2. Top | #42
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    ^^^vind ik ook er moet dus met zekerheid geld in de zaak zitten . Als dit oboma zijn kop maar niet gaat kosten ,hij doet ook niet echt iets .Wacht maar tot het allemaal aan land komt en de mensen het met eigen ogen gaan zien en gaan voelen .
    Obama kan er ook niet enorm veel aan doen, volgens de wet is de oliematschappij verantwoordelijk voor het opruimen van de rotzooi, en mag de overheid niet veel meer doen dan het in de gaten houden.

http://www.courier-journal.com/artic...Gulf+oil+spill

3. Top | #43
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Royy Bekijk Berichten
    Obama kan er ook niet enorm veel aan doen, volgens de wet is de oliematschappij verantwoordelijk voor het opruimen van de rotzooi, en mag de overheid niet veel meer doen dan het in de gaten houden.
    http://www.courier-journal.com/artic...Gulf+oil+spill
    Snap ik wel maar je hoort of ziet hem niet . Ik vrees dat dit heel erg gaat worden met het orkaanseisoen voor de deur en wacht maar tot het gaat aanspoelen in florida en omstreken . En wat als bp nu zoveel claims moet gaan betalen aan vissers en mensen die leven van toerisme enz.....dan kost het juist die rijke mensen geld dus neen ze gaan hier zeker niet meer in roeren dan nu .
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 27-05-10 om 21:55. Reden: quote gefixt

4. Top | #44

5. Top | #45
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Toch niet gelukt,........:cry: het lek lijkt ook enorm,....

http://www.bp.com/liveassets/bp_inte...ov_stream.html
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 30-05-10 om 21:48.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

6. Top | #46
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005

Was er niet een NL schip onderweg voor hulp? Het zou toch wat zijn als ons het wel zou lukken om het gat te dichten..
    Overigens is het natuurlijk een blamage van de eerste orde dat BP geen plan in de kast had liggen voor dit soort gevallen. Daar zouden ze rekening mee moeten houden, hoe onwaarschijnlijk zo'n gebeurtenis ook lijkt (de praktijk is dus helaas anders). Voor de rest zijn er volgens mij wel strenge veiligheidsmaatregelen in de oliesector. Laten we hopen dat het lek spoedig gedicht wordt en de natuur zich kan herstellen, al zal dat lang duren vrees ik.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

7. Top | #47
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

^^^yep het zou de olie uit het water halen met 2 lange armen aan het ship . Bravo voor de nederlanders !!! BP heeft vele veiligheidsvoorschriften aan zen laars gelapt en het ziet ernaar uit dat obama eindelijk iets gaat ondernemen omdat bp de schade niet eerlijk heeft gemeld . Ook gaat de regering zich moeien omdat bp het telang laat duren

8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008

Houdt de olievlek jullie tegen ok volgend jaar naar Fllorida te gaan?
    Wij waren van plan om te gaan in april/mei maar ik weet het niet zo zeker meer.

9. Top | #49
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Je kunt het zien als bedreiging. Ik zie het liever als een kans. Een kans om eens wat andere plaatsen op te zoeken die misschien ook meer dan de moeite waard zijn om eens te bekijken en te beleven. Olie op de stranden in het zuiden? tussen de Panhandle en Tampa zijn ook schitterende stranden. Of ergens aan de Floridiaanse oostkust.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Key West zijn al wel veel minder boekingen. Paar dagen geleden op het nieuws (key West Radio). Echter is er (nog) steeds geen olie gevonden. Miami Beach zijn ze er helemaal niet zo bang voor. Het is één grote ramp de olie, echter ligt de bron, en Miami wel gigantisch ver uit elkaar..Er zullen misschien wel olievlekken aanspoelen, maar denk dat het wel mee gaat vallen. Hoop ik voor iedereen en de natuur zelf natuurlijk

Forum Rechten