Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 22 van de 67 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

1. Top | #211
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: Discovery Cove

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgske Bekijk Berichten
    Maar als je in de zomer gaat, kom je d'r niet met die prijzen. :mrgreen:
    Klopt helemaal.... ik was ook erg blij met deze aanbieding voor de meivakantie, oorspronkelijk wilden we een paar dagen later gaan omdat er voorheen gewoon geen verschil in prijzen per dag zat, nu dus wel.

Wij maken ook wel gebruik van het Seaworld ticket, anders hadden we losse kaartje moeten kopen daarvoor....

2. Top | #212
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Heeft er iemand al meer nieuws over de site van travelrepublic??
    Er staan echt hele interessante prijzen op, dan is het zeker te doen!
    Iemand al een keer geboekt bij deze organisatie?

3 weken geleden zat ik op de site van DC te kijken en toen waren de tickets $199 voor the dolphin swim en $99 non dolphin, maar nu paar weken later zijn ze verhoogd met 49 dollar.. had ik toch maar niet zolang moeten wachten..
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005

3. Top | #213
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten
    Heeft er iemand al meer nieuws over de site van travelrepublic??
    Die prijzen had DC zelf ook, zijn inmiddels ook verhoogd... dus dan kun je net zo goed boeken bij DC zelf? Of wellicht gaat het om andere data... niet alle data hebben dezelfde prijs bij DC.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-04-10 om 10:01. Reden: quote ingekort

4. Top | #214
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Wij zijn in 2008 ook naar DC geweest en het 'zwemmen' met dolfijnen was leuk, maar leuker vond ik het rif waar je tussen de enorme roggen en andere vissen kon zwemmen en het kabbelende water rondom het 'eiland' waar je heerlijk relaxed kon zwemmen/snorkelen. Het dolfijnengebeuren is één groot commercieel geheel, waarbij het maximale uit de bezoekers (hun portemonnee) wordt gehaald. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het echt heel leuk en ik heb ook de foto's en de dvd gekocht, maar een tweede keer hoeft voor mij niet en dan is het inderdaad voor 5 personen een heleboel geld, zeker als je al Flex tickets hebt.

5. Top | #215
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

@cloggie68:
    Het gaat bij mij om September 2010 de prijzen waren eerst $199 en nu $249, dus helaas zijn ze voor mijn data verhoogd.
    En bij Travelrepublic zijn ze nog steeds lager als DC zelf, maar heb een beetje zitten speuren, maar heb er een hard hoofd in dat ik ze ook daadwerkelijk kan bestellen daar.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005

6. Top | #216
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010

Hallo,

wij zijn met 3 personen, en ik vond het ook enorm veel voor een half uurtje zwemmen met dolfijnen, maar als je dan toch daar bent vind ik dat je het beter ook eens een keertje kan meegemaakt hebben.

Mijn dochter weet echter nog van niets, voor haar is het een verrassing (hebben haar vertelt dat we het allemaal veel te duur vonden). Het enige dat ze weet is dat er op zondag 11 juli een verrassing is voor haar, maar wat ...

Als je het allemaal bekijkt, volledige dag discovery en dan 14 dagen toegang tot bush gardens, aquatica en seaworld, valt de prijs nog een beetje mee. Had alles eens gerekend, en ik geloof dat het ons een 150 euro per persoon goedkoper uitkwam als we discovery cove niet zouden doen. En voor dat geld vind ik het zonde van het niet te doen dus... het is geboekt

groetjes
    christel

7. Top | #217
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten
    En bij Travelrepublic zijn ze nog steeds lager als DC zelf, maar heb een beetje zitten speuren, maar heb er een hard hoofd in dat ik ze ook daadwerkelijk kan bestellen daar.
    Dag Natalie, DC ticktets via Travel Republic kunnen alleen besteld worden via een "UK kennis ". Je kunt de tickets wel op je naam krijgen, als "gift " van deze UK kennis die daar ook woont. Deze doet dan de betaling jij regelt dit weer met jou kennis. Travel Republic werkt hier ook aan mee, als de verkoop en verzending tickets maar in de UK is.

Dit is de enige manier om te boeken bij Travel Republic, een andere manier is er niet, althans ken ik niet.

Hartelijke groet ,
    Rick
    Florida Vacation September/Oktober 2024 http://www.oldersom.nl

8. Top | #218
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Weten jullie iets van promotion codes voor 2010 ? Is er nog een korting voor vroegboekingen ? Geeft een boeking met AE nog een discount ?

Het blijft kriebelen om naar DC te gaan en waarschijnlijk gaan we het toch doen (jippie !). Een korting zou dan natuurlijk meer dan welkom zijn ;-)

Ik ben het hele internet aan het afstruinen maar alle codes zijn van 2009 en daarvoor. Heeft iemand al een promotion code gevonden voor 2010 ?

9. Top | #219
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris02 Bekijk Berichten
    Weten jullie iets van promotion codes voor 2010 ? Is er nog een korting voor vroegboekingen ? Geeft een boeking met AE nog een discount?
    Ik ben ook al een tijdje tevergeefs op zoek naar promo codes. Enkele maanden terug nog een mailtje verzonden naar DC met de vraag naar eventuele vroegboekkortingen.
    Hun antwoord was dat zij dit niet meer deden, maar dat ze elke keer een andere actie doen, zoals nu met Mother's Day.

In de zomermaanden kost DC voor mij $289 excl. (dolphin swim) pp. Nu heb ik op de site www.attractionticketsdirect.ie/orlando-florida.htm gezien dat zij in die periode DC aanbieden aan €209.
    Mss een optie?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 19:56. Reden: quote reparatie
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

10. Top | #220
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Standaard

@ Belgske,
    Het scheelt voor ons Eur 27 op de boeking. Toch de moeite waard om dus via deze organisatie te boeken :-) Ik heb begrepen dat de ervaringen hiermee goed zijn ?

Kent iemand floridatix.co.uk ? Via deze site kom ik tot nu toe de beste deals tegen voor tickets voor DC. Scheelt op de boeking een kleine Eur 70 met DC zelf. Weet iemand of dit een betrouwbare site is ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-10 om 20:53.

Forum Rechten