Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 49 van de 86 EersteEerste ... 39474849505159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #481
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Zonder Creditcard???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    Misschien kan je bij je bank vragen om een CC met een limiet van bijv. €1000.
    In hun geval moet de bank dan wel een CC aan Syl's vriend toekennen, want hij huurt de auto. Ze heeft zelf namelijk zelf geen rijbewijs......Maar ik vrees eigenlijk dat "geen creditcard" bij de bank tegenwoordig ook echt "geen creditcard" betekent, zelfs niet met een limiet van 1000 euro.....

2. Top | #482
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010

Tegenwoordig kun je ook online creditcards krijgen bij bepaalde online rekeningen. Bijvoorbeeld bij www.moneybookers.com.
    Als je hier een account opent heb je zeg maar een online bankrekening bij moneybookers. Dus IPV een Nederlandse bank. Bij Moneybookers kun je ook een creditcard aanvragen die wordt ondersteund door Mastercard. Het is te proberen, rekening openen kost niks, en je kunt er veel mee online betalen. Een soort tegenstrever van paypal. Wie weet lukt het..

3. Top | #483
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Je kunt overal met je pinpas betalen en in alle wallmarts staat wel een pinautomaat waar je cash kunt halen. En Wallmarts zitten werkelijk overal. Het probleem is dus alleen ...de borg. Die moet je dan dus cash betalen. Ik zou even checken hoevele het is door een mail te sturen. Lift aan zoveel factoren, autoverhuurbedrijf, auto, periode en leeftijd bestuurder.

4. Top | #484
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petrajessy Bekijk Berichten
    Ligt aan zoveel factoren, autoverhuurbedrijf, auto, periode en leeftijd bestuurder.
    Ik heb dit 2 jaar geleden aan de hand gehad toen ik bij Alamo stond met een inmiddels verlopen creditcard ](*,). Kon toen een cash borg storten, was een bedrag van $250. Op dat moment was ik 48 lentes jong en ben behept met een vertrouwenwekkend uiterlijk :mrgreen:

Dit was in April 2008, auto was Dodge Caravan met Alamo Gold huurperiode 2 weken.

Grootste probleem was dat ik de auto afhaalde op MCO en deze inleverde op Tampa. Er moesten daar aan de servicebalie allerlei ' belangrijke' manager(tjes) aan te pas komen alvorens de baliemedewerker uiteindelijk de borg mocht terugbetalen...

Dus... :-k
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-02-10 om 22:12. Reden: regeleindes eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

5. Top | #485
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010

Ik kom even met een gooi in het kader "heb ergens een klok horen luiden maar geen idee waar de klepel gebleven is"
    Volgens mij zijn er mogelijkheden dat je een CC krijgt waarvan je de limiet vooraf moet storten. Dus eigenlijk wordt het dan meer zoals je bankpas werkt maar dan met een CC.

Waarom kunnen jullie geen CC krijgen?

6. Top | #486
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door katjab Bekijk Berichten
    Ik kom even met een gooi in het kader "heb ergens een klok horen luiden maar geen idee waar de klepel gebleven is"
    Volgens mij zijn er mogelijkheden dat je een CC krijgt waarvan je de limiet vooraf moet storten. Dus eigenlijk wordt het dan meer zoals je bankpas werkt maar dan met een CC.
    Heb wel zoiets onlangs bij de WalMart gezien :
    http://www.walmart.com/browse/Gift-C...catNavId=96894

Maar volgens mij werkt de ANWB-Visa Card ook met een soort van prepaid-idee mar zeker weten doe ik het niet :-k

Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door PENPE; 09-02-10 om 22:56. Reden: Weer eens een paar tikfouten, potverdikkie !!!!

7. Top | #487
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

katjab, een creditcard blijft een creditcard en soms kun je er een krijgen die elke maand gewoon het openstaande saldo van je rekening afhaalt, maar dan blijf je maximaal een maand credit hebben. Daarom heet het ook creditcard :-P Meestal kun je daarnaast nog een bedrag op je card storten, maar er blijft met een creditcard altijd een mogelijkheid om, al is het maar voor een maand, in de rode cijfers te komen. Dit wordt altijd als een kredietfaciliteit gezien en voordat dit aan iemand wordt toegekend, wordt er een toetsing bij het BKR in Tiel gedaan. Eén codering kan er bijvoorbeeld al voor zorgen dat je nergens meer krediet krijgt (tot 5 jaar na het aflossen van de schuld) en dus ook geen cc. Telefooncontracten (mobieltjes) worden ook bij het BKR geregistreerd en sommige grappenmakers denken wel heel gemakkelijk onder hun contract uit te komen (als ze weer een nieuwe leukere gadget hebben gezien) door gewoonweg niet meer te betalen. Ze vergeten gemakshalve even dat ze dan wel een vette codering bij het BKR krijgen. Nou ja, je ziet het, er zijn vele redenen te bedenken waarom iemand geen creditcard zou kunnen krijgen. Ik heb er beroepshalve bijna dagelijks mee te maken en moet ook zeggen dat het soms helemaal buiten iemand schuld is. Denk aan scheidingen en aanstaande ex-en die nog even snel flink wat schulden maken.

Voor alle duidelijkheid: een registratie bij het BKR is niet erg en kan zelf positief zijn, maar een codering is minder. Dat betekent dat je een achterstand hebt (vaak meer dan één) op je aflossingen.
    Laatst gewijzigd door Lady-M; 09-02-10 om 23:00.

8. Top | #488
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Standaard Re: Problemen met creditcardlimiet?

Wel eens zo'n filmscene gezien, waarin de ober weer terugkomt lopen naar je tafel met op een dienblad je cc en zachtjes zegt: Excuse me, it doesn't work! I am sorry! ???????
    Ik zat zonder auditie gedaan te hebben in die foute scene dankzij de ING! We hadden een tv gekocht die middag en dat vonden ze bij de bank "raar koopgedrag". Ze hebben gewoon die kaart van ons geblokkeerd!!! Er viel niks te regelen vanuit de USA, maar gelukkig hadden we nog een stukje plastiek bij ons pfffff
    Floridian Francien

9. Top | #489
    Ingeschreven
    Apr 2005

Zo, jij werkt vast ook bij een financiele instelling

10. Top | #490
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard

Pieter, ik heb ook de Visa card van de ANWB en ik kan er inderdaad geld op storten, maar ik mag ook een bepaald bedrag lenen. Je kunt dit meestal in termijnen terugbetalen, maar je kunt het ook in één keer terugbetalen, wat wel het verstandigst is, want de rente is iets van 16%.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Zo, jij werkt vast ook bij een financiele instelling

Hoe raad je het? =D>
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-02-10 om 23:13. Reden: berichten samengevoegd

Forum Rechten