Hallo even een vraag tussendoor
Ik wil volgend jaar een auto huren bij dollar,wie heeft hier ervaringen mee?
gr Belinda
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Dat heb je goed onthouden, zitten inderdaad ook in de parkeergarage aan de overkant.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Hallo even een vraag tussendoor
Ik wil volgend jaar een auto huren bij dollar,wie heeft hier ervaringen mee?
gr Belinda
Wat wil je weten? Er zijn altijd positieve en negatieve ervaringen.
1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.
2x ervaring met Dollar gehad. 1x in Orlando, 1x in Las Vegas. Niets te klagen. Maarja, dat kan voor een ander weer anders zijn.
Vorig jaar voor de eerste keer bij Dollar gehuurd, en ook alleen goede ervaringen. Zeer vriendelijk geholpen. Zowel aan de balie als bij het ophalen van de auto.
Let ook even op deze tip van hkonin02: http://www.floridaforum.nl/showthrea...3&postcount=48
Werkte perfect. Je had die rij met mensen moeten zien kijken. \\/
hi allemaal !!
ga voor de eerste keer naar miami en heb een auto gehuurd bij dollar car rent.
heeft iemand ervaring met deze maatschappij ??/
groetjes
roland1
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 22-09-09 om 22:46. Reden: verplaatst naar relevant topic
Voor mij nooit of te nimmer again!
Andere forum leden zullen bij andere maatschappijen ook al wel iets meegemaakt hebben.
Maar Dollar voor mij? Nee, dank je!
Voorheen altijd auto's via Alamo geboekt. Afgelopen jaar voor het eerst bij Dollar.
Zeker niets te klagen.
Balie (in Orlando) zit vlak bij Alamo. Bij Dollar kon je zo doorlopen, bij Alamo flinke rij mensen.
Hadden een 8 pers. minivan geboekt, kregen een 12 persoons mee.
Voor onze volgende vakantie in december weer bij Dollar geboekt. En ook voor april/mei ga ik bij Dollar boeken.
Ook ik was in de overtuiging dat je bij Dollar de auto toegewezen krijgt, niet uitzoeken maar gewoon bij de balie een sleutel krijgt en dan het vak te horen krijgt waar de auto staat.
December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise
Je maakt me aan het twijfelen, maar wij hebben in maart 2008 voor het laatst bij Dollar gehuurd en we mochten toen echt zelf kiezen; het werd een rode Jeep Liberty en we hadden een midsize sedan gehuurd.......\\/Dit jaar komen we bij Dollar terug, we zullen het zien.
Ik heb ooit ergens een lijst gezien van de verhuurstations met selfselect van Alamo en Dollar, maar kan me niet herinneren waar....Wie helpt?