.........Ook de prijzen zijn anders dan voorheen...........
Kan kloppen, de vroegboekkorting is inmiddels vervallen.
Knaapje
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
nee hoor. Hij staat er nog gewoon tussen.
Als je je keuze maakt voor Midsize-SUV bij Alamo kun je uit 2 types kiezen, waaronder de beroemde Equinox
zie net dat je me al voor bent...
.........Ook de prijzen zijn anders dan voorheen...........
Kan kloppen, de vroegboekkorting is inmiddels vervallen.
Knaapje
Prijzen zijn inderdaad iets veranderd want als ik mijn auto (Equinox, in Atlanta) nu nakijk voor dezelfde periode van 12 Juni tot en met 03 July ben ik nu €596,14 kwijt, terwijl toen ik deze vast legde in December een prijs van €604.44 kreeg.
Dus ja de prijzen zijn iets aangepast maar veel is het niet, dit scheelt ongeveer een 8 euro op het totaal bedrag. Inclusief alle kortingen.
Zit trouwens eraan te denken om mijn eerste reservering maar te cancelen (aangezien dit nog steeds kan tot 72uur van te voren) en me die 8 euro maar te nemen blijven toch zuinig he :-)
366.06 voor twee weken
Weliswaar voor en aandere periode.
Ik heb afgelopen oktober een Equinox(klasse) gehad en voor komende oktober is hij ongeveer 15% duurder.
Florida via Usareisen.de.
Ik denk dus dat je daar ook voor de kerstperiode wel rekening mee zult moeten houden.
Knaapje
Laatst gewijzigd door Michael; 08-05-10 om 04:36.