Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 10 van de 22 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 212

Onderwerp: Autostoeltje / kinderstoeltje / kinderzitje

1. Top | #91

Standaard Re: Autostoeltje

Wij hebben na veel lezen besloten voor onze twee kinderen (3 en 1) de stoeltjes te kopen bij Walmart. Ongeveer $45 en $29. ben je zowieso al veel goedkoper uit dan huren. de eerste rit hebben we ze gewoon op de achtebank in de heupgordel gezet. Bij terugkomst hebben we ze gewoon kunnen inchecken als bagage (gratis!) en dus geen gesjouw! Anders hadden we ze gewoon daar gelaten :wink:
    Kijk maar eens op de site van walmart.

2. Top | #92

Goedemiddag allemaal,

We gaan in juli naar Florida en hebben ook het autostoel probleem. Huren te duur en meenemen lijkt ons een behoorlijk gesleep, vooral omdat we niet de hele periode een auto hebben.

Nu hebben we on internet gelezen dat er ook goedgekeurd opblaasbare autostoeltjes bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee en nog belangrijker weet iemand waar we deze kunnen krijgen.

Alvast bedankt.

3. Top | #93
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Of bij aankomst een stoeltje kopen bij de Wal Mart of de Target. Goedgekeurde stoeltjes zijn te krijgen vanaf usd 50.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

4. Top | #94

Dat is inderdaad een mogelijkheid, alleen mogen de kids dan heel even zonder? Vanaf het verhuurbedrijf? Ik heb ergens gelezen dat daar heel lastig over wordt gedaan!

5. Top | #95
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartjeniels Bekijk Berichten
    alleen mogen de kids dan heel even zonder?
    Euh...wat denk je zelf? De boete is 60 dollar in Florida. Per overtreding!

6. Top | #96
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dan huur je voor 1 dag een stoeltje als dat mogelijk is. Je brengt het stoeltje dan terug bij het verhuurstation in de buurt van je hotel/condo/villa.

Bij de Wal Mart kan je online uitzoeken wat je wilt hebben en klaar laten leggen in de winkel naar keuze waar je het kan ophalen. Je drukt je bestelling af en neemt deze mee naar de customer service en je krijgt daar je bestelling.

Ik weet niet precies wat de regels zijn in Amerika maar hier in Nederland mag je op schoot achterin de auto je kind kortstondig vervoeren. Zo ook in een taxi. Ik denk dat het van de agent afhangt of je wel of niet een bekeuring krijgt. Ik heb wel vaker gemerkt dat de agenten naar toeristen toe met een waarschuwing volstaan. Zeker als je kan aantonen dat je op weg bent om een stoeltje te gaan halen.

Keuzes zijn altijd moeilijk.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

7. Top | #97
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Nu hebben we on internet gelezen dat er ook goedgekeurd opblaasbare autostoeltjes bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee en nog belangrijker weet iemand waar we deze kunnen krijgen.
    Dat is inderdaad een mogelijkheid, alleen mogen de kids dan heel even zonder? Vanaf het verhuurbedrijf? Ik heb ergens gelezen dat daar heel lastig over wordt gedaan!
    Hoi,
    Het is gemakkelijker als je aangeeft wat je precies hebt, wanneer en waar. Een link naar een website zou helemaal mooi zijn. Dat voorkomt weer allemaal geruchten en halve (on)waarheden, die dan weer onkracht moeten worden omdat misschien iemand jouw berichtje leest en dan ergens (jouw bericht dus) iets heeft gelezen over ......

Pffff ..... een heel epistel zo.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

8. Top | #98
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Het "ik heb ergens gelezen" is inderdaad wel wat onduidelijk. Als je de directe links gebruikt, kunnen we heb ook "ergens" meelezen en dan onze visie daarop geven.

Wat wij gedaan hebben in 2009 is een autostoeltje bestellen bij de Wal*Mart vanuit Nederland met een Site-to-Store optie. Je autostoeltje staat dan gereserveerd bij een Wal*Mart naar keuze. (Kijk wel even van te voren tot hoe laat de Site-to-Store pick-up balie geopend is bij de Wal*Mart die je gekozen hebt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.) We hebben onze dochter achter in de heupgordel gezet van vliegveld naar Wal*Mart en vanaf de Wal*Mart in het autostoeltje.

Voordeel van de autostoeltjes die je koopt in de US: ze zijn vrijwel allemaal FAA Approved en mogen als autostoel in het vliegtuig (op de gewone stoel), als dat nodig is.

In 2010 deden ze aanvankelijk moeilijk bij Martinair over het autostoeltje, maar eenmaal bij het vliegtuig geen problemen. Hij is immers FAA Approved en mag dus gewoon mee naar binnen. Vanuit de US naar NL is er niet eens naar gekeken of gevraagd.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

9. Top | #99
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009

Wij zijn zaterdag in Orlando aangekomen en hebben zelf een kinderstoeltje ( verhoger ) meegenomen omdat ik absoluut geen 70 USD wilde betalen voor 2 weken huur. Ze zagen bij Alamo dat ik met de kinderen naar de auto liep en het stoeltje uit de reistas haalde, niemand zei iets. Op de terugweg laten we hem hier, kunnen er meer spullen mee uit de outlet stores. Je bespaart daar zoveel geld mee, dat ik daarvan wel weer een nieuwe verhoger koop bij de Hema voor 18 euro of zo.

10. Top | #100
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard Re: autostoeltje?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    All children under the age of 18 must be buckled up while riding in any car, pickup truck, or van on Florida's roads, no matter where they are sitting in the vehicle.
    Children through the age of 3 must be secured in a federally approved child-restraint seat.
    Children ages 4 through 5 must be secured by either a federally approved child-restraint seat or a safety belt.

Dus als ik het goed begrijp mag onze dochter van 4(ze is fors) gwoon in de gordels, zonder stoeltje of verhoger. ?

Forum Rechten