Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 114 EersteEerste ... 3543444546475595 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

  1. Top | #441

    Standaard Re: Complimenten voor Delta airlines

    Bedankt voor alle lieve berichtjes!

    Lucy

  2. Top | #442
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Vliegen met Delta Airlines

    Hallo

    bij mij begint het toch serieus te kriebbelen minder dan 50 dagen en ik ben met mijn kleine bende naar florida.
    the question is: ik lees veel over martinair, aer lingus maar over Delta niet veel te vinden. Hoe is het met jullie gegaan?
    We hebben in beide richtingen een overstap in Atlanta. Btw zijn de shops in atlanta na security of ervoo alleen?
    thx voor alle reacties
    Rute
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015


  3. Top | #443
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met Delta

    Hoi Ruthytje,
    Over het vliegen via Atlanta staat daar al het e.e.a. in, en daar is ook nog eens een apart onderwerp voor: Vliegen via/vanauit Atlanta

    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-10 om 18:14.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #444

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Hallo!

    Ik zie dat dit vrij oude berichten zijn. Dus het kan zijn dat de vraag die ik stel al eerder gesteld is of dat het antwoord al is gegeven.. Maar nu is het dan up to date Kunnen jullie mij vertellen of ik bij Delta een prive tv schermpje in de stoel voor mij heb zitten, of dat ik een entertainment player kan huren? En hoe zit het met de maaltijden aan boord?
    Wij hebben op de terugreis een overstap in Atlanta, we hebben er dan 2 uur tussen zitten.. Is dit te krap?
    Daisy24

  5. Top | #445
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisypeeters Bekijk Berichten
    En hoe zit het met de maaltijden aan boord?
    Delta staat bekend om zijn prima entertainmentprogramma en -systeem tijdens de intercontinentale vluchten. Kijk voor de voorzieningen tijdens jouw vluchten op seatguru.com. Per stoel staat aangegeven of het scherm zich in de stoel voor je of in de stoelleuning bevindt. Overheadschermen worden met een V-aangeduid. Je vindt op Seatguru ook een link naar de films die gedurende een bepaalde periode op de verschillende vluchten worden vertoond.

    De maaltijden staan vermeld op je ticket, reken tijdens de intercontinentale vluchten op een maaltijd die bij de lokale tijd past. Over de kwaliteit kan helaas niet worden gecorrespondeerd.......:mrgreen:.

    Aan twee uur op de terugreis heb je voldoende, je hoeft immers alleen maar over te stappen? Veel belangrijker: Hoelang heb je eigenlijk de tijd om op de heenreis over te stappen?



  6. Top | #446
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Delta heeft volgens mij op al zijn vluchten een eigen schermpje in de stoelen voor je met hun entertainment systeem waar veelal ook recentere films op beschikbaar zijn.

    En 2 uur overstap tijd op de terug weg moet ruim voldoende zijn, zeker aangezien je op de terugweg slechts op moet letten dat je groene visa waiver papiertjes ingeleverd worden bij de balie van de vliegmaatschappij en verder kom je niets tegen bij de overstap.

    Alhoewel wij de laatste vlucht in januari wel een extra screening kregen bij de overstap voordat we het vliegtuig in mochten door die mislukte aanslag, ik weet niet of deze verhoogde veiligheidsmaatregelen nu nog van kracht zijn, maar zelfs dan moet je het makkelijk redden.


  7. Top | #447

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Met de retourvlucht van atlanta naar schiphol heb je hoogstwaarschijnlijk een airbus A330.
    Die hebben allemaal een eigen schermpje in de stoelen.

    Met maaltijden heb je (hoogstwaarschijnlijk) keuze uit: Chicken or Pasta??

    2 uur overstaptijd op de terugreis is best te doen hoor. Voor de heenweg zou het wel erg krap worden.

    Trouwens, via de ZOEKEN knop is er veel meer info over al deze onderwerpen te vinden.

  8. Top | #448

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    nou nou, drie reacties in 4 minuten. De vraag was dus al beantwoord.

    @verwijderd, niet elke vlucht heeft een volledig entertainment systeem.
    Wij gaan binnenkort met delta naar JFK en daar vliegen ze met 'oude' 767-300 zonder eigen schermpjes, helaas.

  9. Top | #449
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Ik was ook voorzichtig met het aangeven dat het entertainment op bijna alle vluchten zat, want je bent nooit verzekerd van het vliegtuig welke standaard op je vlucht gepland staat. Ik heb al meermalen een ander vliegtuig gehad dan dat er op de eerste papieren stond aangegeven.

    Garantie heb je er nooit op.


  10. Top | #450
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Delta Airlines

    Altijd proberen via Atlanta te vliegen als je met Delta gaat, daar zetten ze inderdaad hun nieuwste vliegtuigen op in; dat is dan mijn favoriete maatschappij met (naar mijn visie) het mooiste inflight entertainment systeem. Maar inderdaad, naar/via JFK helaas vaak de oude modellen ... En dan dus geen eigen schermpje ...

    Schermpjes zijn ook niet te huren, dan kan je er beter eentje zelf kopen of je laptop meenemen ! Wij vliegen aankomende Florida vakantie heen over Atlanta (JIPPIE) en terug over JFK (helaas ....); maar ja, de prijs was dan ook erg goed, dus ik klaag niet :razz:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •