Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 36 van de 58 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

1. Top | #351
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marijke8 Bekijk Berichten
    ... weet ik niet wat ik moet doen of boeken bij 1 van de intenet reisaanbieders of via usareisen.de ...
    Ja!

Ik zie je bijna nadenken. "Huh, wat bedoelt íe nou?"

Laat ik het anders stellen: Wat wil je nou precies?
    Pas wanneer je dat weet kunnen we je van een advies voorzien, want elke situatie, elke Florida reis kent een andere "beste-oplossing".

Dus: Wat zijn de exacte data voor de autohuur, welke klasse wil je, welk pakket verzekeringen en extra;s, hoeveel mensen gaan de auto besturen, wat is de leeftijd van de bestuurders, waar ga je de auto ophalen en waar terugbrengen, etc. En: zijn er verhuurders die je voorkeur hebben, bij welke aanbieders heb je al gekeken, zo ja wat heb je zelf voor prijzen gevonden en wat zat er wel en niet in die prijzen en meer van die info.

Zonder die gegevens kun je je vraag blijven herhalen tot je een ons weegt, een antwoord waar je iets aan hebt zul je niet krijgen.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #352
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

voor de auto huur in de kerstperiode weet ik niet wat ik moet doen of boeken bij 1 van de intenet reisaanbieders of via usareisen.de
    snap het woordje 'of' niet zo. USAReisen boek je toch ook gewoon via internet? Of ga jij bij ze langs in Berlijn?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #353
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007

Het zou voor mij de eerste keer zijn dat ik via usareisen.de ga boeken.

Het zou gaan van 18 december 2010 t/m 31 december 2010. Orlando - Orlando. De bestuurder is al ouder dan 50 jaar, en mijn schoonzus en ik zijn de back up voor de bestuurder. Hebben al een aantal jaren een minvan gehuurd van Alamo met een gold pakket voor 4 personen, we zaten wel lekker ruim in deze 7 persoons Van, maar daar zat natuurlijk wel een prijs kaartje aan. Als nu kijk op usareisen.de en jullie ervaringen met de Chevrolet Eqinox is deze wagen voor 4 personen en baggage groot genoeg.

Bij verschillende internet aanbieders ben ik voor een midside SUV 763,00 euro voor deze periode. Daarom ben ik een beetje de weg kwijt wat ik moet doen. En op usareisen.de komen de prijzen van december pas in augustus/september.

Waar ik al aan gedacht heb om de vlucht en de condo te boeken behalve de auto.

Soms duizelt me dat er zoveel info wordt gegeven op het forum. Dat ik het even niet meer weet. Ik had wat duidelijker moeten zijn met mijn vraag. Ik weet dat ik zelf de keus moet maken maar met een beetje hulp van jullie allemaal hoop ik er uit te komen.

4. Top | #354
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Bij USAReisen heb je straks weer vroegboekkorting. Dat scheelt je weer geld.

Vlucht en condo zijn zaken die je wel ruim van te voren moet boeken omdat die alleen maar duurder worden. Wij hebben onze auto ook pas in januari geboekt. De vlucht hebben we al veel eerder geboekt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #355
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007

Bedankt Njit ben al hard bezig met de vliegtickets en de condo, bedankt voor de tip met de vroegboekkorting.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-05-10 om 23:31. Reden: full quote eruit

6. Top | #356
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Wij hebben de auto voor juli eind maart geboekt. Er was toen 8% vroegboekkorting + 3% extra korting. Toch samen 11%. Dus zeker de moeite waard om nog even te wachten en de site in de gaten te houden.

7. Top | #357
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Ik denk, dat je je het minste zorgen hoeft te maken over de boeking van de auto.
    Een vlucht of een condo of kamer kan je beter zo vroeg mogelijk boeken i.v.m. beschikbaarheid.
    Een auto moet wel erg gek gaan wil die niet meer beschikbaar zijn als je pakweg zo'n 14 dagen vantevoren boekt. Eventueel krijg je toch automatisch een upgrade aangeboden.
    Je hebt dus evt. voldoende tijd om op de nieuwe tarieven te wachten.

Knaapje

8. Top | #358
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Michael bedankt voor je snelle antwoord, moet hier zeker mee houden. Alvast bedankt.
    Je gaat excact dezelfde dagen als wij afgelopen kerst (18-31) :-P
    Enne..... voor een condo of villa kun je ook wachten tot een maand of twee van tevoren hoor. Moet je wel kijken bij www.lastminutevillas.net Krijg je veel offertes en.... erg laag geprijst omdat de verhuurders toch kiezen voor verhuren ipv leegstand.
    Wij hebben uiteindelijk pas offertes opgevraagd bij voornoemde link half november en absoluut de vruchten ervan geplukt.

Maar dat is nu eenmaal persoonlijk. Wil je meer rust in de tent dan kun je inderdaad nu al kijken. Uiteindelijk geld, villas zat hier.
    Vliegtickets zijn het belangrijkst. Auto hadden wij geboekt in de eerste week van december.
    Laatst gewijzigd door Michael; 12-05-10 om 02:05. Reden: aanvulling

9. Top | #359
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Rond de kerst moesten wij de auto omruilen op MCO en er was GEEN auto beschikbaar in onze klasse en/of hoger, alleen nog economy auto's bij Dollar.

Na wat aandringen werd er even gebeld en werd er wat geregeld en kregen we een auto van national mee.

Dus de auto zou ik zelf wel tijdig boeken als je nog wilt kiezen uit de verschillende verhuur maatschappijen. Maar ieder zo zijn ervaringen.

De Villa of hotels zou ik ook niet zo bang voor zijn gezien het grote aanbod. Hotelkamers worden wel duurder naarmate er meer verhuurd zijn over het algemeen of ze moeten nog onder hun aantallen zitten.

10. Top | #360
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Rond de kerst moesten wij de auto omruilen op MCO en er was GEEN auto beschikbaar in onze klasse en/of hoger, alleen nog economy auto's bij Dollar.
    afgelopen kerst met nog een gezin op Orlando airport een Minvan gehuurd,na het terug brengen bleek deze auto niet geregistreerd bij Alamo maar bij National daar werkte ze mee samen. Het waren 2 spiksplinter nieuwe auto's
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-05-10 om 08:49.

Forum Rechten