Wat leuk al die foto's. Wij gaan in juli met z'n zessen en hebben een auto nodig waar we met 6 volwassen personen(mijn zoon van 20 mag nog geen auto huren) plus bagage in kunnen. Heeft er iemand nog tips?
Marianne,
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
hi
We gaan op 30 april maar ik heb de 'deposit box' niet aangevinkt en daardoor is het hele bedrag in 1x afgeschreven. Dit heb ik toevallig geheel per ongeluk gedaan want ik kwam er later pas achter. Als je de 'deposit box' aanvinkt dan wordt t in twee delen afgeschreven: eerst de aanbetaling en 8 weken voor vertrek de rest.
Je kunt op de site een online chat sessie doen met 1 van de medewerkers en dan kun je alle vragen stellen. Werkt perfect.
Misschien kun je t alsnog veranderen als je graag nu meteen alles wilt betalen?
Wat leuk al die foto's. Wij gaan in juli met z'n zessen en hebben een auto nodig waar we met 6 volwassen personen(mijn zoon van 20 mag nog geen auto huren) plus bagage in kunnen. Heeft er iemand nog tips?
Marianne,
ik heb een auto gehuurd via dollar (dodge caliber or similar) voor slechts $437 for ong. 16 dagen...dat is dus ook een erg goeie prijs vind ik...
Ja hoor, Minivan of Fullsize SUV, en dan heb je het wel zo'n beetje gehad.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
via de website van Dollar, inclusief facility charge, energy recovery fee, privilige fee, state transact, state tax and license fee. Ik verwacht best dat er nog wat bij komt hoor, zo gata dat nl meestal, maar op zich is dit een mooi bedrag...
..denk het ook want ik zie nog geen kosten voor verzekeringen, 2e chauffeur en benzine. En die kosten zijn, afhankelijk van je keuze, vaak per dag meer dan de helft van de autohuur.
Ik wil de pret niet bederven, maar je bent nu al 437 dollar kwijt, is dat de Ciry Special rate? Pakweg 312 euro.
Het complete pakket, auto, inclusief de 2e chauffeur, verzekeringen en benzine zou je bij usareisen 415 euro kosten voor 16 dagen. Ik ben bang dat je straks behoorlijk duurder uit zult komen. Maar misschien zit ik er vreselijk naast, dus we horen het straks graag. Pas dan weten we of dit een goeie deal was.
@Sunshine State: had je via Alamo of Budget bij US Rent a Car geboekt?
Laatst gewijzigd door Michael66; 05-02-10 om 07:24.
Het is echt een bak hè ... ben benieuwd wat ons te wachten staat op 30 april.
Wij hebben via Budget een 7 pers. SUV 4x4 geboekt.