Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 54

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Miami (FL)

1. Top | #21
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Standaard Re: miami airport

Ik denk dat het heel veel geloop en gedoen gaat worden (wat doe je met je bagage, een taxi zoeken,...) voor uiteindelijk misschien een uurtje buiten te zijn en vlug iets te gaan bezoeken.
    Ze maken in Miami wel reclame over Malls, die je vanaf het vliegveld kan bezoeken, maar die vind je overal dus...
    Zal ervan afhangen hoe relaxt jij bent. Voor mij zou het niets zijn... maar dat is persoonlijk.

2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Standaard Re: miami airport

Als ik jou was zou ik het van het moment af laten hangen. Ben je snel door alles (immigration, customs en koffer inleveren) heen en heb je voldoende tijd over, dan is het zeker te doen. Hou, zoals Pascal al aangaf, er wel rekening mee dat als je het vliegveld verlaat je bij terugkomst weer door de security moet. Je moet dus minstens een uur voor vertrek weer op de luchthaven zijn. Zorg er tevens voor dat je de boarding card voor de volgende vlucht hebt, want anders heb je een probleem. Zonder boarding card kom je namelijk niet door de security. Hopelijk gaat het je lukken om nog wat van Miami Beach te zien en een cocktailtje te nemen.
    Laatst gewijzigd door Guus; 20-04-09 om 12:30.

3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker Julo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard Re: Vliegen via/vanuit Miami

Ik denk dat het wel mogelijk was. Ik ben ook new york in geweest met tussenstop van 4 uur. Als je gewoon beetje opschiet is het wel te doen.

Julo

4. Top | #24

Standaard Vliegen van/naar/via Miami

Hallo ik ben irma, ik ben niet nieuw op het forum maar al een lange tijd niet op dit forum geweest.ops:

Mijn vriend werkt als stuurman bij de Holland America Lijn en hij vaart in het caribische gebied (opstappunt: Fort lauderdale)
    hij is 4 maanden weg en wil hem graag een bezoekje (begin april) brengen.
    Ik heb dit eerder gedaan en toen gevlogen met martiniair, die toen nog rechtstreeks naar miami vloog.

Maar nu wil graag weer naar miami, maar ik vertrek dan weer uit San diego. Nou weet ik niet zo goed met welke vleigtuigmaatschapij ik moet vliegen, die niet te duur is (ik ben student) maar waar je ook niet 15 uur onderweg bent.

dus misschien kunnen jullie mij hierbij helpen
    alvast bedankt!

groetjes

Irma

5. Top | #25
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007

Standaard Re: vliegen naar miami

je woont in san diego en je wilt vliegen naar miami?

met delta: san diego -> atlanta en dan van atlanta > miami

roundtrip 300$

Mja alle andere amerikaanse luchtvaartmaatschappijen zullen rond dezelfde prijs ook zoiets aanbieden met bv een overstap in houston.

6. Top | #26
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Standaard Re: vliegen naar miami

Tja... Wat je vraagt is niet gemakkelijk...

Voor begin april is het alweer heel kort dag...

Vliegtechnisch hoeft het geen probleem te zijn, echter...je zegt dat je niet 15 uur onderweg wilt zijn... Nou....reken daar toch maar op... MINIMAAL

Voor de heenweg wil je vliegen naar Miami
    En voor de terugweg wilje vertrekken vanaf San Diego.

Het gemakkelijkst is vertrekken van LAX (Los Angeles) San Diego is een hele toer...
    En maakt het alleen maar duurder...

Je vliegt in de regel altijd via een HUB...
    Stel je neemt United, dan is het toch wel zo'n 7 uur vliegen van LAX naar ORD (Chicago) of IAD (Washington)...en dan nog 8 uur vliegen van ORD of IAD naar Amsterdam... dan hebben de duur van de overstap nog niet eens gerekend.

Prijs?? Redelijk hoog... je betaald namelijk tarief van MIA (Miami) + het tarief van LAX

Je zou ook met Delta/KLMkunnen vliegen die vliegt uiteraard een andere route, maar wat reistijd en overstaptijd geeft dit weinig verschil...
    Laatst gewijzigd door corrus; 31-01-10 om 22:43.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

7. Top | #27
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Vliegen naar Miami

LAX naar ORD 7 uur? Komt dat niet eerder door dat je door wat tijdzones vliegt? Of zetten ze het vliegtuig op de economy stand door extra langzaam te vliegen?

8. Top | #28
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida

Ik ben een paar jaar geleden direct van MIA naar LAX heen en weer gevlogen met American. Was daar iets van 300 dollar voor kwijt meen ik. Heb je al geprobeerd met zo'n algemene vliegticketsite?

9. Top | #29

bedankt voor reacties, tips enz.. ik heb het nog niet geprobeerd via een algemene site. weet eigenlijk ook niet waar je die kan vinden??ops:

gr irma
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-02-10 om 19:01. Reden: full quote eruit

10. Top | #30
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door irma1987 Bekijk Berichten
    weet eigenlijk ook niet waar je die kan vinden??ops:
    Probeer ook eens op de sites van de bekende vliegtuigmaatschappijen. Denk aan United, Delta, NWA, AA of USA. Verder bieden sites als www.priceline.com, www.tripadvisor.com regelmatig aanbiedingen. Of kijk ook eens op www.kayak.com en schrijf je in voor een dagelijkse mail voor het traject San Diego (of LAX) naar Miami. En met discount tickets googelen geeft ook verrassend veel resultaten.

E€n ding is zeker, als je goedkope tickets zoekt, moet je echt aan de bak. Ze komen zelden vanzelf naar je toegewaaid.......

Forum Rechten