Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 42 van de 59 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

1. Top | #411
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard Re: Gsm en/of prepaidkaart kopen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohanC Bekijk Berichten
    Ik heb nu een pre paid van t-mobile (pay as you go plan) waar ik een aantal bel minuten krijg voor een bepaald bedrag. Ook op de gesprekken die ik ontvang raak ik mijn bel minuten kwijt!
    Dat is nieuw voor mij. Ik kan ook nergens op de T-Mobile site vinden dat je moet betalen voor het ontvangen van gesprekken? Het verklaart wel dat ons tegoed sneller ging dan we zouden verwachten.
    Laatst gewijzigd door Marco Stern; 11-04-10 om 11:13.

2. Top | #412
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007

ik had afgelopen september ook z.n kaart bij t-mobile in nyc gekocht en het klopt je betaald mee als ontvanger.
    Dit geldt niet voor de T-mobile kaarten van Nederland.

3. Top | #413
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Niet alleen bij het ontvangen van gesprekken kost het je minuten, ook het ontvangen van SMSjes kost je minuten. Ik koop altijd voor $ 30,- een telefoon met 300 belminuten. Heb ik meestal wel zat aan voor 2 weken vakantie.

4. Top | #414

Het begint me wat duidelijker te worden.
    Ik denk dat ik toch maar de keuze maak om een sms-je met mij NL GSM te sturen met het nummer en kamernummer van de hotels waar we verblijven.
    Dan kan men mij vanuit NL bellen.
    Dat blijft dan toch het goedkoopste.
    Bedankt voor de antwoorden.

5. Top | #415
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

1 of 2 smsjes is niet zo heel duur nee, vanaf je NL gsm.
    Volgens mij lukte het me ook nooit om een smsje naar het buitenland (naar Nederland bijv.) te sturen met zo'n prepaid ding, ondanks dat het op de doos stond en ik het ding via internet had geactiveerd. Ik heb er geen tijd aan besteed om het verder uit te zoeken, maargoed ik heb altijd ook nog wel mn laptop bij me met Voipbuster (soort Skype), dus ik bel altijd gratis naar Nederland en als de laptop aan staat (en verbonden met internet) kan mij men gewoon bellen op mijn Nederlandse nummer. :mrgreen: Maar op vakantie ben ik liever onbereikbaar, ze bellen me maar weer als ik thuis ben.

6. Top | #416
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Maar op vakantie ben ik liever onbereikbaar, ze bellen me maar weer als ik thuis ben.
    Zo denk ik er ook over. Voordat wij op vakantie gaan stuur ik iedereen een e-mail dat ze ons niet moeten bellen, want we nemen toch niet op in het buitenland. Als er iets dringends is kunnen ze een sms sturen of een e-mail. Ook heeft iedereen het schema van de hotels die we aandoen.

7. Top | #417

Maak van thuisblijvers geen spoorzoekers... 8-)

8. Top | #418
    Regelmatige Bezoeker Fr@nk's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Wat wij altijd doen is gewoon in de winkel een prepaid kaart kopen voor $5 en dan bel je naar een 1-800 nummer gratis je voert je 10 cijferige pin code in (staat op de kaart) en je hebt 2,5 uur bel te goed naar nederland.
    bijv. Nickel card bel je 5 ct pm.naar nederland met een start tarief van 0,25 ct.

9. Top | #419
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009

@ Fr@nk

Dat doe ik ook altijd. Kaart van een bepaald bedrag. Met een vaste telefoon bel je een gratis nummer, daarna het NL nummer en als je tegoed bijna op is krijg je een waarschuwing dat de tijd om is. Geen verborgen kosten. op = op. 1 a 2 keer per vakantie bellen dat alles in orde is is voor ons voldoende. We zijn op vakantie toch?

10. Top | #420
    Regelmatige Bezoeker Fr@nk's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

@ A.Hofman

Je hebt groot gelijk als ze ons dringend nodig hebben bellen ze maar op de nederlandse 06 en wij huren altijd een villa en het thuisfront kan ook rechstreeks bellen met de villa, dat nummer geven we meestal door als we bellen dat we goed zijn aangekomen.

Forum Rechten