Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 35 van de 73 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 724

Onderwerp: SeaWorld Orlando

1. Top | #341
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Re: SeaWorld Orlando

Ben het niet mee eens, wij zijn van de week bij Believe geweest en vond het (net als vorig jaar toen de trainers nog wel met de orca's zwommen) toch weer erg indrukwekkend.

Wat me wel verbaasde was dat er geen aandacht werd geschonken aan Dawn Brancheau (in de vorm van een tribute o.i.d.), maar wel de U.S. Army Heroes eerden.
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

2. Top | #342
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

Even een vraagje: weet iemand de tijden van de Shamu show? Is t 13.30 en 17.30 uur? T staat achterop de plattegrond van t park maar die heb ik netjes in de recycle box gegooid bij t verlaten van t park en nu twijfelen we ... en we "moeten" nog terug voor oa die show. Dankjewel!

3. Top | #343
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008

Hi mrloes,

het is 12.30 en 6.30.

Groetjes,
    au3
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

4. Top | #344
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009

Idd vreemd ja, dat er niks over die trainster gezegd werd. Toch is het een mooi gebaar naar de troops. Ik vond sowieso de hele show indrukwekkend. Om over de manta maar te zwijgen. En de tijden zoals ze hierboven staan kloppen, alleen is er om 14.30 ook een show. Have fun Mrloes!

5. Top | #345
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    Even een vraagje: weet iemand de tijden van de Shamu show?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door au3 Bekijk Berichten
    Het is 12.30 en 6.30.
    Om teleurstellingen te voorkomen: ze streven naar vaste tijden, maar die kunnen zonder opgave van redenen wijzigen. Pas 's ochtends bij de uitgave van de dag-programma's staan de tijden vast, maar zelfs dan ...

Let vooral op feestdagen en als er iets speciaal te doen is in het park, dan kunnen tijden van de verschillende activiteiten en shows nog wel eens "anders" op elkaar worden afgesteld.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #346
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010

Ik zeg ook niet dat de show niets meer aan is, ik geef alleen aan dat er niets meer van de orginele show over is welke naar mijn mening beter was dan de nieuwe.
    de reden waarom is te begrijpen, het is alleen een andere show geworden.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida

7. Top | #347
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009

hallO

Bedankt voor de tijden en 'waarschuwing' hier omtrent.
    Ik dacht dat t park normaal om 19 u sluit en een show zo kort voor de sluiting ... ?
    Of laten ze om 19 u geen bezoekers meer toe maar mag je dus wel langer dan 19 u blijven?
    (of misschien duurt de show maar 15 min en heb je dan nog 15 min om naar de uitgang te gaan?)
    We gaan in ieder geval een poging wagen in de komende dagen.

8. Top | #348
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Ik heb een mogelijkheid ontdekt om goedkope SeaWorld-tickets aan te schaffen, althans ... een kinderticket voor $5.00 bij aanschaf van een volw-ticket voor de volle prijs ($78.95). Eén gereduceerd kinderticket per gekocht volw-ticket. Tax komt er nog bij.

Eigenlijk alleen bestemd voor US citizens, maar ook voor ons bruikbaar.

Hoe?

Ga naar www.seaworldcares.com en klik daar op:

Kies voor SeaWorldOrlando, vul het aantal tickets en kindertickets in dat je wilt bestellen en klik op "Continue Checkout".

Maak een account aan. LET OP: vul de volgende velden als volgt in:
    Region: International
    Adress Line 1: Je straat en huisnummer
    Adress Line 2: Je postcode
    Town/city: Woonplaats
    Country: Netherlands
    Province: Netherlands
    Postal Code: 0+cijfers van je postcode (op de postcode is de controle of je wel een US citizen bent)
    Daytime Phone: +31 en je telefoonnummer zonder eerste nul
    Evening Phone: +31 en je telefoonnummer zonder eerste nul

En klik op "continue".

Vul vervolgens de namen in, klik weer op "continue" en de afrekencyclus wijst zich verder vanzelf.

Het betreft e-tickets, die je bij de automaten bij de ingang van het park omwisselt voor de echte tickets. En voor de uitgang bij Guest Services/Relations weer kunt omwisselen voor een tweede dag SeaWorld.

Succes!

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #349
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005

Hmm ook wij vonden de show niks meer aan. Er werd niet veel gedaan met de orca's naar mijn idee. Veel te veel gepraat (eerbetoon aan soldaten wat ik overigens wel mooi vind, het verhaal rondom je believe in your dream enz)
    Nee, wij vonden de show eigenlijk niet de moeite waard.

Maar nu moet de eerlijkheid mij ook gebieden dat wij zowieso geen fan zijn van Seaworld.
    Nee, geen Seaworld meer voor ons.

10. Top | #350
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard [Nieuws] Weer tragedie voor Seaworld

Er is een orca gestorven tijdens de bevalling van haar kalfje wat overigens al dood was. Het zit seaworld dit jaar niet mee.

Artikel:
    "ORLANDO -- SeaWorld Orlando said one of its killer whales died Sunday from complications associated with the birthing process.
    The whale was identified as Taima, a 20-year-old orca. "We are very saddened by this loss,” said Dr. Chris Dold, vice president of veterinary services for SeaWorld Parks & Entertainment." Although we understand that complications with pregnancy can occur here, just as they do in the wild, the loss of any animal affects all of us at SeaWorld.”
    Taima had successfully given birth to three calves previously. Preliminary indications suggest that her death was caused by a condition in which the placenta is delivered before the fetus, as well as an unusual position of the fetus in the birthing canal. She was not able to deliver the stillborn fetus naturally; SeaWorld’s veterinarians attempted to assist, but her complications were too severe. A definitive cause of death will not be known until a necropsy is completed. The comprehensive medical process will be carried out by SeaWorld veterinarians and pathologists, and may take up to six weeks to complete.
    SeaWorld Orlando's collection, including Taimi, had eight orcas. A second orca at SeaWorld Orlando is also pregnant. The 32-year-old orca Katina is due to have her seventh calf in late October. Both Taima and Katina were impregnated by Tilikum, the six-ton orca that went on a rampage in February and drowned a trainer. The birth was first reported on theme park blog behindthethrills.com around 5 p.m. Sunday.
    The blog said guests were informed by a sign at the front of the park that Shamu Stadium would be closed due to a killer whale birth in progress."
    Really sad. I hope that something like this will never happen again, even though these events are unpredictable...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-06-10 om 08:47.

Forum Rechten