Als daar alles op staat, en het is toevalig een United website, dan kun je daar ook je stoelen upgraden.
In dit topic staat een kleine handleiding![]()
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Zit voor de gein eens te kijken hoe het werkt op misschien toch te upgraden voor onze reis maar als ik heb ingelogd zeg maar dan staan er geen gegevens van mij.
Ga je je afvragen of de vliegreis er wel is wat natuurlijk wel zo is want vanaf de mail met bevestiging van USAFUN kom ik op een site waar alles op staat...
Als daar alles op staat, en het is toevalig een United website, dan kun je daar ook je stoelen upgraden.
In dit topic staat een kleine handleiding![]()
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Zit daar nu een beetje te kijken ja ja is gelukt om er in tekomen maar nu staat er weer iets anders wat ik blijkbaar nog moet doen Secure flight data is blijkbaar nog niet compleet
Dat kan, en is gewoon een kwestie van invullen tot je een groen vinkje krijgt. Werkt simpel.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
Ik heb dat al een aantal keer geprobeerd, ik kreeg steeds 'unable to save the information'. Vandaag maar gewoon gebeld, want we vliegen zaterdag ... Toen is alles netjes ingevuld voor me. Maar online lukte het me echt niet, paar maanden terug ook al eens geprobeerd.
Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018
Is dat dan niet het zelfde als dat email formulier dat ik naar UAFUn heb moeten mailen met paspoort gegevens?
Pfffff goed dat ik ff voor de grap gekeken heb anders wist ik dit niet
Het is me net in een keer gelukt dus dat is ook al weer geregeld
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 15-02-10 om 20:44. Reden: berichten samengevoegd
Lea, die Secure Flight Data hoef je niet in te vullen, heeft USAFun al gedaan. Alleen de verwerking is niet zo vlot bij United zelf. Of tussen Worldspan en United.. ze hebben me het uitgelegd een maandje terug ofzo toen ik zelf lekker ging klooien met de stoelen. Er werd met nadruk bij gezegd NIET de secure data in te vullen omdat dat al was gebeurd (de site wordt dus niet lekker geupdate bij United ofzo). En de stoelen had ie ook al netjes geregeld. En dat klopte, alleen staan die ook vaak niet meteen aangegeven op de United site.
Als je er het fijne van weten, bel ze even. Het is me uitgelegd, maar heb alleen nog maar het belangrijkste ervan onthouden. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door JKG; 15-02-10 om 20:41.
heb een vraagje,
wij gaan in juli met United vanuit Brussel via Washington naar Orlando.
Hier in deze topic lees ik dat je 2 stuks bagage per persoon mag meenemen, maar op hun site lees ik 1 stuk met maximum gewicht van 23 kg en dat als ik een tweede wil meenemen, dit op de luchthaven 35 euro extra zou kosten.
Vanuit amerika naar belgie zou dit 50 $ extra zijn
klopt dit of hoe zit dit nu juist ?
christel
Dat klopt, maar is afhankelijk van wanneer je tickets uitgegeven zijn.
Is dit gebeurt voor 29 September (dacht ik, staat ook op de site) dan val je nog onder de oude regeling van 2 stuks vrije bagage.
Zijn de tickets van later, moet je, helaas, bijbetalen voor de tweede koffer.
Dat is tegenwoordig bij nagenoeg alle airlines zo.
Wij gaan 2 juli van Ams naar Orlando met United. Eerst vlogen wij met de tussenstop op Chicago en nu zie ik dat het veranderd is in Washington. Nu maakt mij helemaal niks uit waarop ik vlieg, als ik maar veilig aankom. Maar we zaten eerst op de vlucht naar Chicago op rij 41 naast elkaar en nu zitten we met z'n 3en achter elkaar. Maar dat betekend dat mijn dochter van 5 alleen zit. Dat kan natuurlijk niet. Weet iemand hoe ze bij United hiemee omgaan?
Tegen de tijd dat wij daadwerkelijk gaan vliegen zal het wel weer 100x veranderd zijn, maar wil niet dat mijn dochter alleen zit. Dat kan natuurlijk ook niet.[-X