Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 37 van de 65 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

1. Top | #361
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: advies gevraagd reisperiode

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christophe Bekijk Berichten
    Hoe groot is de kans dan nog op hurricanes?
    Tsja, hoe groot is de kans dat je de Florida lottery wint? Over de hurricanes is vooraf geen zinnig woord te zeggen. Mitch en Wilma kwamen in oktober en richtten een ravage aan. Officieel loopt het hurricane season tot 30 november. Moeder Natuur trekt zich van alle statistieken geen bal aan, moet je als vakantieganger ook niet doen. 't Komt immers zoals 't komt........

2. Top | #362
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009

Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

Ik ga in de periode 8 mei tot 24 mei.

Ik heb me aangemeld bij TGM, en daar al veel tips gevonden. Ik lees ook dat mei gemiddeld druk is, maar wat moet ik me daar bij voorstellen qua wachttijden?

40 min. bij de toppers? 60 min. bij de toppers?

Thx

3. Top | #363

Hoe is het in de maand juni eigenlijk kwa drukte? Ben ook wel erg benieuwd naar het weer!

Groetjes chris

4. Top | #364
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris58 Bekijk Berichten
    Hoe is het in de maand juni eigenlijk kwa drukte?
    Nou dat zit wel snor, hoor. Juni is een drukke maand. Je kunt dit bijvoorbeeld afleiden aan de prijs van de Express-tickets in Universal. Over een poosje kan je ook gratis in de Crowd Calender kijken.

Voor het weer zijn er aparte topics, je vindt ze met de zoekfunctie. Maar ik moet je helaas teleurstellen, we zoeken nog een forumlid die het weer kan voorspellen, liefst een paar maanden vooruit. Misschien heb je iets aan de statistieken, maar resultaten uit het verleden bieden ook hier geen garantie voor de toekomst.

5. Top | #365
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009

Mijn man en ik gaan in oktober naar florida. We gaan daadwerkelijk naar disney vanaf 23 oktoer tot en met 1 nov. Denk dat de eerste dagen nog wel meevallen metd rukte maar hoe druk zal halloween weekend zijn? iemand een idee?

6. Top | #366
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009

We hadden gepland om donderdag 1/4 naar Epcot te gaan omdat ik gelezen had dat een donderdag de rustigste dag was in Epcot. Nu zie ik op de Crowd Calender dat Epcot op 01/04 best te vermijden valt. De enige mogelijkheid dat we dan nog hebben is om op een zaterdag te gaan. Wat denken jullie dat de beste dag om te gaan is: donderdag 01/04 of zaterdag 03/04?

7. Top | #367
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door figarooke Bekijk Berichten
    Wat denken jullie dat de beste dag om te gaan is: donderdag 01/04 of zaterdag 03/04?
    Allemaal leuk, maar zie de Crowd Calender nu maar beter als een indicatie. En de indicatie is dat het de hele week druk is.....[-o< Een paar buitjes regen in die week en veel mensen verzetten hun plannen. Dat zou ook mijn advies zijn; een planning is er om bij te stellen als de omstandigheden daar om vragen.

Our "crowd level" estimate is based on a scale from 1 to 10, with 1 being least crowded conditions and 10 being most crowded. The scale measures the peak wait time at the Magic Kingdom's three headliner attractions (Space Mountain, Splash Mountain, and Big Thunder Mountain Railroad). Thus, the Crowd Level is a "worst case" scenario, predicting the longest wait at any of these three attractions on a particular day. Predictions for parks other than the Magic Kingdom are an approximation
    Veel leuker om rekening mee te houden: Op zaterdag is er een optreden van Tony Orlando in Epcot. Ook al hou je niet van zijn muziek, de sfeer rond zo'n optreden is erg leuk om een keer te ervaren. De Amerikanen weten immers hoe ze een feestje moeten bouwen!

8. Top | #368
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010

Standaard Orlando 2011

Beste Forumcollega's,

Ben net nieuw op dit forum en nu al een vraag!
    Samen met mijn vrouw en dochter van 7 willen wij volgend jaar medio april 2011 onze 12,5 huwelijk vieren in Orlando en daar zo'n villa met zwembad huren.
    De schoolvakanties in deze periode, zoals nu blijkt, vallen dan samen met pasen.
    Ergens heb ik gelezen dat de week na pasen de parken erg druk zijn en zelfs voor nieuwe bezoekers sluiten.
    Dat lijkt me nu ook weer niet de meest optimale situatie, daar leg je nu ook weer niet zoveel geld voor weg.
    Heeft iemand hier ervaring mee of kennis over?
    We kunnen dan wel de eerste 2 weken van mei gaan, maar dan moet mijn dochter feitelijk de laatste week naar school en dan krijg ik waarschijnlijk weer ruzie met de schoolinspectie.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

<<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over drukte.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-05-10 om 07:03.

9. Top | #369
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Orlando 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elpedro Bekijk Berichten
    Dat lijkt me nu ook weer niet de meest optimale situatie, daar leg je nu ook weer niet zoveel geld voor weg.
    Tsja, de beste manier om de drukte ontlopen is buiten het seizoen te gaan. Rond de feestdagen en tijdens de schoolvakantie is het hier erg druk. Niks aan te doen......

10. Top | #370
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Wij zijn dit jaar de 2 weken voor pasen geweest en de tweede week (dus de week voor pasen) was het inderdaad echt mega-druk. Zowel de Amerikanen (spring break) als de Engelsen (paasvakantie) hadden vakantie. Het verschil in drukte in onze eerste en onze tweede week was een verschil van dag en nacht.
    Met een goede voorbereiding is het wel te doen, vroeg in de parken zijn en veel gebruik maken van fast-passes. Wij gingen rond de middag meestal weer weg, omdat onze dochter een middagdutje moest doen, en daar waren we blij om, wat een volk!

Forum Rechten