Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Heeft iemand ervaring met het kopen van 'restdagen' op Disney tickets zoals je dit op veel plaatsen kunt krijgen. Meestal voorzien van enorme borden 'cheap tickets', 'super sale' etc.
We willen eigenlijk maar 1 of 2 dagen gaan maar de prijsverschillen met meerdaagse tickets zijn natuurlijk steeds kleiner (ze zijn wel slim hoor daar bij Disney).
Iemand?
Laatst gewijzigd door Njit; 23-02-10 om 09:08.
Dat is wat Ton bedoeld. Je koppelt je tickets aan een vingerafdruk (het werkt overigens per groep - je mag dus onderling wel elkaars tickets gebruiken - anders moet je steeds onthouden wie de Mickey en wie de Donald had)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Vanmiddag ga ik het vergelijkingsbestandje bijwerken. Beloofd!
Als er nog nieuwe aanbieders zijn die een website hebben waar gemakkelijk de prijzen van over te nemen zijn (en uiteraard concurrerende prijzen heeft): Laat het hier weten, dan neem ik ze in de lijst op.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112
Anders houd ik het bij de 10 aanbieders in de huidige lijst:
- Walt Disney World
- American Vacations
- American Estates
- UnderCoverTourist
- TicketMania
- Great Orlando Discounts
- Maple Leaf Tickets
- Orlando Fun Tickets
- OfficialTicketCenter
- KnowBeforeUGo
Ligt het nou aan mij of is er zo stilletjes een wijziging in de mogelijkheden van de "Waterpark Fun & More"-optie?
Mij valt ineens op dat er de mogelijkheid bij is gekomen om een Plus-dag te gebruiken voor een rondje golf op de 9-holes Disney's Oak Trail Golf Course (Tee times are required).
Iemand hier die daar al eens gebruik van heeft gemaakt?
NB: Een aanvulling van de mogelijkheden mocht m.i. ook wel, na het wegvallen van Pleasure Island als plus-mogelijkheid.
Ik heb tickets besteld via Ticketmania, en daar vragen ze om een vertrekdatum, maar klinkt ook als datum waarop je de tickets in huis wilt hebben.
Ik heb een datum ingevuld die een week ligt voor ons vertrek, maar komen die tickets niet gewoon zo snel mogelijk?
Ja hoor. Ze komen z.s.m.
Die datum is alleen van belang voor hun om te bekijken of er nog tijd genoeg is om de tickets op te sturen. Als je een datum in de volgende week zou opgeven, dan sturen ze geen kaartjes op, maar krijg je het advies om ze bij hun office op te komen halen. Is ook gemakkelijk trouwens, goed te vinden.
Thx, dan zal ik ze spoedig zien![]()
Heeft iemand op dit forum ervaringen met tickets bestellen via deze site
http://www.keithprowse.com/kaartjes/...s/orlando.html
wij gaan eind mei richting orlando en willen via hun de tickets voor disney en flex ticket voor de overige parken boeken.
gr. Ron