Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hoi Peterwoudje! Ik ben even de weg kwijt, maar ik heb ergens op dit Forum gereageerd op jou. Ik denk bij "even voorstellen" of zo. Ik zal niet weer het hele verhaal vertellen, maar wij hebben een huis in Naples gekocht. Ik heb een verzekeringsagent. Geen idee of hij zo ver uit de buurt zaken mag doen, maar als je interesse hebt of als ik iets voor je kan betekenen..let me know!
Floridian Francien
Laatst gewijzigd door Michael66; 26-01-10 om 14:17.
Peter, ik heb op verzoek van de moderator je een berichtje gestuurd. Zijn er eigenlijk foto's van je huis, we zijn wel benieuwd natuurlijk. Voor in dit topic ....
Hoi Koen,
Ga probberen een foto van het showmodel te plaatsen, hoopt dat het lukt ben niet zo n computerman.
grpeter
Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-10 om 20:01. Reden: full quote eruit
Dit is een wat moeilijke vraag, er komt zoveel bij kijken, je zult gewoon naar MIA moeten en alles gaan bekijken en overwegen.
Er zijn heel veel perfecte buurten, maar dan is er weer de kans dat ze er alleen spaans spreken, kijk je naar gated comm, condominiums etc dan heb je weer te maken met maandelijkse fees en die kun je investering wel eens heel hard onderuit schoffelen, die lopen soms net zo hoog op als waar sommige mensen voor huren.
Dan heb ik het verder nog niet over de onroerend goed belasting en hurricane insurance (als je een hypotheek nodig hebt) dit zijn ook factoren die in de Florida je investering tegen werken.
Heel, ja heel veel mensen zijn hier verschrikkelijk de boot ingegaan, dus de huizen zijn goedkoper, persoonlijk denk ik dat het heel lang gaat duren voordat de markt flink gaat stijgen, ik denk dit omdat het over is met de oneindige hypotheken die zijn af gegeven en er zijn dus maar weinig mensen die hun eerste huis kunnen kopen, zelfs met de lagere prijzen.
Ik zou dus lekker naar MIA gaan en alles op je gemak bekijken en je eigen goed laten adviseren over all bijkomende kosten en regeltjes.
Wij willen graag onze ervaringen kwijt over onze makelaar die ons heeft geholpen bij aankoop van een nieuwbouw woning in davenport florida. Ze is dagen lang met ons op pad geweest en regelde werkelijk alles. Op zaterdagavond om 23.30 uur zaten we nog samen met haar bij de keukenboer. Nu het koopcontract getekend is hebbem we nog regelmatig vragen en kunnen altijd terecht. Ze gaat zodra de bouw begint alles controleren en zal ons voorzien regelmatig van fotos mbt de voortgang. Een dergelijke servie hebben wij nog nooit meegemaakt en om die reden durven wij haar gerust te adviseren.
>adresgegevens verwijderd<
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-02-10 om 13:47. Reden: adresgegevens verwijderd
Niet vergeten dat je ook jaarlijks taxen moet betalen en deze zijn een stuk hoger dan hier op een huis van $300000 ak betaal je ongeveer $5000 per jaar en als je richting kust gaat verdubbel dan maar deze tax
GR
Muriel
Kent iemand een goede MC in (de buurt van) Naples? Wij gaan binnekort weer op vakantie in Naples en willen eens kijken of we een leuke condo kunnen vinden die we ook goed zouden kunnen verhuren, maar een goede MC die dingen voor ons daar kan beheren/ regelen is dan natuurlijk wel essentieel.
Ik ben een belg getrouwd met een amerikaanse. In october ben ik van plan naar de "Miami area" te gaan. Door de lage vastgoedprijzen had ik gedacht om er een appartementje of condo (minder dan 50,000$) te kopen. De bedoeling is om er af en toe eens op vakantie te gaan of eventueel te verhuren aan familie. Ik vind honderden appartementen die in aanmerking zouden komen maar de meeste "real estate agents" reageren echter niet op mijn vragen! Ik vrees dat ik ter plaatse alles zal moeten uitzoeken. Heeft iemand een tip om een betrouwbare agent te vinden in Miami?? Of een tip voor vastgoed in Miami in het algemeen??
Condo's zijn wel voordelig op dit moment, maar laten we niet overdrijven...
Maar voor US$ 50.000,- en dan ook nog in de Miami area, kun je helemaal vergeten...
Ik zou me toch maar eerst beter gaan inlezen in dit soort dingen... want dat heb je duidelijk nog niet gedaan...
Een condo is hetzelfde als een appartement... (tenminste voor de verkoop)
Welcome to Florida
Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019