Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 71 van de 100 EersteEerste ... 2161697071727381 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

1. Top | #701
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meri Bekijk Berichten
    . Weet iemand hoe ze bij United hiemee omgaan?
    Afhankelijk van de bezettingsgraad van het vliegtuig kan je zelf op de site van United inloggen en je stoelen wijzigen. Bellen kan ook, ze zijn erg vriendelijk aan de telefoon. Ik zou niet wachten tot het inchecken maar echt proberen om het vooraf te regelen. NU doen, dus.

2. Top | #702
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard

Nou heb inderdaad ingelogd op de site en zie dat je niet meer kan wisselen van plaats, alles zit vol (althans dat geeft het scherm aan). Ga gelijik telefoonnummer zoeken en bellen.

Bedankt voor het antwoord. U hoort nog van mij.

Ik heb even met AV gebeld, aangezien ik daar onze vakantie heb geboekt en die zien inderdaad dat er een aantal wijzigingen zijn opgetreden en gaan daar mee aan de slag. Ik hoor straks meer van hun.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 26-02-10 om 13:07. Reden: berichten samengevoegd

3. Top | #703
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008

Standaard Re: Vliegen met United Airlines

jaaaa, ben ik weer met een vraagje:grin: (of eigenlijk 3:-#)

Wij vliegen met U.A. van Amsterdam via Frankfurt naar Miami, maar deze vluchten worden door Lufthansa uitgevoerd.
    Nou weten wij niet precies, omdat we al in Europa overstappen, of je dan 2 of 3 uur van te voren in moet checken. En aangezien het vliegtuig om 7.25 vertrekt, kan dat toch een uurtje slapen schelen, haha. Dat was de eerste vraag.
    De tweede is: van die 2 heenvluchten kunnen we op de United-site niet (en ook niet bij Lufthansa) de seatsmap bekijken, die is niet available. Is dat gebruikelijk als een vlucht door een ander uitgevoerd wordt? Ook heb ik van AMS naar FRANKFURT geen stoelnummers gehad, maar dat is voor een vlucht van een goed uur ook geen probleem.
    En als laatste: volgens de informatie die ik wel kan vinden, zou de vlucht van Frankfurt naar Miami geen economy+ hebben, kan dat kloppen? Ik zie ook nergens op de site de mogelijkheid tot upgraden, en dat vinden we eigenlijk wel een beetje jammer. Als het niet mogelijk is, heeft het natuurlijk ook geen zin om "vroeg" in te checken voor een evt. (gratis) upgrade, dus dan kunnen we NOG wat langer slapen......
    Scheelt toch wel hoor, of je er een uurtje of anderhalf eerder uit moet midden in de nacht:sad:
    Thanks alvast

4. Top | #704
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008

Hoi Fransje,

inchecken 3 uur van tevoren geldt alleen voor intercontinentale vluchten, als je binnen Europa vliegt, geldt dit dus niet.
    Ik ben dit jaar via Manchester naar Orlando gevlogen en volgens mij moesten we 2 uur van tevoren inchecken.

De seatmap kan je alleen inzien bij de maatschappij die de vlucht uitvoert. Maar dat zou in jouw geval dus LH moeten zijn... :-kmmm

Groetjes,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

5. Top | #705
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransje Bekijk Berichten
    van die 2 heenvluchten kunnen we op de United-site niet (en ook niet bij Lufthansa) de seatsmap bekijken, die is niet available. Is dat gebruikelijk als een vlucht door een ander uitgevoerd wordt?
    Ja, vluchten zijn alleen zichtbaar bij de luchtvaartmaatschappij die de vlucht uitvoert. In dit geval zal je een account bij Lufthansa moeten aanmaken om de stoelindeling te kunnen zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransje Bekijk Berichten
    volgens de informatie die ik wel kan vinden, zou de vlucht van Frankfurt naar Miami geen economy+ hebben, kan dat kloppen?
    Klopt. Lufthansa heeft, zover mij bekend, geen economy plus stoelen. Upgraden kan natuurlijk wel maar dan wel naar business dan wel first class.

6. Top | #706
    Ingeschreven
    Dec 2008

Da's nou jammer, dat Lufthansa geen economy+ stoelen heeft. Vanwege een nekhernia heb ik een nekkraag om (heb toestemming van de neurochirurg, vandaar dat we pas heel laat geboekt hebben) , en had wel een beetje ruimte willen hebben. Ik kan natuurlijk de stoelen bij de nooduitgang vragen, maar die krijg ik vast niet met die kraag om. Of helpt dat ding juist in m'n voordeel?
    Nou ja, in ieder geval hebben we de terugreis vanaf Chicago ge-upgraded voor $89 pp, dat lijkt me iets makkelijker slapen. Daar ben ik he-le-maal niet goed in, doe geen oog dicht normaal gesproken.
    Ik had bij Lufthansa al gekeken aan de hand van de reserveringsnummers en e-ticketnummers, maar kon mezelf niet vindenO.
    Lufthansa heeft trouwens ook geen stoelschermpjes op de boeing 747, jammer:-(, en pijnlijk tv kijken met die nek van me:x

7. Top | #707
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008

Vrees dat het in je nadeel werkt, aangezien van passagiers op stoelen bij de nooduitgang verwacht wordt dat ze in staat zijn te assisteren bij bijv. een noodlanding. Oudere mensen, mensen met kinderen en mensen met mob. beperkingen zullen om deze reden niet op emergency exit seats worden gezet.

Groetjes,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

8. Top | #708
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Sorry fransje,

Geen stoelen bij de exits voor jou. Daarvoor moet je goed in staat zijn om anderen te kunnen assisteren via de exit naar buiten te gaan, mocht dat nodig zijn.

Met een nekkraag om, is die kans te klein.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

9. Top | #709
    Ingeschreven
    Dec 2008

Ik had al een donkerbruin vermoeden[-X:razz:
    Een van de bepalingen is trouwens ook dat je goed de taal van de stewardessen/ luchtvaartmij moet spreken om snel orders te kunnen uitvoeren c.q. opvolgen.
    Vorig jaar zaten we in de rij achter die bij de nooduitgang. Bij de nooduitgang mochten een paar italiaanse jongens gaan zitten , maar de stewardess kwam mooi controleren hoe het met hun engels gesteld was (was met Delta). Ze ging een heel gesprek met ze aan, en nam van alles met ze door.

10. Top | #710
    Ingeschreven
    Dec 2008

Als je geboekt hebt bij United, maar je vliegt met Lufthansa, dan moet je bij United inchecken toch?

Forum Rechten