Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 10 van de 18 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 179

Onderwerp: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

1. Top | #91
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Standaard Re: Autohuur: Benzineprijs en -verbruik

Het staat meestal aangegeven op de tankdop van je rental

Ik gooi dr altijd Regular in en heb nooit gemerkt dat het de verkeerde benzine zou zijn...

Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-03-10 om 19:25. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

2. Top | #92
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard Re: Autohuur: Benzineprijs en -verbruik

In Amerika kijk ik niet op een paar centen bij de pomp. Gisteren kostte een liter euro hier €1,60 aan de snelweg. Omgerekend naar $ en gallons kom je op zo'n 8$ per gallon!! In Fl liggen de prijzen rond de $2.75. Maar daar hebben ze waarschijnlijk geen quarter from Cock

http://www.orlandogasprices.com/
    Laatst gewijzigd door A.Hofman; 19-03-10 om 09:20.

3. Top | #93
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Wel of niet auto verplaatsen na tanken

Heb ergens een keer op een ander forum waarschijnlijk iets gelezen over het wel of niet de auto een stuk te verplaatsen na het tanken als je nog naar binnen moet om te gaan betalen.

Hier laat je de wagen lekker staan tot je klaar bent weet nu niet meer precies hoe het in usa toe gaat en of dat soms nog per pomp kan verschillen.

4. Top | #94
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Wel of niet auto verplaatsen na tanken

Je betaald vooraf, niet achteraf. Dus lekker laten staan. Ook als je het eventueel resterende geld ophaalt, lekker laten staan.

5. Top | #95
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Zo doe ik het in elk geval wel ja. Maar ik betaal ook vaak met mn creditkaart (let op je, moet wel een postcode invullen als je 'm gebruikt. Ik doe dan altijd 34747, de zipcode van Kissimmee... vele florummers gebruiken ook wel '90210'.)

Betaal je cash, zet 'm bij een pomp neer, loop naar binnen. Geef een bedrag aan de kassabediende, zeg bij welke pomp je staat en buiten kan je dan tanken. Of je tankt je bedrag gewoon op en je rijd daarna direct weg of als er nog geld overblijft, terug naar binnen en dan krijg je het restant terug. Er is ook hier wel ergens een topic van. Soms moet je ook nog wel een metalen stangetje aan de pomp (waar je de slang uit haalt) naar boven of naar beneden doen, anders komt er geen brandstof uit de nozzle. Onthoud deze tip, want je kan 'm nodig hebben. De ene pomp heeft het wel, de ander niet, maar dat scheelt je weer een flater slaan. :mrgreen:

6. Top | #96
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard

Makkelijk dus net zoals we hier gewend zijn.

ja had dat ergens gelezen dat je dat bij de ene pomp wl hebt en de ander niet, dus altijd ff opletten en ik zal het best wel eens een keer vergeten dat ding om te zetten
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-05-10 om 07:31. Reden: samengevoegd

7. Top | #97
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Ieder jaar als we voor de 1e keer gaan tanken is het weer een feest. Lukt het meteen of staan we weer een tijd te modderen:roll:
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

8. Top | #98
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010

Standaard Re: Huurauto: Tanken

Wat nou als je heb betaald en je tankt meer dan waarvoor je betaald heb? Of slaat zo'n tank gewoon uit bij het bedrag dat je afgerekend heb?

9. Top | #99
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjoleinenrick Bekijk Berichten
    Of slaat zo'n tank gewoon uit bij het bedrag dat je afgerekend heb?
    Klopt helemaal hij stopt gewoon.
    Je loopt naar binnen en wil bijvoorbeeld 20 dollar tanken, bij het bereiken van de 20 dollar stopt hij gewoon.

Ik ga meestal naar binnen, en laat genoeg dollars achter, tank hem vol en reken af. Je kan ook je creditcard achterlaten.. en hem eerst vol tanken.
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl

10. Top | #100
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Sommige tankstations accepteren Credit Cards zonder de postcode, andere alleen met geldige postcode, die geregistreerd staat op de CC. Aangezien NL Credit Cards geen US geldige postcode bevatten werken die niet altijd.

Bij Pay Inside kun je cash of met credit card een bedrag afspreken.
    Tanken totdat bedrag en de pomp slaat automatisch af.

Voorbeeld: 20 dollar contact of met credit card afgerekend bij de kassa, en je tankt tot die 20 dollar, slaat de pomp af.

Heb je 100 dollar afgesproken binnen en je tankt maar voor 20, dan kun je de rest van je contanten ophalen. Met credit card wordt het automatisch verlaagd naar 20 dollar (hoef je dus niet nog een keer voor naar de kassa te lopen). Tenminste, heb ik niet gedaan en tot op heden altijd goed gegaan (na 5 trips Florida).
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

Forum Rechten